Noen som vet noe om hvor alvorlig skaden hans er? Siste vi trenger er han skadet for lang tid framover.
Pål Steffen Andresen skadet
Collapse
X
-
-
Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Mot Sandefjord må Kippe stå over grunnet kort - hva da hvis Steffi også er ute?
Da er det kanskje duket for Bert....Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mener Danton spilte stopper mot VIF i treningskamp i vinter, og da klarte han seg etter hva jeg husker godt. Har vel også spilt der på rekruttlaget. Er en løsning det der.Kommentar
-
Hæ? ... Den lynhurtige digre kraftkaren? Kan ikke være mulig. Kan ikke se for meg at han vinner mange dueller og den defensive plasseringsevnen har ikke akkurat vært strålende hittil.
Jøje meg, hvis det stemmer så har jeg ikke annet å si enn at så feil kan jeg ta...Fugla mot nye høyderKommentar
-
Det var nok ikke som førsteforsvarer han utmerket seg, men det er vel stort sett bare Norge og England hvor det er et krav at begge midtstopperne skal være 1.90+ og gode hodespillere.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Har vært borti mindre krabater der bak som har gjort en glimrende jobb pga. god spilleforståelse, men Danton her ikke akkurat vist det hos oss...Fugla mot nye høyderKommentar
Kommentar