Situasjonen der Fevang blir skadet i duell med Müller
Collapse
X
-
Muller er nok vant til å få folk i kroppen. Tror Fevang fikk det værste trøkket av den halve saltoen og bakhue i bakken.Kommentar
-
Start supportere, gå å legg dere!
Dere må selvfølgelig sutre for at dere ha tapt, og da skal dere liksom påstå at Henz Müller gjør det der med vilje!! Hallo! Se hvor han har blikket da!! Han har ikke øyne i haka heller da!
Selvfølgelig er det synd at han dere Fevang blir skada(noe skikkelig også) men dere kan pokker ikke skylde på Müller assa!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Det spiller ingen rolle om Fevang blir skada i sammenstøtet med Müller eller om han blir skada når han stuper i gresset. Det var en stygg situasjon, som jeg tror var uforskyldt av dem begge.
God bedring til Fevang og en klapp på skuldera til Müller som garantert ikke synes detta var noe morro!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
En som har litt vett i hue i startleieren.
"Fryktelig stygt. Men jeg fritar Müller. Det var en ulykke. Det er slik en keeper er lært opp å gå opp og ta ballen, sa en opprørt Start-trener Stig Inge Bjørnebye etterpå."Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg er nok redd for at det ble gjort litt med vilje. Müller pleier alltid å hoppe med høyre kne opp, jeg kan skjønne at han løfter venstre kne for å beskytte seg, men han tar det ut mot venstre når spilleren kommer, Unødvendig gjort av Müller syns nå jeg..Forza Flisbyn!Kommentar
-
Det er jo sånn det er. Man forsvarer sine egne spillere. Og noen ganger møter man seg selv i døra :-)Kommentar
-
Etter å ha sett repriser av denne situasjonen nøye kan jeg ikke skjønne dere som forsvarer Müller, for denne er stygg. Ta av dere de gule brillene og prøv å se situasjonen objektivt. Som noen skrev tidligere i tråden er ikke bevegelsen med venstrekneet passende. Jeg hadde blitt fly forbanna hvis jeg hadde sett en av våre spillere bli utsatt for noe liknende.Kommentar
-
gutt94:
Er du virkelig så naiv? Han skal vel ikke fly til Bremen, heller.. Ballen er allerede i hendene hans, trenger da ikke flakse noe høyere for å fange den.. Tipper NFF gir ham tre kamper.Kommentar
-
Det venstre kneet til Muller kommer opp i en posisjon hvor det ikke bør være. Årsaken tror jeg er at Fevang kommer kjapt mot Muller for å sette press på ham og at Muller instinktivt beskytter seg selv, med meget uheldige konsekvenser. Kjip sak. Håper Fevang kommer seg raskt.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Og siden det ikke er Müller sin feil at Fevang står der, så er det greit å vri kneet ut mot ham ?Kommentar
-
Den mannen som i aller størst grad plikter å forsvare Start-spillerne på alle mulige måter, nemlig Stig Inge Bjørnebye, har følgende å si om saken:
"Fryktelig stygt. Men jeg fritar Müller. Det var en ulykke. Det er slik en keeper er lært opp å gå opp og ta ballen."
End of discussion.Kommentar
-
Er det meninga at Muller skal tverrvende eller bråstoppe i lufta eller? Det er jo Fevang som oppfører seg som en idiot i det han stormer til på den måten! Han kunne jo ALDRI rekke å komme først på ballen.
God bedring til Fevang, men dette er helt og holdent en ulykke som Fevang selv forårsaket.Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar