Hvor mye fikk vi for Kasey? Ser det spekuleres i rundt 1 mill....
Hvor mye blei Kasey Wehrman solgt for?
Collapse
X
-
Hvor mye blei Kasey Wehrman solgt for?
Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go!Stikkord: Ingen -
-
Er det bestemt når Kasey går til FFK? Han tok avskjed med Åråsen i kveld. Betyr det at klubbene er enige og at det er satt en dato? Selv mener jeg at 23. juli er en egnet dato. Jeg merket i kveld at jeg har veldig lite lyst til å se Kasey i FFK-drakt 22. juli.Kommentar
-
Jeg mener å ha hørt 2.juli...men er langt fra sikker! Enig med deg, ønsker ikke en midtbaneduell mellom Kasey(FFK) og Kiko(LSK) 22.juli. Slik jeg ser det, er det rått parti for tiden...Kommentar
-
Hvorfor virker det bestemt at Kasey skal forlate oss før klubbene har blitt enig. Oftere og oftere blir det sånn at klubben ikke vil offentliggjøre overgangssummen. Har klubben gått enda lengre denne gang, og bestemt seg for ikke engang å offentliggjøre at klubbene har blitt enige?RoyVaadal.Kommentar
-
Den saken må være lagt ut nettopp. D-dag er tydeligvis 13. juli:
Alle i LSK-stallen har ferie, men Kasey skal ikke starte opp som Fredrikstad-spiller før 13. juli.Kommentar
-
men herregud så trist...
vært en av våre bedre spillere.
syns vi mye heller skulle kvitte oss med kiko.
fikk rett og slett vondt inni meg på åråsen i går."Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Dette er noe vi må venne oss til, og det er bra "vi med følelser" ikke styrer dette.
Østerrikeren er hentetn inn. Punktum. Dermed må èn ut, og markedet ville ha Kasey. Med kort tid igjen på kontrakten så var han den beste salgsobjektet.
Og dersom summene som sirkulerer i denne tråden stemmer, så høres det i tillegg ut som en hyggelig butikk.
Spillere kommer og går - LSK består !
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Hadde vi med følelsene i orden drevet sjappa, hadde det vært mange spillere i stallen, det er helt sikkert.
Godt at noen har baller, og er følelsesmessig kalde på dette planet. Jeg hadde aldri klart det, og glad jeg er på denne siden av gjerdet, hvor jeg kan sutre hver gang en godgutt er på veg ut porten på Åråsen.
PetterKommentar
-
Til sammenligning sies det jo at Brøndby har lagt inn ett bud på 10 millioner på Gislason. Han har vel også en kontrakt som utløper etter sesongen hvis jeg ikke husker feil.
Noen par år yngre enn Kasey er han, men ikke mange mener jeg å huske.Kommentar
-
Mener jeg å erindre...
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
En ting er hvertfall sikkert, Kasey vil bli savnet fram til Østerikeren tilpasses lagetVI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar