Hærverk fra KFL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    #41
    Tråden er grei nok den, siden den viser til en konkret artikkel der KFL er nevnt. Når det er sagt, ser jeg ikke noe poeng i å dra denne diskusjonen ut og på den måten skape enda mer "mat" for medieulvene.

    Jeg leser at de som var der, mener det er snakk om et fåtall stoler og at disse ikke er ødelagt med vilje. Da er saken biff for meg. Jeg velger heller å stole på hva de som var der sier, fremfor en opphaussa artikkel i et bartemedium....

    End of story.
    Bølerkanaris

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #42
      Opprinnelig skrevet av McGuffy
      Sjelden jeg er ute etter å krange og herje på forumet, men dette er feil.

      Det var flere som sto på stolRYGGEN til setene foran, altså bøyde de ned og brukte de som "hoppeplattformer", disse var deformerte og ødelagte allerede i første omgang.
      Er alle i tråden interessert i få fram sannheten?
      Ellers troverdige McGuffy med høy Forumpålitelighet kommer med påstanden over, og så fortsetter flere å fastholde at alle stolene må ha blitt ødelagt i gledesrus over skåring. Hvis man mener det, så bør man kanskje først prøve å tilbakevise påstanden til McGuffy.
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5099

        #43
        Jeg er ikke ute etter og stemple oss selv som stolknusende herværksidioter. Fullstendig klar over at det går seter under en kamp. Det er så og si uunngåelig. Sånn er livet.

        Dog så så jeg med egne øyne, folk som ødela stoler uten at dette var i affekt, spontanreaksjon, i form av ras eller uhell.

        Disse vet godt selv hvem de er, og har de noen som helst form for baller, så står de fram og tar regninga.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #44
          Opprinnelig skrevet av McGuffy

          Disse vet godt selv hvem de er, og har de noen som helst form for baller, så står de fram og tar regninga.

          Ikke bli overraska om ballene uteblir..
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Superstefan
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 2180

            #45
            Noen i Trondheim som hvertfall liker og overdrive.

            Var nok ikke 5. Hørte om denne hendelsen i går og da var det snakk om et mye høyere tall. Rundt 40 var det jeg hørte - fra ansatte på Lerkendal.
            Fotograf Kreativ Kanaris

            KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #46
              Hva med fyren fra UFC som blei skambanka av en av kjernens mest framtredene menn,hvorfor står det ikke noe om det.Lag sak på det å la det komme på første siden i alle aviser så vi får sverta trøndra litt tilbake.Hater rævbk faktisk på linje med penga.

              Kommentar

              • UltraFo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2007
                • 800

                #47
                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Hva med fyren fra UFC som blei skambanka av en av kjernens mest framtredene menn,hvorfor står det ikke noe om det.Lag sak på det å la det komme på første siden i alle aviser så vi får sverta trøndra litt tilbake.Hater rævbk faktisk på linje med penga.
                HELT ENIG! Kjenner han som fikk juling og det var ikke pent i det hele tatt, stakkars fyr.. Og var mil unna 40 seter assa.. MAKS 6-7 tror jeg
                UFC ~ Gulsvarte Brødre

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Hva med fyren fra UFC som blei skambanka av en av kjernens mest framtredene menn,hvorfor står det ikke noe om det.Lag sak på det å la det komme på første siden i alle aviser så vi får sverta trøndra litt tilbake.Hater rævbk faktisk på linje med penga.
                  Hvis dette stemmer så er dette rett og slett motbydelig!

                  Men for guds skyld, ikke la oss falle ned på nivå med den gjengen av mokasinkuker. Vi er så mye bedre.
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Ballkunstneren
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 780

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av xeR
                    Hvis dette stemmer så er dette rett og slett motbydelig!

                    Men for guds skyld, ikke la oss falle ned på nivå med den gjengen av mokasinkuker. Vi er så mye bedre.
                    Det stemmer.. Kjenner han godt, og han lå på hotellrommet mitt..

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #50
                      Hørte snakk om at han måtte sy over 30 sting,er det noen som vet om det var våpen med i bildet? Og hvor var resten av Ufc gutta.

                      Kommentar

                      • Ballkunstneren
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 780

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av André
                        Fikk personen juling på stadion ?. isåfall lurer jeg på hvordan det kan gå ann. er ikke bare kfl folk der a ? er vel ikke så vanskelig å få fjerna en rbk idiot derfra ?
                        Fordi kampen ble flytta så var vi der en dag før fordi vi allerede hadde bestillt flybilletter.. bodde på hotell.. var ikke på stadion.. Men dette håndteres av UFC..

                        Kommentar

                        • Tobben
                          Jeg elsker å kjøre trikk
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2005
                          • 1666

                          #52
                          Det skjedde natt til søndag. Han var en av mange som dro opp til Trondheim en dag før pga kampflytting. Han ble overfallt når han gikk alene. Fikk bokstavelig talt GRISEJULING!

