Bilder LSK-VIF
Collapse
X
-
Etter tilbakemeldinger fra forrige galleri (LSK - Stabæk) har vi nå også økt antall stemnings/tribunebilder. Håper dette ble bedre nå! -
Kommentar
-
Man ser tydelig hvem av seksjonene som klarer å ta imot en beskjed, ang. tifon.Kommentar
-
Jeg slenger meg på "veldig bra"-bølgen her, dette var en god miks av kampbilder, tribunebilder og stemningsbilder fra oppladningen til kampen. Jeg tør påstå at KFLs fotografer sto for søndagens beste prestasjon.
Som fotoansvarlig for Humbug&Kanari er jeg veldig glad for den jobben fotografene legger ned for KFL, og at kvaliteten på bildene er så god. Det er et privilegium å plukke bilder fra galleriet, og jeg tør ikke å tenke på hvordan H&K ville sett ut uten. Jo mer varierte motivene er, jo lettere er det å finne bilder å illustrere saker med, så det er flott at dere tar både knallgode kampbilder og tribunebilder. Og det er jo ikke sånn at dere ikke har tatt gode tribunebilder før, selv om det kan virke sånn på enkelte uttalelser.
I tillegg fungerer galleriet utmerket til å bygge opp humøret med. Etter en skikkelig drittkamp er det godt å gå inn på galleriet for en godkamp (semi`n 05 er favoritten), og bli minnet på at det også kan være veldig trivelig å være fuglasupporter. Sånn sett så tviler jeg på at jeg kommer til å gå gjennom bildene fra søndag så veldig mange flere ganger.... Men likevel - bra jobba!Hasle kanarisKommentar
-
Kommentar
-
Felt A startet og kaste så felt c og da sto felt B igjen og lurte på faen som skjedde.Så Tony og Tommy bare ristet på hodet og var oppgitt.
Men veldig bra bilder.Kommentar
Kommentar