Velger å tro at det var en ren refleks som ikke var ment å skade noen. Ala da jeg skjøt Sjanten i trynet med rødfis fra under en meters avstand i forsvaret. Uten sammenligning forøvrig.
Situasjonen der Fevang blir skadet i duell med Müller
Collapse
X
-
lol
en keeper kan jo ikke trekke seg i duellen. bør heller læres opp en bedre opphoppsteknikk synes jeg. uhell skjerKommentar
-
Fra IK Starts hjemmesider nå etter kampen:
"Så vidt inn i overtidstillegget blir det høydramatisk: Geir Ludvig Fevang forfølger et innlegg mot Heiz Müller. Müller går opp mot Fevang og løfter først det høyre beinet og setter derpå stambeinets kne i full bevegelse og treffer Fevang i ansiktet. Fevang går ned for telling. Sandmoen dømmer utspill fra Müller!
Hadde dette skjedd på åpen gate hadde det blitt politianmeldt.
At Sandmoen unnlater å gi både rødt til Müller og straffe til Start, forstår vi ikke"
Link
http://www.ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=480208
Denne saken er ikke over.Kommentar
-
En liten oppdatering:
Müller uttaler forøvrig til media at han traff Fevang med høyre kne. Videobilder viser derimot at han brukte sitt venstre kne i en meget aktiv handling.
Geir Ludvig Fevang har brukket kinnbein og pådratt seg en kraftig hjernerystelse. Og han må opereres i løpet av en uke.
Han overnatter på Ullevaal Sykehus, men får antagelig reise hjem mandag.
Men heldigvis, det er ikke noe galt med nakke eller lunger.Kommentar
-
-
Rett før denne episoden, blir Muller angrepet av en hissig M Hæstad som helt unødvendig angriper Müller som åpenbart har full kontroll (fikk gult kort). Kanskje det er denne episoden som gjør at Müller føler han må beskytte seg.Kommentar
-
Skjønner at du ikke har mye fornuftige argumenter på lager når du synker til personangrep...Kommentar
-
En liten oppdatering:
Müller uttaler forøvrig til media at han traff Fevang med høyre kne. Videobilder viser derimot at han brukte sitt venstre kne i en meget aktiv handling.
Geir Ludvig Fevang har brukket kinnbein og pådratt seg en kraftig hjernerystelse. Og han må opereres i løpet av en uke.
Han overnatter på Ullevaal Sykehus, men får antagelig reise hjem mandag.
Men heldigvis, det er ikke noe galt med nakke eller lunger.
Nå skal jeg legge meg. Det burde du også gjøre, kamerat.BølerkanarisKommentar
-
Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
I denne trådens sak er det veldig klønete av Müller å støte på Hæstad på denne måten. Hvorfor løfte begge beina, og kjøre det ene kneet mot Fevang? For å skade. Eller gjøre vondt.
Heinz Müller er nå i klasse med følgende andre fotballspillere i Norge: Peter Ijeh, Vidar Riseth, Hannes Sigurdsson, Bernt Hulsker. Til tider gode fotballspillere, men de har en helt syk mentalitet som gjør at de ikke burde få lov til å spille fotball. Neppe de skarpste knivene i skuffen.Kommentar
-
Dan Anton da. Heinz forsøker helt enkelt å holde balanser i lufta. Han ser at Fevang kommer inn. Hadde Heinz gått i bakken pga Fevangs dytt (som det ville blitt) hadde Heinz fått vondt. Tåpelig av Fevang som går inn der. Uansett.Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
nahemah: les hele tråden før du uttaler deg.
Jeg skrev først at det er patetisk med en slik subjektivitet folk viser her, ikke at noen var patetiske. Så får jeg spørsmål om jeg kaller noen patetisk, og da svarer jeg slik. Må være lov å ytre negative meninger rundt det som skjer i LSK også.
Jeg synes situasjonen er så åpenlys så jeg blir frustrert over alle støtteerklæringene til Heinz her.Kommentar
-
nahemah: les hele tråden før du uttaler deg.
Jeg skrev først at det er patetisk med en slik subjektivitet folk viser her, ikke at noen var patetiske. Så får jeg spørsmål om jeg kaller noen patetisk, og da svarer jeg slik. Må være lov å ytre negative meninger rundt det som skjer i LSK også.
Jeg synes situasjonen er så åpenlys så jeg blir frustrert over alle støtteerklæringene til Heinz her.
Å synke til personangrep, som du faktisk gjorde er totalt unødvendig, og sånn er det med den saken!
Tar meg retten til å quote deg i tidligere innlegg i denne tråden:Jeg kaller deg patetisk når du ikke eier objektivitet, ja!Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis en av mitt lags spillere går bevisst inn for å skade en motstander, mener jeg ikke at den spilleren fortjener den samme støtten, i medgang som motgang, som de andre spillerene.
Når dét er sagt; Jeg trur ikke Heinz gjorde dette med overlegg.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
"Så vidt inn i overtidstillegget blir det høydramatisk: Geir Ludvig Fevang forfølger et innlegg mot Heiz Müller. Müller går opp mot Fevang og løfter først det høyre beinet og setter derpå stambeinets kne i full bevegelse og treffer Fevang i ansiktet. Fevang går ned for telling. Sandmoen dømmer utspill fra Müller!
At Sandmoen unnlater å gi både rødt til Müller og straffe til Start, forstår vi ikke"
Link
Denne saken er ikke over.
Müller var alt blitt angrepet hodeløst en gang i kampen med ballen i fast grep. Helt greit da, å forsvare egen kropp mot motspillere hvis beste angrepsvåpen er å løpe etter keepere som har ballen i fast grep.LSK Norges beste lagKommentar
-
Mer eller mindre at Müller er en voldlig drittsekk..
Han mente at det var soleklart rødt til Müller og straffe til Start. Deretter kom han med flere klipp der han viste hvordan en keeper skulle hoppe. Ufattelig dårlig sammenligning da de klippa han viste var av keepere som upressa hoppa rett opp. Ikke En duell der 2 spillere kommer i stor fart mothverandre..LSK Norges beste lagKommentar
-
Link
Denne saken er ikke over.
Hele artikkelen anklager dommer Sandmoen for å bedrive partisk dømming i LSKs fravær og kaller ham indirekte ved flere anledninger dum. Klubben skriver at de har videoer av de kontroversielle hendelsene, de fleste av hvilke er allerede vist for det norske folk på fjernsyn utallige ganger, og både NFF og dommerorganisasjonen har nok allerede fått mer enn nok innsyn i disse, så noen videre publisering på IK Starts hjemmesider vil ikke gagne annet enn deres webhotelltilbydere.
Dette fremstår som en høyst uprofesjonell og amatørmessig uttalelse fra IK Start, som nå fremstår som et hakk mindre mediekompetente enn tidligere. Gratulerer.Last edited by theriksen; 25.06.2007, 05:03.Kommentar
Kommentar