Rosenborg - LSK, torsdag 21. juni kl. 20.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • scages
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1292

    Opprinnelig skrevet av KFL41
    Uenig. Han gir svære overganger til trønderne gang på gang. Han gjør mye bra, men han slurver alldeles for jævlig noen ganger også.
    Poenget mitt var at han viser glimtvis storhet, som kun ekte klassespillere er istand til. Kasey slurver og spiller på marginer, det har han alltid gjort. Men dæven å lekkert det er når det klaffer! På sitt beste en av de ypperste spillerne i Eliteserien.
    Så får det heller gå at han av og til setter hjerte i halsen på en.

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      Deilig med 1 poeng borte mot barteland! Si hva faen man vil men å komme tilbake etter å fått en skikkelig på trnet 20 sekunder før pause er og vil alltid være vanskelig(straffetrening Rambekk)...

      Deilig å se Søgård tilbake på laget igjen. Hvem kritiserer en Occean med 6 seriemål på 11 kamper... Begynner å snike seg oppover på toppscorerlista - dog men fortsatt kamper til gode hvor han ER bra

      Kommentar

      • Kanaristar
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2005
        • 155

        Fugla er tilbake. Vi skal bite fra oss herfra og ut...................
        Kjøp Citroën !

        Kommentar

        • Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

          Hadde noen spurt meg om jeg ville vært fornøyd med et poeng på lerkendal før sesongen startet, ville jeg svart et høyt og rungende JA! Faktum nå er at vi fikk med oss et poeng fra lerkendal, men klarer ikke være så fornøyd som jeg burde vært. Dette er jo egentlig som et bonuspoeng å regne, men jeg legger lista såpass høyt at jeg sier, med hånden på hjertet, at denne kampen skulle vi vunnet. Misforstå meg ikke, jeg sitter ikke her å er skuffet over et poeng borte mot RBK. Gutta hever seg ekstremt fra den tamme forestillingen sist, og styrer til tider spillet på en flott måte. Tøft å komme under rett før pause, men vi tar skikkelig tak i 2.omgangen og klarer å berge med oss et poeng hjem.

          Og det var godt, forskjellen på 1-1 og et nytt 1-0 tap er enormt stor. Kanskje ikke i poeng, men i følelsen man tar med seg videre på trening neste dag. Nå har vi vært gjennom de tøffe "toppkampene", og poengfangsten har vært mildt sagt mager. Men vi er kun 5 poeng bak Brann, og med 2x 3p mot Start og Sandefjord tror jeg vi kommer til å ta fotballferie pent plassert på tabellen. Vi har dessuten et fint kampprogram videre etter ferien med FFK, Odd, Godset, Liiin og Aalesund. Nå sies det at ingen fotballkamper er enkle, men enkelte kamper er definitivt enklere enn andre. En ting er hvertfall helt sikkert, uansett motstander på andre siden av banen; vi må begynne å plukke 3-poengere igjen, uten dem blir man ikke mester! "Operasjon 3-poeng" starter allerede førstkommende søndag da et sultent men dog ustabilt Start-lag kommer til Åråsen.

          Da må vi vise resten av landet at vi fortsatt har tenkt til å være med i kampen om seriegullet, plukke 3 ultraviktige poeng og sende de glade sørendinger slukøret hjem igjen!

          Kommentar

          • kimmern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 1174

            Jeg har stoor tro på 6 poeng før ferien, start er elendige for tiden og sandefjord er en dumpekandidat. På høsten så skal brann og rbk innta åråsen og da skal vi vise dem hvor skapet skal stå!:twisted:

            Kommentar

            • Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

              Er enige i at fulga var bedre i dag enn mot enga.. Men i dag var det en helt annen kamp.. Vålerenga var et forsvarende lag med mange spillere bak ballen hele tiden, men rosenborg er et offensivt lag..

              Vi fikk dermed brukt styrkene våre, nemlig farten til riise & myklebust i tillegg til ballvinningsegenskapene til søgård.. Nesten en perfekt utført kamp taktisk.. Synd det ikke endte med tre poeng..

