Er Brenne et bomkjøp? (var: Dagens Bøffel i kampen mot Start?)
Collapse
X
-
Hvorfor får Occean så mange stemmer? Man er ikke banens beste bare fordi man skårer 1 mål? Er det sånn at forsvaret ikke behøver å gjøre det no særlig bra, bare fordi en spiller greier etter utallige sjanser å putte???
Bare lurer jeg..Forza Flisbyn!Kommentar
-
Occean får vel en del stemmer fordi han gjør en bra jobb utenom målet også. Måten han binder opp 2 forsvarere på gir Mykle og BHR mye rom på høyresiden. Han vinner en del dueller, flink til å holde på ballen, flink til å jobbe hjemover(nesten litt for flink spør du meg) og scorer ett mål. Ser du ikke dette så bør du vurdere å pusse brillan..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Som hovedpersonen i Thank You For Smoking sier; Hvis du argumenterer riktig, har du uansett ikke feil.
Jeg mistenker et par av dere for ikke å ha lest hva jeg skrev før dere hoster opp kommentarer. Jeg skrev ikke at jeg syns Brenne var vår bestemann i går, men at jeg stemte på han fordi han viste det som det har vært et mest prekært fravær av tidligere i sesongen for hans del - Innsats.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Simen Brenne har så langt bevist null, niks, nada i lsk-drakt. Jeg er særdeles skeptisk til at vi årlig bruker ca. 8 mill på spillere som hører hjemme på nivå tre i færøysk fotball.
Hvis innsats skal krediteres på dette nivået, ja- så stiller jeg klar til neste kamp- for innsats skal jeg alltids ha i tilstrekkelig monn. Om jeg er god nok kvalitetsmessig- neppe! (nå skal brenne tenke at vi to er jammen i samme båt....)En kjeeempescoring av tommy!!Kommentar
-
Simen Brenne har så langt bevist null, niks, nada i lsk-drakt. Jeg er særdeles skeptisk til at vi årlig bruker ca. 8 mill på spillere som hører hjemme på nivå tre i færøysk fotball.
Hvis innsats skal krediteres på dette nivået, ja- så stiller jeg klar til neste kamp- for innsats skal jeg alltids ha i tilstrekkelig monn. Om jeg er god nok kvalitetsmessig- neppe! (nå skal brenne tenke at vi to er jammen i samme båt....)
Forskjellen på Simen Brenne og deg og meg er at Brenne har et potensiale som fotballspiller. Dette potensialet har, etter mitt skjønn, ikke kommet til sin rett hittil, mye på grunn av at innsatsen ikke har vært der. Når den innsatsen i går var tilstede kom også ferdighetene frem. Simen var innvolvert i spillet, hadde få feilpasninger og gode løp. Jeg trur mange av dere ser dere blinde på at han ikke er like god som Riise, på den andre indreløper-plassen. Kan det tenkes at dette har noe med at Myklebust, med sine ferdigheter, er lettere å spille med på kanten enn Occean, som strengt tatt er en target-spiller?Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kommentar
-
Dømme han på hans kommentarer før han begynte er blir feil. Lær han heller at han tok feil i stedet for å sette han på 3 laget.
Greit kommentaren ikke var fin, men om alle skulle straffes for teite eller dumme kommentarer lurer jeg på hvem som skulle vært ustraffet her.... 3 laget er vel juniorer?Kommentar
-
Bomkjøp etter 8-9 seriekamper, for det er jo bare det Brenne har spilt. Imponerende. Hvem kalte OO bomkjøp i fjor, jeg regner med de holder munn nå. Så kanskje en skal gi folk litt mer en under en halv sesong på å vise seg fram. Jeg kjenner også en del folk fra frekksta, og Brenne er best om høsten. Vent heller å se, enn å bare lesse på med drit, han blir sikkert bedre av det..Kommentar
-
Bomkjøp etter 8-9 seriekamper, for det er jo bare det Brenne har spilt. Imponerende. Hvem kalte OO bomkjøp i fjor, jeg regner med de holder munn nå. Så kanskje en skal gi folk litt mer en under en halv sesong på å vise seg fram. Jeg kjenner også en del folk fra frekksta, og Brenne er best om høsten. Vent heller å se, enn å bare lesse på med drit, han blir sikkert bedre av det..
