Raide AIK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gialloneri
    Medlem
    Møteplager
    • Dec 2004
    • 73

    Raide AIK

    Hva med å hente halve AIK, klubben går på dunken, men stallen er full av spillere som lett kan styrke lsk. Her på forumet har det vært litt snakk om Stefan Ishizaki. Skjønner ikke hvorfor man ikke har råd til å prøve seg på en spiller man får for under 4 mill, når fjøra ville hente hente ødegaard for 10. men det er også flere spillere som burde være aktuelle. Per Nilsson, 22år stopper og har spilt mye i allsvenskan i 4 sesonger allerede, i tillegg til 3 A-landskamper for sverige. Martin Åslund, 28 år, sentral midtbane spiller som også har vært innom svenske landslaget
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #2
    Re: Raide AIK

    Opprinnelig skrevet av Gialloneri
    Hva med å hente halve AIK, klubben går på dunken, men stallen er full av spillere som lett kan styrke lsk. Her på forumet har det vært litt snakk om Stefan Ishizaki. Skjønner ikke hvorfor man ikke har råd til å prøve seg på en spiller man får for under 4 mill, når fjøra ville hente hente ødegaard for 10. men det er også flere spillere som burde være aktuelle. Per Nilsson, 22år stopper og har spilt mye i allsvenskan i 4 sesonger allerede, i tillegg til 3 A-landskamper for sverige. Martin Åslund, 28 år, sentral midtbane spiller som også har vært innom svenske landslaget
    Raide aik? Du betaler da eller? Tviler sterkt på at aik er keen`e på å selge mer enn 1-2 spillere, dem vil nok rykke opp igjen. Nei jeg blir fornøyd bare vi henter "han med det vannsklige navnet".

    Kommentar

    • Vestfold Kanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Oct 2004
      • 4583

      #3
      Dessuten tror jeg neppe et lag som rykker ned fra en liga som er dårligere enn tippeligaen har så mange spillere som kan gå inn og styrke laget! 8)
      LOUD
      PROUD
      ULTRA

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #4
        Leste i en svensk avis at de vurderer å selge Steffan Izi?? til vif for 2 mill.... Ja hva sitter vi å venter på, det er halve prisen. Da kunne vi fått en god og ung spiller, samt spart 8 mill opp i mot Ødegaard!!

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #5
          Hva sitter vi å venter på? vi har alltid bare sitti å venta, og tapt overgangen til slutt...spillera kommer ikke med kontrakts forslag sjæl, kom igjen nå da fjøra!!

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #6
            Aik er en klubb med enorme ambisjoner, sånn har det alltid vært og sånn kommer det til å fortsette å være, så det er ikke sjans for at dem selger halve laget sitt.

            Uansett så er Aik fylt med drittspillere som ikke er gode nok for fugla, eller hva Tony?
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • SuperErik
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 535

              #7
              Pär Nilsson fra AIK er forresten aktuell for Odd har jeg hørt..
              De ønsker kjøpe han.
              - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

              <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

              Kommentar

              Working...