[Før] LSK - Start - 24. juni kl 18:00 - Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    #21
    Synes det er riktig å vrake Wehrman nå som han er klar for FFK.
    Vrakingen av Søgård er mer diskutabel i mine øyne, men jeg kan forstå den. Tipper de foretrakk Simens offensive kvaliteter, fremfor Espens guts og tæl. Dette er jo tross alt en kamp vi skal frem og score mål i, og det er jo ikke akkurat Espens styrke. Alt i alt er jeg enig i laguttaket med ett unntak; Rambekk. Synes Anton burde få sjansen nå etter det Rambekk har prestert de siste kampene.
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3438

      #22
      Kan ikke forstå en vraking av Søgård nå. Han har en kjempekamp på Lerkendal og er med på å sikre poenget, mens Brenne fortsatt strever med å finne formen.

      Etter vif-fiaskoen burde vi ha lært at vi trenger krigere på banen uansett motstander, men når ledelsen er opptatt av å spille fin fotball enn å vinne kamper så blir det vel fort slik.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        #23
        Opprinnelig skrevet av Frankbt
        Vi er dårlige til å styre kamper for tiden, og tror vi fungerer bedre med å bryte høyt oppe og kontre inn sjanser.
        Skikkelig bombe at trenerbimboen og dusjfilosofen Bjørneboe må overleve på destruktivt spill. Start er et meningsløst lag som har FORTJENT å tape kamper, dobbelt glede for oss når Sundgot setter inn 4-0 målet. I denne kampen håper jeg virkelig på storseier og mange mål for spissene våre. Tippeligaen kan fort bli avgjort på målforskjell, og da er det viktig at vi virkelig gruser lag som stiller uten plan og mening. Dessverre ga vi bort poeng mot VIF. Nå skal vi ha en skikkelig revansje og vise at det er forskjell på Adecco, som er starts neste holdeplass, og tippeligaspill.

        Kommentar

        • aguado
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 448

          #24
          Opprinnelig skrevet av hoyt
          [...] Vrakingen av Søgård er mer diskutabel i mine øyne, men jeg kan forstå den. Tipper de foretrakk Simens offensive kvaliteter, fremfor Espens guts og tæl. Dette er jo tross alt en kamp vi skal frem og score mål i, og det er jo ikke akkurat Espens styrke.
          Simen viste jo mot Rosenborg at hans offensive kvaliteter ikke akkurat er voldsomt imponerende for tiden. Han hadde minst to hundreprosentsjanser han burde satt. Samtidig var Søgård en av våre beste spillere. Synes vrakingen av han til fordel for Simen er merkelig.

          Rösler, som langt nær var like skolert som Nordlie, hadde i alle fall taktiske evner nok til å forstå viktigheten av å ha en spiller som Søgård på laget.

          Kommentar

          • vaadahl
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2004
            • 156

            #25
            Hvis Espen ikke starter i dag er det Pellerudnivå på trenergjengen.Han var fantastisk på Lerkendal.Det var utrolig mange ganger han brøt angrepet til rbk.Heinz var jo stadig ute og roste ham.
            Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

            Kommentar

            • gul(l)unge
              Medlem
              Hoffnarr
              • Jan 2006
              • 53

              #26
              Noen som vet hvor mange billetter det er igjen?
              -lillllleeeeeestrøøøøm-

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #27
                Opprinnelig skrevet av gul(l)unge
                Noen som vet hvor mange billetter det er igjen?
                På fredag var det solgt 6018 billetter. Jeg regner med at det fortsatt er godt over 4000 billetter igjen i dag.

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  #28
                  Nok et tabbelag av Nordlie ser det ut som. Jeg blir ekstremt provosert over en del momenter (hvis laget som er referert stemmer), dette er de viktigste:

                  1. Søgård. Det er feil å ikke la Søgård spille etter det han har presetert i år, sett opp mot andre alternativer. Jeg har vært kritisk til Søgård tidligere (primært som ving), men jeg mener aldri han har spilt seg ut av laget i år, snarere tvert i mot. Han har også blitt bedre med ball, og var ikke minst solid mot VIF og RBK.

                  2. Kasey. Selv om Kasey er klar for en annen klubb, så er han proff. Han er dessuten en bedre spiller enn Kiko, og fortjener en verdig avskjed med Åråsen.

                  3. Occean som ving. Funker ikke, det ser alle. Bedre med Occean sentralt og Påsan på kant.

                  4. Brenne. Har enormt potensial, men bør spilles i form...på 2.-laget! En hån mot andre spillere som står på og er i god form at Brenne har klippekort.

