Sandefjord-LSK 1.juli kl 18:00 - Storstadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Veldig bra kamp i dag, men ikke mer enn vi må forvente av et lag som kjemper om gull.

    Den som imponerte meg mest var MJ. Utrolig dyktig til å kun vært i klubben så kort tid.

    Gledet meg spesielt over målgjørerne i dag. Espen fortjener et mål og Simen trengte dette etter en laber start. Brenne er i gang!

    Til slutt litt skryt til Kiko. Han gjorde en god innsats i dag med et par solide krempasninger.

    Deilig med ferie nå
    Bølerkanaris

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
      Har hele tiden hatt inntrykk av at Otto holder mål - når han er motivert. Det vil si når han spiller viktige kamper mot brukbare motstandere (les: Tippeligalag). Han var stort sett god i de kampene han fikk i fjor og var bunnsolid i dag. Tror ikke vi har noe å frykte på keeperplass mot Fredrikstad heller.

      Håper (og tror) du har rett. Men jeg må innrømme at jeg var fryktelig spent på Otto i dag, etter å sett ham slippe inn tre "billige" mål mot Flisa i cupen.

      Kommentar

      • sparwasser
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3185

        På tide at denne tråden skifter til [Etter] Sandefjord - LSK, event. at det startes en ny.

        Foreslår minst 2 kampers karantene til Mods'a, etter å ha studert dette nøye på æ..PC-skjermen min.

        Kommentar

        • Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

          Opprinnelig skrevet av Gjertsen_KANARIS
          Mulig at UFC dro den igang. Ikke vet jeg. hørte bare dem sang den!
          Dette stemmer, det var absolutt ingen 100% enighet i KFL om Brenne-sangen. Ellers eide vi hele Sandefjord føler jeg, både før, under og etter kamp. Må være trist å være sandefjord-spiller når man praktisk talt ikke får et eneste tilrop på hjemmebane i løpet av 90 min! Vi var fryktet før kampen, med god grunn viste det seg raskt!

          Kommentar

          • RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

            Veldig betryggende kamp mot Sandefjord. Klasseforskjell mellom lagene. LSK hadde full kontroll. Deilig å gå inn i ferien etter de siste tre kampene. Også flott at turbulensen rundt Müller-saken ikke så ut til å ha virket negativt inn.

            Kommentar

            • KimFL
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1410

              Ingen kort til Fugla denne gangen....tok dommern tidlig ferie i år eller? Pleier jo alltid å få noen feildømte gule kort....



              KimFL

              Kommentar

              • Kanarifugl84
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2007
                • 2319

                Opprinnelig skrevet av KimFL
                Ingen kort til Fugla denne gangen....tok dommern tidlig ferie i år eller? Pleier jo alltid å få noen feildømte gule kort....
                Neida, dommeren var på plass han men hjemmelaget Sandefjord hadde tydeligvis tatt tidlig sommerferie så det var i og for seg ingen vits for LSK-spillerne å blande seg inn i noen tvilsomme taklinger/forseelser som kunne gitt unødvendige kort.

                Kommentar

                • Olee
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Jan 2007
                  • 1

                  Jeg satt på tribunen under kamp i går! Fugla heide jo SF folka Meget bra! Også synes jeg når dere bød Tom og han andre som satt der på en liten dans. Det var morsomt. Stå på videre!

                  Kommentar

                  Working...