Situasjonen der Fevang blir skadet i duell med Müller

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #81
    Hadde Heinz hoppet opp med strake ben, ville han kunne fått underkroppen feid under seg selv og landet forkjært. Jeg har forståelse for at keepere velger å beskytte seg i slike situasjoner. Hvem husker ikke Reitmaier sitt kne mot Iversen?
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • Svart og gul
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2004
      • 374

      #82
      Müller skal ha for at han virkelig bryr seg etterpå, men jeg synes dere som beskytter ham i denne saken er patetiske. Dette er toppen av subjektivitet! Gidder ikke diskutere dette mer, blir bare oppgitt over hvor "guløyde" folk kan være..

      Kommentar

      • Lars_K!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 271

        #83
        Opprinnelig skrevet av skvik
        Hadde dette skjedd på åpen gate hadde det blitt politianmeldt..
        En skli-takling på åpen gate ville nok også bli politianmelt da, men i en fotballkamp skjer det dueller, både stygge og rene.

        Jeg er enig at dette er lite pen duell, og den kunne vært ungått hvis han ikke tok opp venstre foten.

        Frode olsen viste flere situasjoner der keeper går opp med en fot og fortalte hvordan det skal være, men der kommer ballen rett i mot og keeper hopper rett opp.

        Jeg er sikker på at det er en ulykke.

        Desverre er skaden skjedd og Müller har nok ikke god samvittighet, jeg håper alt går bra med fevang og at han kommer seg raskt på beina igjen..

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #84
          Opprinnelig skrevet av Svart og gul
          Müller skal ha for at han virkelig bryr seg etterpå, men jeg synes dere som beskytter ham i denne saken er patetiske. Dette er toppen av subjektivitet! Gidder ikke diskutere dette mer, blir bare oppgitt over hvor "guløyde" folk kan være..
          Kaller du meg patetisk?

          Det at du ikke gidder å diskutere mer er jo bare ett klart tegn på at du ikke eier argumenter som holder mål i denne diskusjonen.

          Og klart jeg er guløyd, hva faen forventer du av en kanarifan?
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #85
            Opprinnelig skrevet av xeR
            Og klart jeg er guløyd, hva faen forventer du av en kanarifan?
            Akkurat som en Start-fan ikke ser alt med gule øyne... hehe
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              #86
              Håpløst. Med den farten Fevang har inn i stuasjonen MÅ det bli skade. At det er fevang som får smellen er tilfeldig. Martin Andresen hadde antagelig smurt til Fevang hadde han spilt på LSK (og sluppet unna) Det er Fevang som skaper dette, ikke Müller.

              Kommentar

              • hoyt
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 2850

                #87
                Synes det er bra at Müller viser at han bryr seg etter kampen da han sa unnskyld, og at han skal prøve å besøke Fevang på sykehuset.

                Jeg har alltid sett på Müller som en fair spiller, og velger å tro at dette var en ulykke.
                "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                - Nosa

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3438

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av Kanarijenta
                  Vi har sett Heinz miste hodet før i andre situasjoner, kanskje han gjorde det i dag og
                  Tenker du på det røde kortet han fikk i Køben da han ble dyttet inn i en FCK-spiller etter corner, eller da han tente mot Stabæk (tror jeg det var)?

                  Som Mr. Jordbakke sier: Hva hadde skjedd om Heinz ikke trakk begge beina opp? Hadde Heinz gått opp på 'vanlig' vis ville Fevang ha kuttet beina under han og han ville ha landet på hodet eller nakken. Vi kan sikkert gjøre en sak av situasjonen hvor PSA blir skadet, men det blir å skifte fokus og er lite relevant, man akk så likt.

                  Når det er sagt så håper jeg at Fevang ikke er hardt skadet og er tilbake så fort som mulig.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • Gjest

                    #89
                    Heinz har mistet hodet før...
                    Og jeg er overbevist om at han ikke prøvde å gjøre noen skade, men for meg ser det helt tydelig ut som en etterslenger.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #90
                      Bjørnebye er såpass real at han ikke henger ut Muller i media - og sier at han ikke tror dett var gjort med vilje... Klart det ser stygt ut men vi får nesten bare stole på gutten når han sier at dette ikke var gjort med vilje.

                      Kommentar

                      • Svart og gul
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2004
                        • 374

                        #91
                        Jeg kaller deg patetisk når du ikke eier objektivitet, ja! Venstrekneet er unødvendig å dra opp på den måten når han allerede har fanget ballen, og måten kneet skyter fart på er overdreven voldsom.

