Karakterboka: RBK-LSK 1-1

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fridtjof
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2005
    • 2120

    #21
    Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
    Morsom bok, men syns Myklebust fortjener mer enn 4, en 6'er hadde vaert riktig mener jeg. Serverer jo blant annet to gullpasninger som Brenne klarer aa misse.
    Jeg må si meg enig. Se på målet vårt. Mykles første forsøk blir blokkert, men han gir seg ikke. Han reiser seg, gir ikke fra seg ballen, og får gitt ballen videre til Riise, som legger inn til Occean. Her så vi et glimt av den fantastiske kombinasjonen Mykle og Riise var tidligere i sesongen...
    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7080

      #22
      Opprinnelig skrevet av veiron
      Tåpelig å bruke alle disse latterlige kallenavnene. Kall meg kjedelig, men bruk ordentlige navn for faen!
      Kjedelig!
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • aguado
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 448

        #23
        Herrejemeni. Etter å ha rusla hjem etter kamp og logga meg inn på forumet er det én ting jeg alltid gleder meg til å lese, nemlig karakterbøkene til Grusom B, trigz eller hvem det nå er som måtte finne på å skrive noe slikt. Dere skriver pokker så godt, er flinke til å observere og oppsummerer godt. De såkalte "karakterbøkene" du finner hos Aftenposten, VG, dagbladet ol. er jo bare vås til sammenlikning.

        Ærlig talt så driter jeg i hva dere kaller gutta våre, bare dere fortsetter å skrive! Forumet hadde vært jævlig kjedelig uten dere!

        Kommentar

        Working...