Hærverk fra KFL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • koppen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2006
    • 456

    #81
    greit nok står ufc med mange fler på setene, men jeg håper og tror at de ikke ødelegger med vilje, da de fleste er ålreite gutter.. i kampens hete har man behov for å gi slipp på sinne og frustrasjon, da er setene en svært utsatt gjenstand da de ikke har føleleser (haha)..

    ja det blei ødelagt et par seter hva så?? halvparten av setene på felt c er deformerte og knekte, og det tror jeg aldri har blitt påpekt! hvorfor nå?
    "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

    Kommentar

    • 307
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2007
      • 358

      #82
      Det er vel kanskje greit at det er seter på felt c. Hva annet skal ufc sparke på når dem blir sinte.
      Og en annen ting er det alltid har vært seter på felt c, å at stolene på felt a og b faktiskt ble fjernet. Jeg mener at det bør være seter også på felt a og b i tilfelle store kamper i europa så slepper vi å ha en halv tom tribune.

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #83
        Opprinnelig skrevet av koppen
        halvparten av setene på felt c er deformerte og knekte, og det tror jeg aldri har blitt påpekt! hvorfor nå?
        På når man er på bortebane så er man gjester og da representerer man klubben. Da bør man oppføre seg. Du kan knuse alle glassa du har i skapet hjemme uten at noen bryr seg, men gjør du det i ett familieselskap hos bestemora di så får du vel noen rare blikk fra gamle onkeler og tanter...
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • koppen
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2006
          • 456

          #84
          Opprinnelig skrevet av xeR
          På når man er på bortebane så er man gjester og da representerer man klubben. Da bør man oppføre seg. Du kan knuse alle glassa du har i skapet hjemme uten at noen bryr seg, men gjør du det i ett familieselskap hos bestemora di så får du vel noen rare blikk fra gamle onkeler og tanter...
          ok.. kjøper den, men jeg syntes saken er litt oppblussa av trøndra
          "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

          Kommentar

          • Siggen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2004
            • 656

            #85
            Opprinnelig skrevet av koppen

            ja det blei ødelagt et par seter hva så?? halvparten av setene på felt c er deformerte og knekte, og det tror jeg aldri har blitt påpekt! hvorfor nå?
            På tide at noen påpeker det kanskje? Kan ta på meg jobben jeg. Ikke ødelegg setene på Åråsen!
            ----------------------------------------------------------------------------
            Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
            ----------------------------------------------------------------------------

            Kommentar

            • koppen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2006
              • 456

              #86
              Opprinnelig skrevet av Siggen
              På tide at noen påpeker det kanskje? Kan ta på meg jobben jeg. Ikke ødelegg setene på Åråsen!
              hadde sagt det samme hvis vi hadde fått nye gule, fine seter, men de som er på felt c nå kan ufc hoppe så mye de vil på for min del.. men jeg er enig i at ødelagte seter er en uting, iallefall hvis noen har tenkt til å sitte på de
              "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #87
                Opprinnelig skrevet av koppen
                hadde sagt det samme hvis vi hadde fått nye gule, fine seter, men de som er på felt c nå kan ufc hoppe så mye de vil på for min del.
                Den der kjøper jeg ikke. Bare for at en ting er gammel og stygg gir det ikke folk rett til å ødelegge dem..

                Har du trang til å ødelegg stoler så pell deg bort på kjøkkenet og tramp i stykker stolene til mor. Blir hu sur på deg så kan du bare si at du er engasjert så er det sikkert greit..
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • Ballkunstneren
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2006
                  • 780

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av koppen
                  hadde sagt det samme hvis vi hadde fått nye gule, fine seter, men de som er på felt c nå kan ufc hoppe så mye de vil på for min del.. men jeg er enig i at ødelagte seter er en uting, iallefall hvis noen har tenkt til å sitte på de
                  De skal jo fjernes uansett da.. tror ikke de bryr seg liksom.. hadde de gjort det hadde de reagert for lenge siden..

                  Setene på gamle sittan skal jo byttes etter sesongen etter det jeg vet..

                  Kommentar

                  • RuneK
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 861

                    #89
                    Stoler har masse følelser, og det er dårlig gjort å være slem mot de som aldrig kan ta igjen.

                    LA STOLENE LEVE!!!
                    Støtt FuglaTifo
                    Kontonr: 6201 05 41919

                    Kommentar

                    • Per Arne
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2347

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                      De skal jo fjernes uansett da.. tror ikke de bryr seg liksom.. hadde de gjort det hadde de reagert for lenge siden..

                      Setene på gamle sittan skal jo byttes etter sesongen etter det jeg vet..
                      Vel, stolene kan fortsatt være til nytte. F.eks. er sittetribunen på Myhrer stadion de stolene som engang var på felt a+b.
                      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                      Kommentar

                      • chrissp
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 2403

                        #91
                        Skjønner ikke helt detta jeg... Jeg hopper på kamper jeg også, men aldri følt noen trang til å hoppe på noen stoler. Kanskje det er min gode oppdragelse som har hindret meg i nettopp dette. (Takk mamma og pappa).