                          Kommentar

                          • André
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2006
                            • 419

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                            Fordi kampen ble flytta så var vi der en dag før fordi vi allerede hadde bestillt flybilletter.. bodde på hotell.. Men dette håndteres av UFC..
                            skjønner. fikk litt mer info via msn
                            Your life
                            A game
                            turn it up, turn it up!

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Tobben
                              Det skjedde natt til søndag. Han var en av mange som dro opp til Trondheim en dag før pga kampflytting. Han ble overfallt når han gikk alene. Fikk bokstavelig talt GRISEJULING!

                              Dette gjør meg rett og slett kvalm!
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • e.d
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 688

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                Jeg er ikke ute etter og stemple oss selv som stolknusende herværksidioter. Fullstendig klar over at det går seter under en kamp. Det er så og si uunngåelig. Sånn er livet.

                                Dog så så jeg med egne øyne, folk som ødela stoler uten at dette var i affekt, spontanreaksjon, i form av ras eller uhell.

                                Disse vet godt selv hvem de er, og har de noen som helst form for baller, så står de fram og tar regninga.
                                stoler har ingenting å gjøre på en ståtribune. Må regne med at noen blir ødelagt i løpet av kampen. Spiller vel ingen rolle om det skjer i affekt eller ikke. Jeg ser ingen grunn til at de som har gjort dette trenger å stå fram.

                                eks. på Åråsen er det ikke lov å røyke fordi det plager mange allergikere. Skal da de som røyker stå frem? Samme hvis du har med en flaske inn på stadion. Dette er heller ikke lov. Skal man da også stå frem? Skal hver og en som bryter en eller annen regel stå frem?-og stakkars dem hvis ikke de ikke gjør det for da har de ikke baller.
                                synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                Kommentar

                                • André
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2006
                                  • 419

                                  #56
                                  tror ikke folk tar det så nært innpå seg om noen på kfl forumet sier at de ikke har baller... hehe
                                  Your life
                                  A game
                                  turn it up, turn it up!

                                  Kommentar

                                  • Ballkunstneren
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 780

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                                    Noe som var så sinnsykt irriterendes var at vi som hadde reist freakins 8 timer og bodd på hotell fordi freakins N(ø)ff flytta matchen, blir bedt om å åpne bagger og sekker som felvfølgelig inneholder masse som vi ikke får lov til å ha med på matchen og de presterer å fortelle oss at vi må legge det i gangen på eget ansvar.. Kødder du eller?!?
                                    Jeg tok med meg en flaske.. henta sekken igjen etter at jeg hadde satt den fra meg.. ta det med ro ikke noe ble kastet..

                                    Kommentar

                                    • Tony
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4737

                                      #58
                                      Når man er så dum å ha stoler på et ståfelt så må man regne med at sånt skjer. KFL har ikke hørt noen ting verken fra RBK,LSK eller NØFF.

                                      Men man kan ikke gjøre om Diadora tribunen til et ståfelt, pga. NØFF sin max 20% av kapasiteten kan være ståfelt uten seter.

                                      Tony-står alltid på sete

                                      Kommentar

                                      • krisruds
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 839

                                        #59
                                        Jeg er enig at det er dumt at det er stoler på et ståfelt, men som RBK som LSK. Begge har ambisjoner om å spille i europa, da blir det litt tungt og ta av og sette på stoler hele tiden. Hvis f.eks vi skal ta bort 1750 stoler på diadora mot enga? eller på ullevaal skal de ta vekk 2000+ stoler bak målet slik at det skal være kun ståplasser når vi kommer dit, det blir bare tull.

                                        Selv håper jeg det kommer stoler på hele KFL, bla slik at man kan få sesongkort på fast plass og slik at det ikke blir overbefolket slik som det bla. var mot enga. Jeg ser ikke vanskligheten med å stå foran setet, hvis man ikke er 300kg tung med massivt store legger/lår.
                                        Kan heller ikke skjønne meg på folk som må sparke og hoppe på stolene i sinne eller frustrasjon, da har man noe å jobbe med seg selv.
                                        krisruds medlem av KFL siden 1996


                                        OI OI OI nå har vi det morro :)

                                        BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                        Kommentar

                                        • Lars
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6156

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av krisruds
                                          Selv håper jeg det kommer stoler på hele KFL, bla slik at man kan få sesongkort på fast plass og slik at det ikke blir overbefolket slik som det bla. var mot enga.
                                          Kunne ikke vært mer uenig. Det er utrolig viktig at det ALDRI blir faste plasser på Feltet.

                                          Opprinnelig skrevet av krisruds
                                          Kan heller ikke skjønne meg på folk som må sparke og hoppe på stolene i sinne eller frustrasjon, da har man noe å jobbe med seg selv.
                                          Helt enig. Engasjement er noe dritt.

                                          Kommentar

                                          Working...