Dagens Trening

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Dagens Trening

    Er det noen som kan stikke på dagens trening og formidle hvordan ståa er ,Kiesenebner er på plass og det hadde vært greit og fått et inntryk av hvordan han greier seg.
  • Gjest

    #2
    Når er treningen?

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #3
      Opprinnelig skrevet av biggie
      Når er treningen?
      Startet kl 10.00. Samme tidspunkt i morgen.
      Sjekk forøvrig ukeplanen som alltid ligger på lsk.no: http://lsk.no/?aid=9079192

      Mvh
      Gammer`n
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

        #4
        Noen som var å så Kiesenebner på trening i dag??! Mannen er igang, og virker superklar for å trå til for fugla! Kiko skal virkelig finne frem de påståtte gullbelagte føttene sine for å holde denne mannen unna startplass etter ferien. Leste i dagens RB at sine siste 12 mål i østerrike har han scoret fra utenfor 16-meteren, dette må være en sårt tiltrengt kvalitet i dagens lag. Håper han fort spiller seg var med sine nye lagkamerater på treningene fremover og at han kan ta tippeligaen med storm allerede i høst!

        Kommentar

        • BlodigHøne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 729

          #5
          Vi er meget avhengige av at østerrikeren imponerer med en gang, og går inn på laget. Med Kiko som anker kan vi glemme medalje.
          Oh, fishy, fishy, fishy fish!
          That went wherever I... did go!

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            #6
            Basert på nyhetsklippet på LSK.no fra nyhetstråden her : http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...&postcount=237 så må jeg si at jeg umiddelbart har et meget godt inntrykk. Han virker både intelligent og selvsikker uten å mangle ydmykhet, og kommer med saklige vurderinger om både laget og seg selv. Virker som en kar som liker å ta litt ansvar.

            Dette styrker håpet om at han er klar for innsats omgående - som Søgård er han tydeligvis er arbeidsjern, som hverken trenger flaks, marginer eller å ha dagen for å bidra positivt. Han så heller ikke så kvapsete og slapp ut som mange av dere hintet om.... Ren hud, ingen valker eller røykefingre. Profilen mulig å skille fra Nordlie på treningsfeltet. Gleder meg stort.
            Last edited by reka; 27.06.2007, 08:39. Begrunnelse: Rettet: Ingen på LSK har uren hud.

            Kommentar

            • aguado
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 448

              #7
              Opprinnelig skrevet av reka
              Dette styrker håpet om at han er klar for innsats omgående - som Søgård er han tydeligvis er arbeidsjern, som hverken trenger flaks, marginer eller å ha dagen for å bidra positivt. Han så heller ikke så kvapsete og slapp ut som mange av dere hintet om.... Ren hud, ingen valker eller røykefingre. Mulig å skille fra Nordlie på treningsfeltet. Gleder meg stort.
              Du mener Nordlie sliter med uren hud...?

              Kommentar

              • Sem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2005
                • 1626

                #8
                Så ikke så veldig mye til Kiesenebner, men han hadde i det minste et par gode langpasninger, og det er jo ikke så verst.

                Kommentar

                • morten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2156

                  #9
                  Det var ikke mye å hente fra treningen i går iallefall.Gutta løp rundt og sparka ball fra indreløper til kant til innlegg.Det var god stemning med høye kneløft..
                  Badekar
                  http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                  Kommentar

                  Working...