                        Hvorfor hopper man på stoler? For å virke større enn man er kanskje
                        Bølerkanaris

                        Kommentar

                        • krisruds
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 839

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av chrissp
                          Skjønner ikke helt detta jeg... Jeg hopper på kamper jeg også, men aldri følt noen trang til å hoppe på noen stoler. Kanskje det er min gode oppdragelse som har hindret meg i nettopp dette. (Takk mamma og pappa).

                          Hvorfor hopper man på stoler? For å virke større enn man er kanskje

                          Man må vel stå på stoler for at man skal synes å se bedre, også for at dem som står bak ikke skal se en dritt. Noen på feltet har jo en trang til å gjøre at andre folk ikke skal se, bare dem selv får stå der dem vil å gjøre akkurat det dem mener er best.
                          krisruds medlem av KFL siden 1996


                          OI OI OI nå har vi det morro :)

                          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                          Kommentar

                          • Ballkunstneren
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 780

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av gulost
                            Vel, stolene kan fortsatt være til nytte. F.eks. er sittetribunen på Myhrer stadion de stolene som engang var på felt a+b.
                            De må gjerne ta de på felt c også..

                            Kommentar

                            • Vestfold Kanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Oct 2004
                              • 4583

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av krisruds
                              Man må vel stå på stoler for at man skal synes å se bedre, også for at dem som står bak ikke skal se en dritt. Noen på feltet har jo en trang til å gjøre at andre folk ikke skal se, bare dem selv får stå der dem vil å gjøre akkurat det dem mener er best.
                              Oi, der traff du spikeren på hodet gitt.
                              Last edited by Vestfold Kanaris; 24.06.2007, 00:35. Begrunnelse: Ho-ho-hooligans
                              LOUD
                              PROUD
                              ULTRA

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7080

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av scages
                                (For å ta et litt mer alvorlig historisk eksempel på sivil ulydighet: 1789 revolusjonen i Frankrike og stormingen av Bastillen presset kongen tilbake, slik at nasjonalforsamlingen senere kunne vedta å fjerne føydalismen. Alle er vel i ettertid enige om at dette var en bra sak? Det var takket være disse brave menn at vi fikk tanker om de første liberal demokratiske prinsippene. Men de var lovbrytere! Fy og fy...)
                                Hva slags sammenlikning er dette? Sammenlikner du et historisk, sosiokulturelt opprør som utløste demokratiets tidsalder med handlingene til en håndfull åndssvake tullinger på en fotballtribune i Trondheim?!

                                Sjimpanser som må bli forklart at det er feil å ramponere andres eiendom, om det så bare er snakk om et par skarve plaststoler, ønsker jeg ikke at skal assosieres med LSK. Og stakkarne som forsvarer hærverket deres, som for eksempel her på dette forumet, er faktisk enda verre.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av krisruds
                                  Man må vel stå på stoler for at man skal synes å se bedre, også for at dem som står bak ikke skal se en dritt. Noen på feltet har jo en trang til å gjøre at andre folk ikke skal se, bare dem selv får stå der dem vil å gjøre akkurat det dem mener er best.
                                  Du er så tilbakestående du
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9453

                                    #97
                                    Så en stol som ble knust i sinne over en dommeravgjørelse. Pent...

                                    Kommentar

                                    • scages
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1292

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Hva slags sammenlikning er dette? Sammenlikner du et historisk, sosiokulturelt opprør som utløste demokratiets tidsalder med handlingene til en håndfull åndssvake tullinger på en fotballtribune i Trondheim?!

                                      Sjimpanser som må bli forklart at det er feil å ramponere andres eiendom, om det så bare er snakk om et par skarve plaststoler, ønsker jeg ikke at skal assosieres med LSK. Og stakkarne som forsvarer hærverket deres, som for eksempel her på dette forumet, er faktisk enda verre.
                                      Var bare et eksempel på at lover og regler ikke alltid skal følges blindt.
                                      Dette var en digresjon, derfor ble den også plassert i parantes.

                                      Jeg gikk ut i mitt første innlegg her og sa klart ifra at jeg ikke støtter bevisst hærverk. Men når det samles noen hundre stående hardcore fans på en tribune med stoler, skal du være bra naiv for å tro at det ikke vil kunne ryke ett og annet sete.( bevisst eller ubevisst) Nå vet jeg ikke noe om omfanget her, har hørt alt fra 2-3 seter til 40. Er det siste tallet riktig, er det selvsagt ikke akseptabelt.

                                      Mitt poeng igjen: Oppfattes dette som et stort problem er det bare å fjerne setene, de har ingen ting der å gjøre uansett.
                                      Hvorfor gjøre alt så vanskelig?

                                      Kommentar

                                      Working...