              Kommentar

              • krisruds
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 839

                Opprinnelig skrevet av scages

                Desmond var stor i dag! Fy f.. hvor god han er på sitt beste.


                Opprinnelig skrevet av KFL41
                Uenig. Han gir svære overganger til trønderne gang på gang. Han gjør mye bra, men han slurver alldeles for jævlig noen ganger også.

                Jeg er enig at Desmond var bra idag, han slet de første 30min, men det gjorde alle samme, så synes ikke vi skal trekke det ned på noen egentlig, for det var hele laget.
                krisruds medlem av KFL siden 1996


                OI OI OI nå har vi det morro :)

                BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  Opprinnelig skrevet av scages
                  Poenget mitt var at han viser glimtvis storhet, som kun ekte klassespillere er istand til. Kasey slurver og spiller på marginer, det har han alltid gjort. Men dæven å lekkert det er når det klaffer! På sitt beste en av de ypperste spillerne i Eliteserien.
                  Helt enig. Kasey er en spiller som gjør det uventede i stedet for å kælke ballen oppover på banen. Når Kasey mister ballen, så kan det like gjerne skje i situasjoner hvor han bør ha full kontroll som i rene 50/50 dueller. Det ser bare så dumt ut når han mister ballen "unødvendig". Men ser en på antall balltap og feilpasninger så er det liten tvil om at han trolig har den laveste feilprosenten i LSK.

                  Spørsmålet er bare hvem sin dame Kasey har humpet på som gjør at LSK er desperate etter å kvitte seg med sin beste spiller så langt denne sesongen.

                  Å legge alle egga i en kurv tilhørende en østerriker som har nitten minutter fotball siden en operasjon i mars virker mildt sagt dristig. Så mye baller hadde ikke jeg hatt, all ære til LSKs sportslige ledelse der altså.
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Å legge alle egga i en kurv tilhørende en østerriker som har nitten minutter fotball siden en operasjon i mars virker mildt sagt dristig. Så mye baller hadde ikke jeg hatt, all ære til LSKs sportslige ledelse der altså.
                    Når avgjørelsen først er tatt så skjønner jeg godt at vi ikke har råd til å ha 3 spillere som kjemper om samme plassen, og Kasey har tross alt utgående kontrakt. Men ja, det er dristig.

                    Hadde det vårt opp til meg hadde vi droppet Østerikeren og kjøpt Tommy Svindal Larsen eller Stefan Gislasson, da hadde vi vært garantert en spiller som hadde taklet nivået og oppgaven.

                    Kommentar

                    • BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

                      Opprinnelig skrevet av Rønnern

                      Spørsmålet er bare hvem sin dame Kasey har humpet på som gjør at LSK er desperate etter å kvitte seg med sin beste spiller så langt denne sesongen.
                      Mye enig med Rønnern har, selv om jeg ikke er helt enig i at Kasey har vært best.

                      Kasey har riktignok vært langt bedre enn Kiko, både i år og totalt. Jeg mener derfor det hadde vært mer fornuftig å kvitte seg med Kiko, samt enkelte andre i stallen (Danton og Essidiri) fremfor å selge Kasey.

                      Det kan argumenteres med at Danton og Essidiri tilhører andre lagdeler, men årets LSK-stall har en rekke spillere som kan spille i flere ledd (Søgård, Riise, Påsan, Sundgot...) slik at jeg ikke tror det er noe problem.
                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                      Kommentar

                      • Harald_88
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 550

                        Ett meget viktig poeng i trondheim i går, men det beste med kampen syns jeg var måten spillerne framsto på. Mot vålerenga så det ut som det var kun ett fåtall av spillerne som virkelig ville vinne kampen, mens i går så man en helt annen innstilling hos dem.