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                          Jeg kaller deg patetisk når du ikke eier objektivitet, ja!
                          Da sier jeg takk det samme.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • forzakanaris
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Feb 2007
                            • 92

                            #93
                            Jeg syns denne diskusjonen er helt HÅPLØS!!!!

                            Hvordan kan man beskylde en fotballspiller i tippeligaen for å skade en annen spiller med VILJE??!!

                            Jeg har nå sett situasjonen et ti-talls ganger i opptak. Jeg kan være enig i at det ser litt merkelig ut den vridningen venstre-kneet får, men det er en naturlig rotasjon i det han tar en skikkelig sats for å nå ballen, og dermed må rotere for å lande rett.

                            Jeg mener denne diskusjonen bør legges død og at vi heller bruker energi på å ønske Fevang alt hell og lykke med å komme seg tilbake på fotballbanen!
                            -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

                            Kommentar

                            • Gjest

                              #94
                              Enig..
                              God bedring Fevang. Håper du er raskt oppe på beina igjen.

                              Kommentar

                              • maxpayne
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 1252

                                #95
                                Herregud for en latterlig diskusjon. Müller gjorde ikke dette med vilje. Stygt var det, men de aller fleste ville i en lignende situasjon løftet en arm eller et kne foran seg på instinkt når noen er på vei i høy hastighet mot deg.
                                Ser at pressen nå febrilsk leter etter Start spillere og trenere for å utale seg negativt, men så langt har uttalelsene til både Bjørnebye og spillerne vært saklige og gode.
                                I morgen derimot venter jeg en rush av Start sympatisører som er blitt mørnet av pressen til å uttale seg negativt om Müller og saken vil rulle helt til NFF bestemmer seg for å se på den.

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av forzakanaris
                                  Jeg har nå sett situasjonen et ti-talls ganger i opptak. Jeg kan være enig i at det ser litt merkelig ut den vridningen venstre-kneet får, men det er en naturlig rotasjon i det han tar en skikkelig sats for å nå ballen, og dermed må rotere for å lande rett.
                                  Man ser helt tydelig av tv-bildene at Heinz lander stødig etter duellen, så jeg tror du er inne på noe essensielt her.
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • Arind
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2006
                                    • 459

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Blogger
                                    Opprinnelig trådoverskrift:
                                    Skam deg Müller!


                                    Slik gjør en bare ikke, samme hvilken drakt du har på deg.
                                    Rent overfall , du planter kneet med viten og vilje rett i ansiktet på Fevang.

                                    Måtte bare ikke Fevang få noen varige skader.
                                    Er ikke enig med deg der gitt, dette var trist og uheldig, men ikke med vilje. Jeg har sett episoden flere ganger i kveld og Heinz har full fokus på ballen. Han hopper opp for å ta ball og angriper rusher inn......men at det var med vilje og viten og rødt osv.....det er tullprat! Dog er det et poeng at det er masse albuer og knær først inn i situasjoner. Det er blitt en spillestil som er uheldig.....
                                    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                    Kommentar

                                    • Arind
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2006
                                      • 459

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av forzakanaris
                                      Jeg syns denne diskusjonen er helt HÅPLØS!!!!

                                      Hvordan kan man beskylde en fotballspiller i tippeligaen for å skade en annen spiller med VILJE??!!

                                      Jeg har nå sett situasjonen et ti-talls ganger i opptak. Jeg kan være enig i at det ser litt merkelig ut den vridningen venstre-kneet får, men det er en naturlig rotasjon i det han tar en skikkelig sats for å nå ballen, og dermed må rotere for å lande rett.

                                      Jeg mener denne diskusjonen bør legges død og at vi heller bruker energi på å ønske Fevang alt hell og lykke med å komme seg tilbake på fotballbanen!
                                      Så enig så enig.....blir bare dumt å krangle og slenge hverandre dritt om dette. Ingen gjør sånt med vilje, men slike kjipe episoder skjer og vi håper at Fevang kommer seg kjapt.....er i grunnen ikke mer å si......
                                      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                                      Kommentar

                                      • glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1252

                                        #99
                                        Ta en titt på blikket til muller etter han tar ballen. Før treffet. hmm

                                        Kommentar

                                        • _Jonern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 4380

                                          Spesiell situasjon! Müller har full fokus på ballen, men alikvel går han merkelig ut med kneet, og treffer start-spilleren. Jeg tror ikke det var med vilje, men jeg hadde nok blitt ganske hissig selv hvis Rune Nilssen hadde gjort det samme med Myklebust, f.eks.
                                          ..................

                                          Kommentar

                                          Working...