[Etter] LSK - Start - 24. juni kl 18:00 - Åråsen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3933

[Etter] LSK - Start - 24. juni kl 18:00 - Åråsen

Her diskuteres matchen etter at den har startet!
    www.kfl.no/debatt
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2988

for dårlig å ikke lede til pause. start er drit rævva! kiko spiller nok en gang en rævva match. dårlig defansivt og er lite kreativ framover. mykle er også ute av form. hvordan sundgot klarer å misbruke en så stor sjangse som han fikk er ufattelig. herregud!
    I år så tar vi alt

Kommentar

• KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

Kjemien mellom Kiko, Brenne og Occean er ikke tilstede i det hele tatt. Nå står jo Start med 10 mann på egen banehalvdel hele tiden, men vi skaper ingenting på venstrekanten. Fire store sjanser uten å score. Vi må bedre effektiviteten betraktelig! Sundgot sin sjanse var ferdigscoret!

Kommentar

• KimFL
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 1410

4 store sjanser til LSK i første....Start ikke i nærheten av noen som kan kalles en halvsjanse engang. Müller har vel ikke vært nedi gresset enda. Full kontroll bakover. Midtbanen sliter. Få ut Kiko nå...inn med Kasey eller Søgård.

KimFL

Kommentar

• KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

Møkkakamp som vi vinner. Men dette var ikke bra!

Kommentar

• Stan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 1094

Ja, er fornøyd med tre poeng. Men lite fornøyd med hvordan vi får de. Er vel gjerne sånn det går når både kiko og brenne skal spilles i form.
            Det røde kortet var en gavepakke fra dommeren.

Kommentar

• HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6099

Bra med tre poeng, men det var ikke mye annet som var bra. Synes vi var utrolig tamme og heldige med målet. Synes ingen av våre prestasjoner ved målet var spessielt gode, men vi var heldige og hadde marginene med oss.

Det røde kortet var en gavepakke og jeg synes vi var litt heldige som ikek fikk et rødt og en straffe mot ved karatesparket til heinz. Skjønner ikke hvorfor han skulle ha det andre kneet opp og ut til venstre der. Jeg tror han ville dytte unna angriperen med kneet og var uheldig som traff så godt.

Men vi var en god del bedre enn start i hvertfall. Det ville vært uretferdig om Start vant. Synes også brenne gjorde en ok jobb i andre omgang når han fikk litt mer rom.

Kommentar

• Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

Må la dette synke inn men det første som faller meg er meget fortjent seier, Start hadde ikke EN sjanse i hele kampen.. Kiko spiller nok en ræva kamp med mye feilpass... Ikke selg Kasey!

Stygt av Muller på slutten, greit at alle keepere hopper opp med et knè men han setter ut høyre mens han kjører venstre midt i trynet på Fevang. God bedring og håper det ikke er noe langvarig!

Myklebust må også få n skyllebøtte, hvor har det blitt av utfordringene, hurtigheten, fintene, touche`n??

Kommentar

• Kanarijenta
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 504

Opprinnelig skrevet av Stan
                  Ja, er fornøyd med tre poeng. Men lite fornøyd med hvordan vi får de. Er vel gjerne sånn det går når både kiko og brenne skal spilles i form.
                  Det røde kortet var en gavepakke fra dommeren.
                  Jeg så vel bare en reprise av den hendelsen, men for meg virker det faktisk som om startspilleren går i ryggen på Myklebust. Derfor frispark og soleklart rødt siden han var bakerste mann.

Når det gjelder hendelsen på overtid blei jeg forskrekket over å se at Müller med hensikt planta kneet i ansiktet på Fevang. Sånne ting skal ikke ksje på en fotballbane. Virker som om gutta våre til tider mister hodet. Burde ha blitt rødt kort til Heinz og straffe i mot. Der var vi heldige
                  Super Kanaris

Kommentar

• mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
                    Jeg så vel bare en reprise av den hendelsen, men for meg virker det faktisk som om startspilleren går i ryggen på Myklebust. Derfor frispark og soleklart rødt siden han var bakerste mann.
                    Feil. Mykle detter for lett, kamp om ballen, det var ikke rødt- knapt et frispark.
                    Muller burde få rødt + 5 kampers karantene.
                    Rambekk fikk en med stive bein rett i leggen, blei ikke blåst.
                    Kippe får gult etter å ha tatt ballen.
                    Masse folk bare ramler sjæl og får frispark.

I det hele tatt er dømminga kampens store innhold, en visste jo aldri hva fyren kunne finne på. Helt utrolig elendig!
                    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• KFL41
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 3648

Myklebust er først på ballen og er også foran, men spørsmålet er jo om han er nok foran til at han har "rett" til å skjære inn foran. Han blir løpt ned. Lignet litt på Helstad/Andresen, men Myklebust var lenger foran enn det Helstad var (Helstad var jo bare en halv skulder foran og vikler seg inn i Andresen.) Tvilsom situasjon som er veldig vanskelig for dommer. Denne gangen gikk det vår favør.

Kommentar

• KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

Vi MÅ begynne sette en av de første sjansene vi får. Idag scorte vi ikke før det 7. store sjansen. Det er alt for dårlig. To av disse var ferdigscoret!

