Er Brenne et bomkjøp? (var: Dagens Bøffel i kampen mot Start?)
Collapse
X
-
Å starte tråden "Er Brenne et bomkjøp?" må ha hatt hensikten at folk skal få utløp for sin frustrasjon angående spillerens prestasjoner så langt i LSK, enhver med litt innsikt i fotball vet at det er litt snaut med slike konklusjoner etter 10-12 spilte kamper i en ny klubb.Kommentar
-
For litt over tre år siden var dette forumet fylt med forventninger til en i utgangspunktet helt ukjent slovener. Det var jo ikke måte på hva enkelte var sikre på at han egenhendig kom til å ordne for LSK. Noen måneder senere startet den første mumlingen i enkeltstående poster, og Robert Koren ble etterhvert betraktet som et bomkjøp.
Lærer vi aldri? Brenne har signert kontrakt for litt lenger enn inneværende sesong. La oss nå gi ham sjansen, for pokker! Han har frivillig valgt å spille for LSK.Knurr...Kommentar
-
Kommentar
-
Til den summen han ble kjøpt for, får man da virkelig håpe at Brenne har en stor fremtid i klubben ja.
Samme egentlig om han ikke er så forbanna god hele tiden, det eneste jeg forlanger er 100% innsats!
PetterKommentar
-
Fy skam!
Dere som snakker om Simen og bomkjøp skulle skamme dere!! Hadde Simen fått optimal oppkjøkring uten skade hadde pipa fått en annen låt tenker jeg! Men grin litt mer dere,så kanskje Simen går lei i fuglekassa deres!
Onkel Terje står GARANTERT klar med åpen lommebok får å få Simen tilbake i rød/hvit drakt!!
Takk for Kasey forresten Skulle bare mangle etter hva dere frarøvet oss!!!...Kommentar
-
Brenne har vært en høst spiller i alle klubbene han har spilt for, forhåpentligvis så finner han formen nå til høsten hos oss også.. Og til neste år så får vi håpe han er blitt mer moden og klarer å spille opp i mot sitt beste igjennom hele sesongen. Jeg tror Brenne kommer mot høsten, men med dagens form burde han ikke starte på LSKs midtbane. Det er latterlig at Espen vrakes for Simen i såppas dårlig form.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Dere som snakker om Simen og bomkjøp skulle skamme dere!! Hadde Simen fått optimal oppkjøkring uten skade hadde pipa fått en annen låt tenker jeg! Men grin litt mer dere,så kanskje Simen går lei i fuglekassa deres!
Onkel Terje står GARANTERT klar med åpen lommebok får å få Simen tilbake i rød/hvit drakt!!
Takk for Kasey forresten Skulle bare mangle etter hva dere frarøvet oss!!!...
Kasey er et godt kjøp, ingen tvil om det. Håper inderlig han trives og får mye spilletid (mot andre lag), kommer nok til å bidra til at FFK blir å regne med i fremtiden. Takk for pengene!Last edited by reka; 29.06.2007, 17:05.Kommentar
-
Simen
Ja kom desverre mye dritt da Simen dro! Men du kan jo snu på flisa og tenke at bestemann deres (lokal gutt), reiser selvom både klubb og supportere vil ha han for alt i verden... Tror ikke det hadde vanket bare lovord hos dere heller da... Skal passe på å få skjenka i Simen nok øl på brygga i Fredrikstad i sommer vi! Det er nemlig da Simen finner høstformen best
Kasey er i de beste hender!!
La de beste vinne 22.07.07Kommentar
Kommentar