Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg mener vi med fordel kunne latt saken ligge der.
Hvis du med det mener at vi skulle droppet pressekonferansen, og heller latt Heinz selv takle hver enkelt henvendelse fra media i flere dager framover, så tror jeg virkelig det kunne gått galt. Nå fikk man på en måte "kontroll" på informasjonsstrømmen, og man fikk briefet Heinz om de ulike problemstillingene på forhånd.
Hadde det ikke vært for Espen Olsen og media ville dette aldri blitt en stor sak. Mûller, Fevang, Nordlie og Bjørnebye mener det er ett uhell. hvorfor skal vi da blande inn Gud og hvermann for å straffe Mûller for noe han absolutt ikke mente..........? HATER ESPEN OLSEN OG MEDIA!!!!
Nå vet jeg ikke hvilke ord Heinz brukte, men det hadde vært bedre å si at han brukte venstrebenet til å beskytte seg.
Iflg aftenposten.nos web-tv brukte han ordet: "protect" som vel betyr beskytte og ikke forsvare som tidligere nevnt.
Stusser over at vg.no enda ikke har pressekonferansen som sak, da de har kjørt denne saken ensidig i mer enn et døgn. Er vel ikke annet å forvente fra den kanten...
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Nå er det vel Frode Olsen som er 'skurken' i dette dramaet.
Eneste jeg har å utsette fra Lillestrøm's side er kommentarene fra Tom rett etter kampslutt. Han kunne unngått mye med å være litt mer forsiktig med uttalelsene sine, men alt som er sagt og gjort i etterkant har virket meget bra.
det kan jo være mulig at dette bare er en refleks også.. at heinz ser på ballen men samtidig ser i sidesynet at han kommer til å bli flydd ned, og antakelig bli skada, at derfor skjer det naturlig at det andre kneet går ut akkurat som man tar seg for automatisk når man faller.. jeg syns dette er ett uhell, og ingenting annet.
+ at det blir for dumt at "folket" skal avgjøre om dette er ett uhell eller om han skal ha karantene, da antakeligvis samtlige av de som har stemt at det skulle vært straffe og rødt kort, garantert misliker lsk og holder med andre lag som håper han ikke skal spille.
Da får dere vel lage det selv, for igjen; hva har vi sagt om offentlig posting av forslag?
Enig med Chrizza. Skal det være skikkelig TIFO så VÆRSÅSNILL å ta det face to face med hverandre, evt PM? Men å lage en sånn tostangs med Heinzi "Humpback Hoochie" Hornyboy-støtte - det støttes av meg...
Kommentar