Kommentar

• bjarmann
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 2988

rævva kamp, 3 poeng. skulle bare mangle mot et rævva start lag som i tillegg spiller med 10 mann. håper virkelig ikke PSA er lenge ute, så stygt ut. mykle, brenne og kiko bør benkes mot sandefjord. elendig innsats i dag... men kanarifansen gjorde en god innsats i dag. hvertfall i lange perioder
                          I år så tar vi alt

Kommentar

• Smukken
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2004
                            • 720

Jeg er drithappy med seieren - selv om den satt langt inne. I skrivende stund leder Viking også 2-0 over Brann. Joho

Håper vi bruker cup kampen til å terpe formasjoner og taktikk............
                            Også blir det nok en ny seier mot Sandefjord...
                            Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

• maxpayne
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 1287

Eneste som varmet var 3 poeng. Start kom i en ultradefensiv formasjon og når en da ikke setter sine første sjanser blir det vanskelig. PSA ikke bra i det hele tatt Håper ikke det blir langvarig. Kippe nok et gult, men Marius Johnsen er vel klar til Sandefjord kampen så vi får håpe Nordli kan sette sammen noen brukbare kombinasjoner der bak.
                              Start var en stor tragedie da de åpenbart ikke kom til Åråsen for å spille fotball.

Kommentar

• BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

3 poeng - men fortsatt langt igjen til storspill

For å ta det positive først: matta på Åråsen begynner å se ekstremt bra ut.

Beklageligvis klarer ikke våre gutter å utnytte dette, og feilpasningene florerer. Mye av skylda for dette må imidlertid Nordlies laguttak ha, som store deler av forumet forutså før matchen at ville skape trøbbel for oss.

1. Kiko - Spiller nok en gang langt under det som kan forventes på at lag med ambisjoner i toppen. Farlige balltap, mange feilpasninger og lite jobbing. Heldigvis kommer Kasey inn, og bidrar til at det blir seier. Jeg gjentar nok en gang at jeg er sterkt kritisk til at vi selger Kasey nå, han er den klart beste i den posisjonen.

2. Brenne - Han taper ballen ved hver bidige involvering i 1. omgang. Skremmende. Virker som om han spiller på sin egen planet. Løper rett inn i motspillere, overser medspillere osv. Hever seg heldigvis noe i 2. omgang, bl.a. med et fantastisk skudd, men dette holder ikke. Inntil Brenne er i skikkelig form bør noen andre få muligheten.

3. Occean som ving - Funker ikke i det hele tatt. Occean trenger å være inne i boksen på innlegg, ikke på kant og langt ned i banen. Vi mangler totalt bredde mot et Start-lag som ligger kompakt. Han og Sundgot går heller overhodet ikke sammen. Ettersom Sundgot heller ikke leverer, så er det bare å sette han på benken og Occean i front. Mykle eller Påsan inn på kant.

Poeng i dag kan vi takke et redusert, elendig Start lag og en snill dommer for. Men, vi skal glede oss over poeng, og se fremover. Håper Johnsen og Kisen kan tilføre sårt tiltrengt pasningskvalitet.
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1287

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                  For å ta det positive først: matta på Åråsen begynner å se ekstremt bra ut.

Beklageligvis klarer ikke våre gutter å utnytte dette, og feilpasningene florerer. Mye av skylda for dette må imidlertid Nordlies laguttak ha, som store deler av forumet forutså før matchen at ville skape trøbbel for oss.
                                  Eneste trøbbelet i dag var å bryte ned Start`s håpløse ultradefensive formasjon. Det klarte vi heldigvis til slutt og jeg betviler meget sterkt at Kasey eller Espen hadde kunne bidratt særlig mer enn de som var på banen fra start. Kritikken mot Brenne er egentlig ganske uforstålig. Ja han er ikke i sitt livs form, men alle vet hvem som er mest målfarlig av Brenne, Søgård og Kasey.

Kommentar

• korset+kanaris
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Jun 2007
                                    • 46

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                    Eneste trøbbelet i dag var å bryte ned Start`s håpløse ultradefensive formasjon. Det klarte vi heldigvis til slutt og jeg betviler meget sterkt at Kasey eller Espen hadde kunne bidratt særlig mer enn de som var på banen fra start. Kritikken mot Brenne er egentlig ganske uforstålig. Ja han er ikke i sitt livs form, men alle vet hvem som er mest målfarlig av Brenne, Søgård og Kasey.

jeg trodde jeg visste hvem som var det.....men er neimen ikke sikker lenger!
                                    Brenne bedret seg ihvertfall i 2.omgang. Mener søgård hadde fortjent å starte denne kampen.

Kommentar

• Arind
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2006
                                      • 459

Forza Fugla

Nå har jeg kommet meg hjem igjen. Lenge siden jeg har vært så glad for et mål som da Olli endelig fikk sin velfortjente uttelling! Vi trengte å få det til å løsne og det gjør kamper som dette litt krampaktige. Vel hadde vi 3 megasjanser vi ikke kladte å putte innenfor, men Start skapte ikke en dritt med 9 mann i forsvar i to omganger.....gutta pøvde og prøve....det er det vi trenger! Endelig slapp det......og nå kan vi begynne å vinne med god fotball igjen...det har jeg tro på
                                      Det var ingen dårlig kamp, men det var en viktig kamp.....fugla er tilbake :twisted:
                                      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• korset+kanaris
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Jun 2007
                                        • 46

En skikkelig slitekamp....vanskelig å spille mot ett så lavtliggende lag. Synes vi bruker altfor lite bredde i spillet. Utrolig deilig å få scoringen som er en veldig god prestasjon av Ollie. Nå er han skikkelig på gang:twisted:!!

Kommentar

Working...