                        Syns jevnt over spillerne leverte en bra kamp, en kjempetabbe av Rambekk, men feil vil det alltid skje i løpet av en kamp.
                        Alt For Fugla

                        Gå Av Grønlund

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7080

                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Helt enig. Kasey er en spiller som gjør det uventede i stedet for å kælke ballen oppover på banen. Når Kasey mister ballen, så kan det like gjerne skje i situasjoner hvor han bør ha full kontroll som i rene 50/50 dueller. Det ser bare så dumt ut når han mister ballen "unødvendig". Men ser en på antall balltap og feilpasninger så er det liten tvil om at han trolig har den laveste feilprosenten i LSK.

                          Spørsmålet er bare hvem sin dame Kasey har humpet på som gjør at LSK er desperate etter å kvitte seg med sin beste spiller så langt denne sesongen.

                          Å legge alle egga i en kurv tilhørende en østerriker som har nitten minutter fotball siden en operasjon i mars virker mildt sagt dristig. Så mye baller hadde ikke jeg hatt, all ære til LSKs sportslige ledelse der altså.
                          Faktisk enig i hvert eneste ord du skriver her, Ronnie. Tragisk om Kasey ofres til fordel for Mouelhi. Ser for meg ham på defensiv midtbane inntil midten av august, minst. Østerrikeren er fortsatt i oppkjøringsfasen og neppe spilleklar umiddelbart.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            Spørsmålet er bare hvem sin dame Kasey har humpet på som gjør at LSK er desperate etter å kvitte seg med sin beste spiller så langt denne sesongen.
                            Ikke enig i at Kasey har vært vår beste spiller i år, men veldig enig i at jeg heller hadde sett at en annen midtbanemann forsvinne ut porten, f eks Kiko.
                            Men jeg tror ikke det er en eneste potensiell kjøper som vurderer Kiko nå, og dermed gjelder det jo å selge den "varen" man kan tjene litt penger på?
                            Det er vel så enkelt?

                            Mvh
                            Gammer`n
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

                            Kommentar

                            • Kanarifugl84
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2007
                              • 2319

                              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                              Men jeg tror ikke det er en eneste potensiell kjøper som vurderer Kiko nå, og dermed gjelder det jo å selge den "varen" man kan tjene litt penger på?
                              Det er vel så enkelt?
                              Jeg er ikke kapabel til å spå inn i fremtiden, men jeg tviler på om det kommer til å skje en drastisk endring av antallet potensielle kjøpere rundt Kiko i tiden som kommer. Men det må da finnes noen klubber som handler i panikk bare prisen blir lav nok? Og ja, jeg selger heller Kiko for 0,5mill enn å selge Kasey for 1,5-2mill. Pengene vi "tjener" på et eventuelt salg av Kasey, blir jo uansett som lommerusk å regne når vi ser på overgangssummene vi selv har betalt i det siste(OO, Brenne, MJ).

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3438

                                I utgangspunktet er jeg fornøyd med et poeng på Lerkendal. Vi har jo opplevd turer dit som har vært adskillig mer deprimerende. Ut ifra sjansene vi skaper og målet bartene fikk er det greit å være litt misfornøyd, men det kunne fort ha blitt mindre på oss.

                                Er spent på å se hva NFF gjør med Iversen og skjorterivingen hans...
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • Seb.R
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 4159

                                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                                  I utgangspunktet er jeg fornøyd med et poeng på Lerkendal. Vi har jo opplevd turer dit som har vært adskillig mer deprimerende. Ut ifra sjansene vi skaper og målet bartene fikk er det greit å være litt misfornøyd, men det kunne fort ha blitt mindre på oss.

                                  Er spent på å se hva NFF gjør med Iversen og skjorterivingen hans...
                                  Sannsynligvis ingen verdens ting...
                                  www.sebastianramsland.com
                                  www.twitter.com/sebramsland

                                  Kommentar

                                  • MortenA
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2007
                                    • 3438

                                    Vet det.

                                    Edit: Er rimelig sikker på at om en av våre hadde gjort det hadde det blitt ramaskrik, men Iversen er det ingen i NFF som vil ta.
                                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                    Kommentar

                                    Working...