Når det er sagt, så tror jeg Brenne vil bli en bra spiller for oss, men det må være lov til å være oppgitt når han stadig vekk spiller oppsiktsvekkende dårlig.Kommentar
-
På denne tiden i fjor hadde Occean scoret 13 mål. 5 seriemål, 3 mål i Royal League, 2 mål i cupen og 3 mål i treningskamper (blant annet mot VIF). Sammenligningen din er med andre ord ikke helt rettferdig.
Når det er sagt, så tror jeg Brenne vil bli en bra spiller for oss, men det må være lov til å være oppgitt når han stadig vekk spiller oppsiktsvekkende dårlig.
De bør ikke sammenliknes for mye sånn sett nei, brenne er indreløper, OO er spiss, to forskjellige plasser og to forskjellige oppgaver.
At en kan bli oppgitt over Brenne skjønner jeg, og blir det litt selv også, men greit å gi han litt tid også.
Hadde han vært like dårlig og fått like mye pepper i dag om han scoret fra 35 meter? Denne er ikke rettet mot deg LarsKommentar
-
Brenne har ikke vært strålende, men styrer langt unna noen heksejakt på han. Brenne er fortsatt den av indreløperne som kommer til flest sjanser, og hadde han satt et par/tre av de store sjansene han har hatt denne sesongen, hadde han vel blitt hyllet som en redningsmann. Brenne forsvarer således plassen på laget på bakgrunn av at han er vår eneste målfarlige midtbanespiller, selv om jeg også mener at klippekort er en uting, noe som i og for seg også gjelder for Riise og Myklebust.
Min stemme går til Heinzy, i ren sympati.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Når man (Brenne) virker totalt uinteressert og forsøker på fiksfakseri, ikke tar returløp, så velger jeg Søgård, Kiko og Riise som inderløpere foran Brenne 10 av 10 ganger.
Brenne har ikke gjort noen verdens ting for å overbevise meg at han er en klassespiller, og akkurat nå hjelper det lite at FFK-supporterne sier han er en høstspiller. Han er ikke i form, og burde følgelig benkes.
[ironi]Faen, bruker vi bare millioner på sesongarbeidere eller? Først Occean som bare scorte når det var kaldt og RL, og nå Brenne som bare er god om høsten.[/ironi]
PetterKommentar
-
Nå trur jeg vi begynner å nærme oss en enighet. Jeg syns også at Brenne har vært boarderline dritdårlig hittil. Men, mot Start virkert han friskere, og viste et helt annet engasjement enn det han har gjort tidligere. Han var ikke så god som man kan forvente av en 7,5-millioners-mann, men han tok et betydelig steg i den retningen. Derfor fikk Simen min stemme...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Det er alt for tidlig å kalle Brenne et bomkjøp. Spiller han på samme måte som han har gjort de neste 2.5 årene blir han et bomkjøp, men jeg er sikker på at han hever seg. Historien viser at det tar tid å bli kjent med medspillere og spillesystem, spesielt siden vi har et nytt system for hele laget, og det er derfor jeg vil gi MJ og Kiese tid før jeg krever resultater. Det jeg er motstander av er å la spillerne spille seg i form på A-laget. Får vi nå i høst 3 spillere som skal spille seg i form kan det bli langt mellom høydepunktene for oss videre.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
kom deg til h******* tilbake til Fredrikstad, lei av at han skal ha klippekort på førstelaget når han til de grader skal misse store sjanser gang på gang. men det er vel umulig å benke han pga overgangssummen frykter jeg. Javel, da håper jeg virkelig at han kommer seg i form kjapt og viser oss hvorfor han kostet såpass og hvorfor han spiller hver eneste kamp. Jeg har ihvertfall sluttet å synge for han, det fortjener han faktisk ikke enda.lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Jasså.....
Dersom folk skal kastes ut av klubben fordi de misser klare målsjanser, så er jeg redd det blir tynt i rekkene etterhvert. Espen, Shane, Rambukk, Kasey m. fl burde jo vært ute for lengst.. :-)
Jeg har klokketro på Simen Brenne, selv om han bruker lengre tid enn forventet på å komme i form etter den vanskelige starten han fikk hos oss. Mot Start viste han klar framgang.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
Kommentar