Er Brenne et bomkjøp? (var: Dagens Bøffel i kampen mot Start?)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

    #61
    Opprinnelig skrevet av maxpayne
    Start heller en tråd om hvor lang tid Søgård har igjen i LSK. Neppe særlig lenge.
    Å? Hørt om noen interesserte klubber?

    For sist gang jeg sjekket ville ikke Søgård vekk fra klubben.

    Kommentar

    • Kanarifugl84
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2007
      • 2319

      #62
      Opprinnelig skrevet av maxpayne
      Start heller en tråd om hvor lang tid Søgård har igjen i LSK. Neppe særlig lenge.
      Tror ikke LSK har noen intensjoner om å kvitte seg med Søgård, og tror heller ikke Espen ofrer en tanke på det å forlate fugla. Han betyr masse for hele LSK-miljøet. Det eneste som kunne fått Espen på andre tanker måtte vært et lukrativt tilbud fra utlandet, sannsynligheten for det er vel heller liten.

      Å starte tråden "Er Brenne et bomkjøp?" må ha hatt hensikten at folk skal få utløp for sin frustrasjon angående spillerens prestasjoner så langt i LSK, enhver med litt innsikt i fotball vet at det er litt snaut med slike konklusjoner etter 10-12 spilte kamper i en ny klubb.

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #63
        For litt over tre år siden var dette forumet fylt med forventninger til en i utgangspunktet helt ukjent slovener. Det var jo ikke måte på hva enkelte var sikre på at han egenhendig kom til å ordne for LSK. Noen måneder senere startet den første mumlingen i enkeltstående poster, og Robert Koren ble etterhvert betraktet som et bomkjøp.

        Lærer vi aldri? Brenne har signert kontrakt for litt lenger enn inneværende sesong. La oss nå gi ham sjansen, for pokker! Han har frivillig valgt å spille for LSK.
        Knurr...

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #64
          Brenne kommer. Bare vent til høsten!

          Kommentar

          • Gjertsen_KANARIS
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jun 2006
            • 196

            #65
            Opprinnelig skrevet av KFL41
            Brenne kommer. Bare vent til høsten!

            Helt enig! Brenne har en stor framtid i klubben!
            VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              #66
              Til den summen han ble kjøpt for, får man da virkelig håpe at Brenne har en stor fremtid i klubben ja.
              Samme egentlig om han ikke er så forbanna god hele tiden, det eneste jeg forlanger er 100% innsats!

              Petter

              Kommentar

              • KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

                #67
                Er litt enig at han jukser litt med returløpene ja... Tror nok at Nordlie ser det han også.

                Kommentar

                • ken
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • May 2006
                  • 61

                  #68
                  Brenne blir årets spiller neste år! Ingen tvil
                  Klubben består!

                  Kommentar

                  • Appel
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Jun 2007
                    • 3

                    #69
                    Fy skam!

                    Dere som snakker om Simen og bomkjøp skulle skamme dere!! Hadde Simen fått optimal oppkjøkring uten skade hadde pipa fått en annen låt tenker jeg! Men grin litt mer dere,så kanskje Simen går lei i fuglekassa deres!
                    Onkel Terje står GARANTERT klar med åpen lommebok får å få Simen tilbake i rød/hvit drakt!!
                    Takk for Kasey forresten Skulle bare mangle etter hva dere frarøvet oss!!!...

                    Kommentar

                    • Dinho
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2006
                      • 884

                      #70
                      Brenne har vært en høst spiller i alle klubbene han har spilt for, forhåpentligvis så finner han formen nå til høsten hos oss også.. Og til neste år så får vi håpe han er blitt mer moden og klarer å spille opp i mot sitt beste igjennom hele sesongen. Jeg tror Brenne kommer mot høsten, men med dagens form burde han ikke starte på LSKs midtbane. Det er latterlig at Espen vrakes for Simen i såppas dårlig form.
                      twitter @amundsakis
                      ΘΥΡΑ 13

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Appel
                        Dere som snakker om Simen og bomkjøp skulle skamme dere!! Hadde Simen fått optimal oppkjøkring uten skade hadde pipa fått en annen låt tenker jeg! Men grin litt mer dere,så kanskje Simen går lei i fuglekassa deres!
                        Onkel Terje står GARANTERT klar med åpen lommebok får å få Simen tilbake i rød/hvit drakt!!
                        Takk for Kasey forresten Skulle bare mangle etter hva dere frarøvet oss!!!...
                        Vel... Nå husker jeg jo godt de "pene" ordene som ble skrevet om Brenne på plankeforumet etter at han dro fra FFK - så kommer du hit og klager på at vi er ufine når vi diskuterer formen hans ?? Han ble vel heller ikke "frarøvet" dere, akkurat? Vi er naturlig nok veldig spente på ham, og forventingene er nok skrudd høyt opp - i fjor var Occean et hett tema på forumet. Ikke mange som lurer på ham nå.

                        Kasey er et godt kjøp, ingen tvil om det. Håper inderlig han trives og får mye spilletid (mot andre lag), kommer nok til å bidra til at FFK blir å regne med i fremtiden. Takk for pengene!
                        Last edited by reka; 29.06.2007, 17:05.

                        Kommentar

                        • Appel
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Jun 2007
                          • 3

                          #72
                          Simen

                          Ja kom desverre mye dritt da Simen dro! Men du kan jo snu på flisa og tenke at bestemann deres (lokal gutt), reiser selvom både klubb og supportere vil ha han for alt i verden... Tror ikke det hadde vanket bare lovord hos dere heller da... Skal passe på å få skjenka i Simen nok øl på brygga i Fredrikstad i sommer vi! Det er nemlig da Simen finner høstformen best
                          Kasey er i de beste hender!!

                          La de beste vinne 22.07.07

                          Kommentar

                          Working...