Da gjentar jeg meg selv. Syns det er små-flaut at en klubb som LSK kun har 2 keepere, og at vi må ha Grodås som reservekeeper i 2 serierunder. Hvor lenge er det siden Grodås sto i mål? Hva skjer Hvis Otto blir skada? Vi hadde lignende situsajon ifjor og vi lærte tydeligvis ikke av den...
Sandefjord-LSK 1.juli kl 18:00 - Storstadion
Collapse
X
-
Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Da gjentar jeg meg selv. Syns det er små-flaut at en klubb som LSK kun har 2 keepere, og at vi må ha Grodås som reservekeeper i 2 serierunder. Hvor lenge er det siden Grodås sto i mål? Hva skjer Hvis Otto blir skada? Vi hadde lignende situsajon ifjor og vi lærte tydeligvis ikke av den.....................Kommentar
-
Off-topic, men talentutvikler Erland Johnsen er det lenge siden vi har hørt noe fra. Er det noen som har hørt noe om hva han bedriver tiden med - har det blitt gjort noen forandringer i talentarbeidet?Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Kommentar
-
Grodås gjorde det bedre enn Heinz på Nordlie-testen, og jeg kan umulig tenke meg at han har stått passivt og sett på at Heinz og Otto trener, så han vil nok kunne gjøre en god figur om krisen skulle oppstå.
Når det gjelder Otto, så tror jeg han kan gjøre en god figur. Alle som har spilt på 2-laget har jo ikke akkurat imponert som en skulle forvente, men så snart de har blitt kastet utpå for førstelaget har de hevet seg. Otto gjør det samme.
Når det gjelder stallen med bare to keepere, så er vel det rimelig standard for de fleste klubber. Keeperplassen er ikke akkurat den som er mest utsatt for skader og suspensjoner, og da er det dårlig ressursforvaltning å ha tre keepere i en 20-22 mannstropp.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Derfor blir 3-dje keeper ofte type Grodås (ultra-reserve, oldies eller et talent på 16). Sånn sett hadde det jo vært artig å se lista over hvem som er 3dje keeper i de forskjellige Tippeliga klubbene...Fugla mot nye høyderKommentar
-
Da gjentar jeg meg selv. Syns det er små-flaut at en klubb som LSK kun har 2 keepere, og at vi må ha Grodås som reservekeeper i 2 serierunder. Hvor lenge er det siden Grodås sto i mål? Hva skjer Hvis Otto blir skada? Vi hadde lignende situsajon ifjor og vi lærte tydeligvis ikke av den...Kommentar
-
Dessuten er det dårlig butikk å lønne tre faste keepere i A-stallen.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Det passer igrunn bra at Knarvik og Adriano er ute, de er antagelig forskjellen på et halvgodt og et dårlig Sandefjord. Derimot en brannfakkel: Jeg tror ikke Sandefjord er noe dårligere enn det Start-laget vi møtte på søndag er. Vi må regne med å styre kampen og det er vi normalt ikke gode på. På midtstopperplass er Madsen og Kjølner særs gode på hodet, og derfor er jeg imot å spille på Sandefjords egne premisser i hodestyrke med Sundgot og Occean på topp. Det kan fort bli lite bevegelig og forutsigbart, og spesielt mot motstandere à la Sandefjord som trolig vil legge seg lavt og skalke lukene. Vi må utforde Sandefjords forsvar langs bakken og i bakrommet snarere enn i luftrommet. Med trioen Påsan – Occean/Sundgot – Myklebust vil rytmen i angrepsspillet bli mye bedre. Ser overhodet ikke bort ifra at vi i tillegg kommer til å få mange frispark inne på Sandefjords banehalvdel, og der blir Strand viktig (enn så lenge han rister av seg akillesproblemene...) Sandefjord er teknisk underlegne og ofte prega av mer innsats enn presisjon.
Kan bli moro utover kvelden hvis vi får et tidlig mål og får løst opp i Sandefjords rekker! Ditto ubehagelig hvis dem drar ned tempoet, får oss stressa og trøtte og kjemper oss ut av stilen hvis vi ikke får uttelling i 1. omgang...
Canário
...som ikke liker slike kamper.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Austbø/Myhre/Asper er vel den i sterkeste keepertrioen i Tippeligaen. Den neste beste har vel Tromsø, med Stamatopolous, Sæd Ramovic og Knut Borch (alle har landskamper). Bortsett fra det er det vel ingen som har 3 keepere av (relativt) høy klasse.Kommentar
-
Mange gode keepertalenter rundt om kring i akershus, bare å hente!VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Etter å ha lest denne tråden kom jeg på et sitat (etter hukommelsen)fra den sanne fugla-vennen Nils Johan Semb etter at LSK hentet inn bestefar igjen i fjor. "En klubb som Lillestrøm bør ha 6 keepere som holder tippeliganivå i stallen til enhver tid".
For en amøbe den mannen er....Mvh
Martin RathsKommentar
-
Stabæk: Knudsen, Jens Waltorp Sørensen
Brann: Opdal, Thorbjørnsen, Udjus (utlånt til Løv Ham)
LSK: Müller, Fredriksson
Lyn: Eddie Gustafsson, Johan Dahlin
RBK: Hirschfeld, Lund Hansen
Godset: Johnsen, Adam Larsen (lånt fra VIF?), Magnus Hjulstad
FFK: Shaaban, Lasse Staw, Erik Mellewold Bråthen
Tromsø: Sead Ramovic, Kenhny Stamatopolous, Knut Borch
VIF: Arason. Bolthof
Start: Rune Nilsen, Tommy Runar, Kenneth Høie
Aafk: Adin Brown, Roar Husby, Andreas Lie
Odd: Jarstein, Espen Isaksen
Sandefjord: Bugge Pettersen, Skule Notø, Harlad Hjelseth Aksnes
Viking: Austbø, Myhre, Asper, Kristiansen
Viking kommer vel sannsynligvis til å kvitte seg med en av dem.
Men jeg er enig i at vi bør ha 3 keepere i stallen. Om det i så fall er Grodås (som en nødløsning), eller en talentfull junior kan vel diskuteres. Selv mener jeg en av juniorene bør få sitte på benken i slike tilfeller vi har nå. Brann hadde vel også sin keepertrener Dan Risnes på benken, da resten av alternativene var enten skadet, eller ute med karantene.
KimFLKommentar
-
Var inne på forumet til Sandefjord supporterne nå for å sjekke hvordan tilstandene der i leiren var...sitat: "Vi får heller konsentrere oss om å mane til kamp, for kampen på tribunen vil vi garantert tape"...vi er i hvertfall fryktet!
Kommentar
Kommentar