Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg slenger meg på "veldig bra"-bølgen her, dette var en god miks av kampbilder, tribunebilder og stemningsbilder fra oppladningen til kampen. Jeg tør påstå at KFLs fotografer sto for søndagens beste prestasjon.
Som fotoansvarlig for Humbug&Kanari er jeg veldig glad for den jobben fotografene legger ned for KFL, og at kvaliteten på bildene er så god. Det er et privilegium å plukke bilder fra galleriet, og jeg tør ikke å tenke på hvordan H&K ville sett ut uten. Jo mer varierte motivene er, jo lettere er det å finne bilder å illustrere saker med, så det er flott at dere tar både knallgode kampbilder og tribunebilder. Og det er jo ikke sånn at dere ikke har tatt gode tribunebilder før, selv om det kan virke sånn på enkelte uttalelser.
I tillegg fungerer galleriet utmerket til å bygge opp humøret med. Etter en skikkelig drittkamp er det godt å gå inn på galleriet for en godkamp (semi`n 05 er favoritten), og bli minnet på at det også kan være veldig trivelig å være fuglasupporter. Sånn sett så tviler jeg på at jeg kommer til å gå gjennom bildene fra søndag så veldig mange flere ganger.... Men likevel - bra jobba!
Nå må det vel sies at jeg tror felt C hørte ikke og felt A hørte kast.. Men jeg synes ikke det ble for ille.. BC kastet ihvertfall likt og det ser jo ganske bra ut..
a-feltet begynte alt for tidlig. Lit av poenget var at det skulle kastes mens banneret var oppe, men siden a begynte fulgte de andre etter..
Sånt som skjer.. Alltid..
Kommentar