LSK2 - Averøykameratene, mandag 25. juni kl. 18.00 på KGB

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamfall
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • May 2006
    • 15

    LSK2 - Averøykameratene, mandag 25. juni kl. 18.00 på KGB

    I morra er det lang bortetur mot Averøykameratene og med tap betyr det at laget er under streken i 2.div. Det kommer jo helt an på hva som stilles av mannskap, men pga cup blir det vel ikke det aller sterkeste. Noen som vet?
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #2
    LSK2 har hjemmekamp på Kunstgressbanen, ikke bortekamp.

    Endret overskriften på tråden slik at den ble riktig.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #3
      KG blir dermed en interessant arena i kveld.

      Får vi f eks se stopper-vikar Danton i sin nye rolle?

      Og hva med siste nytt i Müller-saken? Dette blir garantert et sted du kan lufte dine meninger og innspill rundt den kjedelige episoden fra i går, og alle andre Fugla-relaterte temaer for den saks skyld.


      Mvh
      Gammer`n
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • Hamfall
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • May 2006
        • 15

        #4
        Men er jo cupkamp om få dager så det spørs hvem som spares til da, eventuelt hvem som skal spille for kjøres inn i nye roller...

        Kommentar

        • WAK
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 966

          #5
          Ser på RB-live at de leder 1-0 men det står ikke hvem som spiller. Noen som vet noe mer om kampen og hvem som spiller?

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #6
            Kamp slutt:

            Mål til Lillestrøm 2 1 - 0 Dan Anton Johansen

            Innlegg fra høyre. Dan Anton Johansen kommer flyvende inn og møter ballen, og setter den i mål.
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

              #7
              Fra rb.no/live

              Slutt




              86
              Espen Søgård med en kjempesjanse. Kommer alene med keeper, men vipper ballen over mål.



              73
              Kampen åpner seg opp. Averøykameratene med et skudd i stanga, mens LSK 2 er nære en 2-0-ledelse da en ball blir reddet på streken.



              70
              Spillerbytte - Lillestrøm 2 - Jørgen Slorafoss ut. Steinar Gjersvoll inn.





              58
              Stille og rolig akkurat nå. Spillet bølger riktignok litt frem og tilbake, men ingen av lagene skaper noe foran mål.



              46
              Spillerbytte - Lillestrøm 2 - Setar Salimi ut. Cisse Aadan Abshir inn.





              45
              Andre omgang





              46
              Pause





              39
              Averøykameratene litt mer med nå, men fortsatt uten å skape de helt store farlighetene for Fredrikson.



              27
              Setar Salimi er farlig frempå med et skudd, men keeperen til Averøykameratene gjør en god redning.



              18
              Mål til Lillestrøm 2 1 - 0 Dan Anton Johansen

              Innlegg fra høyre. Dan Anton Johansen kommer flyvende inn og møter ballen, og setter den i mål.



              14
              Dagens dommer er Odd Arne Kalløkkebakken fra Biri IL.



              12
              Lillestrøm har ballen mest, men sliter med å komme til noen sjanser i åpningsminuttene.



              9
              Kampen er godt i gang på Lillestrøm. Begge lag sliter langt nede på tabellen, så en seier er viktig for begge lag.



              0
              Kampstart
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

              Mvh
              Mr.Jordbakke

              Kommentar

              • xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

                #8
                1-0 ble scora av Danton. Redd etter burde han dobla.

                Jeg dro etter rundt 65 min da hadde vi hatt initiativet stort sett hele tia. Danton synes jeg spilte en kjempe kamp. Drivende god offensivt og meget god defensivt. Espen beviste nok en gang at han er i kjempeform om dagen. Han hadde solid grep om midtbanen. Forøverig synes jeg den ene midtstopperen vår Trym ett eller annet var god og venstrebacken vår nr3 spillte en meget god kamp.

                Av A-lagsspillera som spilte var det Otto, JP, Danton, Påsan, Søgård og Essediri. Sistnevne var en gedigen skuffelse og virker milevis unna første elveren. Jeg ble til tider provosert av hans slappe holdning. Totalt uinteressert i defensive løp. Bakkemo måtte hyle på han hver gang vi fikk frispark imot for at han i det heletatt skulle gidde å se på ballen. Det han bidro med var når han fikk ballen i offensive situasjoner, men det var ikke snakk om å jobbe for ballen.
                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                Kommentar

                • WAK
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 966

                  #9
                  Spilte ikke Gundersen? Noen som vet hvor lenge Biffen er ute? Hvordan skade har han?

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6079

                    #10
                    Jeg ser at sparby var med i denne kampen. Har han vært skada siden det er så lenge siden jeg har hørt noe om han? Gledelig å se at han fortsatt er i klubben i hvert fall. Hvordan spilte han?

                    Noen som kan fortelle noe om hvordan bjarki gjorde det sentralt også?

                    Kommentar

                    • gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av xeR
                      Jeg dro etter rundt 65 min da hadde vi hatt initiativet stort sett hele tia. Danton synes jeg spilte en kjempe kamp. Drivende god offensivt og meget god defensivt. Espen beviste nok en gang at han er i kjempeform om dagen.

                      Jeg så bare 2. omgang, og også da fløt det greit.
                      Men ikke glem at vi møtte et av Norges svakest 2. divisjonslag (syv poeng hittil).
                      Mye var positivt, men som på A-laget så slet vi voldsomt med å omsette sjansene i mål. Vi burde vunnet med minst fire mål til, bare på bakgrunn av de 45 minuttene jeg så.

                      Mvh
                      Gammer`n
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av HSft

                        Noen som kan fortelle noe om hvordan bjarki gjorde det sentralt også?
                        I andre omgang kunne det se ut som om viktor spilte venstre indreløper og Påsan var sentralt. Viktor var den som løp mest.
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • WAK
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 966

                          #13
                          Mener og huske at jeg lest et sted at Viktor var skada og må opereres. Har jeg forveksla med noen andre?

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #14
                            Jeg har også lest at han må operere ankelen på nytt.
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            Working...