Situasjonen der Fevang blir skadet i duell med Müller
Collapse
X
-
Sist jeg sjekket så er det dommeren som dømmer utifra hva han klarer å få med seg direkte der og da, og avgjørelsen må tas på noen få tideler.
Hjelper utrolig lite å diskutere dette i det vide og brede egentlig.
Det som har skjedd har skjedd, tragisk var det og jeg ønsker Fevang god bedring, og at han kommer seg på bena så snart som mulig.Kommentar
-
Hva mer forventer du at han skal gjøre egentlig?!?!Kommentar
-
Pressen kjører denne saken for det den er verdt, og hele greia er blitt en massesuggesjon. "Hele landet" skal jo ta Müller i dag, og jeg registrerer at Start-supporterne viser sitt sanne jeg bl.a. ved opprette en gruppe på Facebook for de som vil henrette og kastrere Heinz Müller. Voksent...
Kjip sak, ja. Et bevisst forsøk på å skade Fevang? Neppe.Kommentar
-
Han Startspilleren peiser jo rett inn i Heinz. Det er som en bil og en vegg. Jo fortere man kjører, jo mer skadet blir man. Hadde han løpt ned Heinz i det han er én meter over bakken så hadde Heinz slått seg fordervet i det han snus 180 grader i lufta.
Unødvendig av Startspilleren. Klønete av Startspilleren. Heinz er to meter høy og har ballen klart. Startspiller - unødvendig.
Synd å se hvordan det gikk med Startspilleren, men faen... Han løper jo rett inn Heinz i det Heinz klart tar ballen.-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Pressen kjører denne saken for det den er verdt, og hele greia er blitt en massesuggesjon. "Hele landet" skal jo ta Müller i dag, og jeg registrerer at Start-supporterne viser sitt sanne jeg bl.a. ved opprette en gruppe på Facebook for de som vil henrette og kastrere Heinz Müller. Voksent...
Kommentar
-
Kommentar
-
Kjip sak, ja. Et bevisst forsøk på å skade Fevang? Neppe.Kommentar
-
Det er vel bare de to som har uttalt seg, bortsett fra olsen... Hør heller på det som grodås sier. hadde fevang tenkt som grodås hadde vi ikke hatt den situasjonen...Kommentar
-
???
Folk må få lov til å ha andre meninger enn deg. Sånne utspill som det der kan gi intrykk av at du ikke har altfor mye mellom øra.
Dette er en situasjon folk opfatter på ulike måter, jeg tror ikke det blir noe bedre av at en diskuterer i det uendelige. La oss være enige om å være uenige og legge så saken dau.Kommentar
-
Se denne fra Nyhetstråden:
Hyggelig å registrere uttalelsen fra Rune Almenning Jarstein.Kommentar
-
Denne situasjonen er egentlig bare trist.
Det er to offer her. Føler så klart med Fevang og ønsker han god bedring og lykke til videre men Muller er selv et offer. Nå går medie Norge amokk i forhold til å gjøre Muller til en stor stygg ulv. Heinz gjorde det garantert ikke med vilje og er sikkert veldig langt nede nå.
Erik Hoftun fikk i går hjertestans og var døden nær. Likevel skrives det 90% mer om situasjonen på Åråsen. Kun fordi der han man en "syndebukk".
Latterlig av media! Rett og slett idiotisk!Last edited by MedlemNR35; 25.06.2007, 13:39.Kommentar
-
Se denne fra Nyhetstråden:
Hyggelig å registrere uttalelsen fra Rune Almenning Jarstein.Kommentar
-
Kommentar
-
En av gutta jeg spilte med på college i USA fikk en lignende skade (Brudd i ansiktet etter en hode duell), og han var tilbake på banen med hjelm etter ca. 2 måneder. Håper Fevang er like heldig.
Det er vel greit for media å ta Muller i stedet for å diskutere Iversen's trøyeriving på Lerkendal som er vel noe NFF absolutt burde ha tatt tak i.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Det er vel snakk om to ting her, som det må gå an å holde fra hverandre:
Det ene er om sparket fra Müller var med overlegg eller ikke. Noen mener det, andre ikke.
Det andre er om Müller burde vært utvist og Start burde fått straffespark, UANSETT om det var med vilje eller ikke. Sparket var såpass dramatisk at mange føler dette og at dommeren gjorde feil.
Ellers gir jeg honnør til Fjørtoft for kommentarene sine på VGNett (video) i dag. Han viser medfølelse.Kommentar
-
Det er vel snakk om to ting her, som det må gå an å holde fra hverandre:
Det ene er om sparket fra Müller var med overlegg eller ikke. Noen mener det, andre ikke.
Det andre er om Müller burde vært utvist og Start burde fått straffespark, UANSETT om det var med vilje eller ikke. Sparket var såpass dramatisk at mange føler dette og at dommeren gjorde feil.
Ellers gir jeg honnør til Fjørtoft for kommentarene sine på VGNett (video) i dag. Han viser medfølelse.
Vel, takk for meg. jeg har fått en advarsel fra KFL Admin om at jeg må klart vise i hvert innlegg at jeg er Start-supporter. Dette er første gang jeg har opplevd. Men mine fordommer mot LSK-fans er desverre blitt bekreftet. Vi har en spiller på operasjonsbordet etter en mildt sagt tvilsom kollisjon, vi tapte kampen pga vårt eget dårlige spill og stemninga er laber. Men å bare få skikkelig drittslenging når en setter fingeren på noe kritikkverdig her, nei det gidder jeg ikke mer. Lykke til. *Log out*BølerkanarisKommentar
Kommentar