Blir Müller suspendert?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Det ligger en ørliten forskjell der også. Minner om at Sigurdsson ikke fikk karantene for sin (manglende) oppførsel.LSK Norges beste lagKommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Slik jeg ser det, hvis Müller blir utestengt av NFF for dette, så:
- De overprøver dommerens avgjørelse når dommeren har sett og tatt en avgjørelse i situasjonen, noe jeg mener de har sagt at de ikke skal/har mulighet til tidligere
- De sier ja til selektiv videodømming i en viss grad
- NøFF beviser at de er inkompetente (og korrupte), og at de lar seg påvirke av mediaLasseNKommentar
-
Må si meg enig med Fjørtoft i at det er patetisk hvordan ymse fotball-personligheter blander seg inn i Müller-saken, se nyhetstråden. Nå sist er det legenden Kjell Kaspersen som bombastisk mener å vite at Heinz Müller skadet Geir Ludvig Fevang med vilje:
Skuffende og ukollegialt. De som faktisk har håndert denne saken best, er de involverte - Müller og Fevang.Kommentar
-
Vi må vel bare innse at vi ikke har noen støttespillere i media eller i NFF. NFF kommer til å statuere et eksempel i denne saken. At dette tilfeldigivis også er et eksempel på inkompetanse og barnslig hevnmentalitet fra forbundets side vil aldri bli et tema. Tvert i mot er vi klubben alle kan legge seg ut med uten at det får konsekvenser. Våre konkurrenter benytter naturligvis sjansen til å svekke oss. Vår eneste trøst er at Fjørtoft kanskje overtaler TV3 til å vise en "Jamtfall-spesial" - en kveld hvor det norske folk kan pisse i buksa av krampelatter. Hvordan noen kan ta den stakkaren seriøst er en gåte.Kommentar
-
Slik jeg ser det, hvis Müller blir utestengt av NFF for dette, så:
- De overprøver dommerens avgjørelse når dommeren har sett og tatt en avgjørelse i situasjonen, noe jeg mener de har sagt at de ikke skal/har mulighet til tidligere
- De sier ja til selektiv videodømming i en viss grad
- NøFF beviser at de er inkompetente (og korrupte), og at de lar seg påvirke av media
I min verden sier de ikke i så fall bare ja til selektiv videodømming og overprøving av dommer avgjørelser. De åpner helvetes porter. Supportere, klubber og media kommer til å skrike seg hese etter kontroversielle (og ikke fullt så kontroversielle) avgjørelser i stort sett hver eneste kamp. Og forbundet vil ikke lenger kunne gjemme seg bak regelverket om at en allerede fattet dommeravgjørelse ikke kan overprøves, men de må inn og ta stilling i enhver sak i ettertid. Dette blir en håpløs arbeidssituasjon både for forbund og dommere. Dette vet forbundet og de sitter nå og funderer hvordan de best kan vri seg unna mediestormen uten at de torpederer sin egen fremtidige virksomhet. Tror jeg.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
I min verden sier de ikke i så fall bare ja til selektiv videodømming og overprøving av dommer avgjørelser. De åpner helvetes porter. Supportere, klubber og media kommer til å skrike seg hese etter kontroversielle (og ikke fullt så kontroversielle) avgjørelser i stort sett hver eneste kamp. Og forbundet vil ikke lenger kunne gjemme seg bak regelverket om at en allerede fattet dommeravgjørelse ikke kan overprøves, men de må inn og ta stilling i enhver sak i ettertid. Dette blir en håpløs arbeidssituasjon både for forbund og dommere. Dette vet forbundet og de sitter nå og funderer hvordan de best kan vri seg unna mediestormen uten at de torpederer sin egen fremtidige virksomhet. Tror jeg.
StianKommentar
-
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Uansett hva NFF bestemmer har vi lært en ting: Don't fuck with Müller, Heinz lager tomatketchup av deg!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Veldig uenig med deg.
Dette er ikke en intern sak. Fjøra får i nevnte nyhetssak dette til og høres ut som et formannsvalg eller lignende.
Det er noe langt annet, og selvfølgelig av stor "offentlig" interesse.
Aksepterer vi ikke det, så klarer vi aldri å legge saken bak oss.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Veldig uenig med deg.
Dette er ikke en intern sak. Fjøra får i nevnte nyhetssak dette til og høres ut som et formannsvalg eller lignende.
Det er noe langt annet, og selvfølgelig av stor "offentlig" interesse.
Aksepterer vi ikke det, så klarer vi aldri å legge saken bak oss.
Mvh
Gammer`n
I samme sak sier Ystenes at debatten om keeperteknikk er viktig. Det er alle enige om, og jeg oppfatter overhodet ikke at Fjøra har prøvd å kvele en debatt om keeperteknikk. Det Fjøra har gjort er etter min mening å stå opp og forsvart en mann utsatt for harde personangrep. Jeg synes at det er bra.
vh rspKommentar
-
Den store hopen av nøytrale "observatører" stusser nok over Fjøras utspill i dag er jeg redd.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Jeg foreslår vi gir faen i NFFs eget arrangement, cupen, og lar Bærum gå videre på wo.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er meget mulig. Og uttrykket "indre anliggende" er som nevnt ikke heldig.Kommentar
-
Utspillet til Fjøre virker ikke heldig. Vi var på god vei til å 'vinne' mediakrigen med vår medfølende og sympatiske linje, men så gjør Fjøra dette. Meningen var nok god, men utfallet og ordleggingen ble feil.
Siden en Start-spiller er innvolvert er dette ikke et indre anliggende. Det som skjedde i Bodø er siden det var to medspillere som var innvolvert, men ikke her.
Rune Jarstein og Hannes Sigurdson (av alle) har gått ut og støttet Heinz, men det virker som om RJ kritiserte han ut ifra det som står. Opdal uttalte seg forsiktig og på generelt grunnlag, og bør ikke dras ytterligere inn i saken.
Det bør vel og legges til at med Jørn Jamtfall som landslaget's keepertrener har vi nok en forklaring på Thomas Myhre's opptreden på landslaget mot Bosnia og Tyrkia.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Heinz...
Kaster sikkert bensin på bålet nå.. MEN dersom man ser ¨på den ene hendelsen , så er Heinz for brutal..
MEN jeg håper NFF tar hele kampen under ett, og ser at Start spillerne konsekvent går inn i Heinz, når han har fast ball, ja en fikk til og med gult kort for hendelsen. Da kan man skjønne måten Heniz sikrer seg selv. Dersom han ikke hadde gjort det, ville det nok ha vært Heinz som hadde vært ute med skade.
Fevang, burde kanskje være mann nok til å gå ut i media, og innrømme at han så at Heinz hadde ballen fast tidlig ?
Ikke nok med det.. de to første til å skrike om utestengelse var Frode Olsen ( Viking ) , Jamfall ( RBK ) ?!?
Er forørig redd for hvorden dette påvirker Heinz......Kommentar
-
Hvis NFF straffer Heinz, så skaper de en presidens for at kommende taklinger og dueller skal video dømmes!
Hva da med andre stygge situasjoner..hvor skal de legge lista, hva hvis andre mener at enkelte gjør ting med vilje..hvorfor skal andre ikke dømmes når Heinz ble dømt osv osv...skjønner folk dette??
Nff skaper trøbbel for seg selv ved å ilegge Heinz uriktig motiv for takling..skal de begynne å synse om spilleres motiver så får de et problem fremover!Kommentar
Kommentar