Kan Marius Johnsen spille angriper?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kjett
    Medlem
    Hoffnarr
    • Oct 2006
    • 40

Kan Marius Johnsen spille angriper?

Sånn som Shane Stefanutte storspiller om dagen, vil det være dumt å måtte benke han. Marius Johnsen har jo spilt på mange forskjellige plasser, og jeg lurer på om han kunne spilt venstre angriper, og flytte Occean inn sentralt der han hører hjemme. Johnsen er jo også en hodesterk spiller, så vi taper ikke så mye der ved å la Sundgot starte på benken.

Johnsen...Occean...Mykle
    Mouelhi...Brenne...Riise
    Shane...Kippe...PSA...Rambekk
    Müller

Hadde også vært flott med en ny høyreback.
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Opprinnelig skrevet av kjett
    Sånn som Shane Stefanutte storspiller om dagen, vil det være dumt å måtte benke han. Marius Johnsen har jo spilt på mange forskjellige plasser, og jeg lurer på om han kunne spilt venstre angriper, og flytte Occean inn sentralt der han hører hjemme. Johnsen er jo også en hodesterk spiller, så vi taper ikke så mye der ved å la Sundgot starte på benken.

Johnsen...Occean...Mykle
    Mouelhi...Brenne...Riise
    Müller

Hadde også vært flott med en ny høyreback.
    Hvorfor Brenne sentralt og Kiko som indreløper?
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• kjett
      Medlem
      Hoffnarr
      • Oct 2006
      • 40

Opprinnelig skrevet av xeR
      Mente omvendt, selvsagt. Men hva tror du om Johnsen som angriper?

Kommentar

• BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

Opprinnelig skrevet av xeR
        Hvorfor noen av de på banen i det hele tatt?

Er forøvrig enig at Sundgot bør ofres til fordel for MJ i angrep. Jeg tror MJ kan bekle samtlige tre plasser (back, indreløper, ving) på venstresiden. En side som har voldt oss mye sorger i år.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• krisruds
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 839

Opprinnelig skrevet av BennyLem
          Hvorfor noen av de på banen i det hele tatt?

Er forøvrig enig at Sundgot bør ofres til fordel for MJ i angrep. Jeg tror MJ kan bekle samtlige tre plasser (back, indreløper, ving) på venstresiden. En side som har voldt oss mye sorger i år.
          Idag var vel ikke Kiko så dårlig? Han plukker om ange mange andre baller.
          Men det Kiko må tørre mer er å slå crossballer slik Weherman gjør, det løser så sinnsykt mye mer opp når kampen blir slik den var idag.

Synes litt synd på Brenne, men akkurat sånn det er nå er han faktisk ikke god nok til å starte. Han får ikke ting til å stemme med løp eller hvor han har sine egne spillere.
          krisruds medlem av KFL siden 1996

OI OI OI nå har vi det morro :)

BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

Kommentar

• vaadahl
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2004
            • 156

Idag var vel ikke Kiko så dårlig?

KØDDER du ,han og Brenne spiller så dårlig at jeg blir kvalm.Det å sitte og se Espen og Påsan varme opp hele 2.omg er grusomt.Vi holder på og tape poeng igjen på slett laguttak
            Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

Kommentar

• Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

Kiko slår 70 feilpassninger og løper inn i rom hvor han løp ut av etter ballvining... Er som å løpe inn i en bank du akkurat har ranet. Sett han HELT ut av laget. Brenne spilte ikke bra idag men det så ut til at ting begynner å komme seg - hærlig skudd som desverre gikk i stolpen og nære skoring fra kloss hold.

Men KIPPE var UTROLIG bra i dag, spesielt i 1 ongang så gir han Bærlin mange lufteturer og slår presise og fine inlegg!

Marius Johnsen kan spille venstrekant også - det blir spennende å se hvor han ender på banen...

Kommentar

• FuglaAlex
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 537

Skal vi bruke johnsen oppover på banen vil jeg heller se han som indreløper enn som ving, vil ha dette laget (med de nye spillerne)

Strand...Occean...Mykle
                Johnsen...Kisi*...Riise
                Müller

*Om han er så god som jeg håper på, hvis ikke tar Søgård plassen hans..
                Supporterne er fotballens hjerte
                Ultras Felt C

Kommentar

• KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

Spørsmålet er vel heller om han kan brukes som midstopper.... Kippe ute og Andresen skadet (usikkert hvor lenge han blir borte)

Kommentar

• Guling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 484

I forbindelse med overgangen ble da Nordlie selv sitert på at Johnsen kan spille ving i tillegg til back - tror jeg. Klarer dog ikke å søke fram uttalelsen.

Kommentar

• mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

Opprinnelig skrevet av FuglaAlex
                      Skal vi bruke johnsen oppover på banen vil jeg heller se han som indreløper enn som ving
                      Uenig. Trur ikke han har farta som trengs, særlig bakover. Det kreves veldig mange løp i høy fart som indreløper.
                      Som ving trenger han kun og holde bredden offensivt (og dra inn mot mål når ballen går opp lang høyresia, mannen er jo farlig i lufta!). Defensivt har en ving (i utgangpunktet) mindre arbeidsområde enn en indreløper i 433, offensivt burde en ving dog være mer bevegelig enn hva jeg trur MJ er.

Dessuten har vi ikke noen gode alternativer på venste ving (bortsett fra Påsan som Keiko tydligvis ikke finner bra nok), mens både Søgård og Brenne passer som indreløpere (i tillegg til Riise).
                      Fugla mot nye høyder

Kommentar

Working...