                  Når det er sagt, så har jeg en skikkelig godfølelse i dag, og tror vi vinner.
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1252

                    #29
                    Det er under 72 timer siden RBK kampen der endel spillere på LSK tilbakela flere km. enn de noen gang har gjort på en fotballbane. Det er hårfine forskjeller på hvem som skal utgjøre LSK midtbane pr. dags dato, derfor tror jeg, hvis denne lagoppstillingen stemmer at Nordli hvil ha friske ben på midten.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #30
                      Nordli må for faen la Søgård spille på bekostning av Mouelhi... Kan ikke fatte at en mann med så mange dårlige forstillinger for fortsatt tillit.... Mannen klarte ikke å slå en riktig passning mot Stabæk. Passninger er ikke Søgårds beste punkt heller men han jobber som en løve både hjemover og fremover.

                      Etter Rbk kampen så kunne jeg tenkt meg å sett Andresen på backen og heller Bertheussen sentralt mot David Nilsen.

                      Kommentar

                      • Vicarious
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 391

                        #31
                        Seriøst, nå gir jeg faenmeg opp! Med Mouelhi som midtbaneanker er vi jo dømt til å tape... Hvis vi taper denne kampen med dette laguttaket er det Nordlie som må ta skylda.

                        Kommentar

                        • Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Vicarious
                          Seriøst, nå gir jeg faenmeg opp! Med Mouelhi som midtbaneanker er vi jo dømt til å tape... Hvis vi taper denne kampen med dette laguttaket er det Nordlie som må ta skylda.
                          Kiko kommer til å gjøre en kjempekamp sentralt, men jeg skulle gjerne sett Søgård på plassen til Brenne.

                          Kommentar

                          • Kanarifugl84
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2007
                            • 2319

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Torolf
                            Kiko kommer til å gjøre en kjempekamp sentralt
                            Hmm...er dette et håp eller en tro...?

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                              Hmm...er dette et håp eller en tro...?
                              Basert på fakta vil jeg tro...
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • Guling
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 484

                                #35
                                Ingen stor sak, men registrerer at det på nytt er drittvær når vi har hjemmekamp. Det har blitt noen sånne dager i år, dessverre.

                                Etter noe jeg tross alt ser på som en opptur på Lerkendal, har jeg en god følelse foran denne til tross for at jeg, i likhet med en del andre, gjerne skulle sett Søgård fra start.

                                Så får vi håpe at Start spiller som mot Odd, men å tro at de spiller to sånne kamper på rad, er vel egentlig som å tro på julenissen. Uansett skal Start i år være tre poeng på Åråsen - punktum.

                                Kommentar

                                • korset+kanaris
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Jun 2007
                                  • 46

                                  #36
                                  Kan bare ikke forstå valget med å sette ut Søgård etter kampen i barteland.
                                  Mener personlig at alle lag trenger en sånn spiller
                                  (hvis han blir satt ut da)

                                  Kommentar

                                  • McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5099

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Vicarious
                                    Seriøst, nå gir jeg faenmeg opp! Med Mouelhi som midtbaneanker er vi jo dømt til å tape....
                                    Må si du har en elskverdig holdning!

                                    Minner litt om: "Skjerp dere, ellers så blir Jørn Heggestad byttet inn, og da bare taper vi!"

                                    Kommentar

                                    • forzakanaris
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Feb 2007
                                      • 92

                                      #38
                                      Jeg mener det er ganske sannsynlig at Espen starter, selv om rb skriver noe annet. Snakket med en kamerat/spiller i går kveld.
                                      -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                                      Kommentar

                                      • vaadahl
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Feb 2004
                                        • 156

                                        #39
                                        Da er det bare å håpe på at kiko for rødt kort i siste min.igjen,eneste muligheten vi slipper ham på laget
                                        Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

                                        Kommentar

                                        • Ola
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1651

                                          #40
                                          Været ser ut til å komme seg utover dagen og kvelden...

                                          Men angående Søgård... Det er hele tiden snakk om enten Søgård eller Brenne, siden Riise har lagt beslag på høyre indreløper og Kiko/Kasey kniver om sentral.

                                          Kunne ikke Søgård tatt sentral midtbane plassen? Gutten kan jo slå pasninger, om ikke spektakulære. Jeg mener det viktigste i denne rollen er det defensive ettersom vi angriper med så mange, og det defensive er jeg temmelig overbevist om at Søgård kan mestre.

                                          Kommentar

                                          Working...