Heinz Müller fikk 2 kampers karantene
Collapse
X
-
Forskjellen på det med Kippe, Tarik, han svenske til Stabekk er at alle fikk frispark med/mot, da MÅ dommeren ha sett det. Her har NFF funnet ut at dommeren ikke har sett noe, derfor finner de det riktig å gi straff.
Hvis dette er tilfelle burde også dommeren få 2-3 kampers karantene.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Bør vi i det hele tatt anke?
Det er lite trolig at en evt anke vil gå igjennom. Da vil NFF tape ansikt og det er tydeligvis ikke ett alternativ for dem. Innrømme feil er vel noe man ikke gjør i NFF.
Er det da bedre at vi legger saken død og lar Heinz komme seg videre?
Har ikke bestemt meg ennå for hva jeg mener, men hva synes dere?Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det sakl sones i turneringer på samme nivå som der forseelsen ble begått så da skal han vel sone 2 seriekamper. Det var ihvertfall dette NFF sa iforbinnelse med at Fredrikstads Agim Shabani fikk 2 rødekort på 2 dager.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Ikke uventet med tanke på saksbehandlingens gang, men er spent på hva som skjer i anke prosessen. Det er selvfølgelig en belastning for Heinz at dette drar ut, men jeg mener LSK ikke kan la dette gå forbi uten å reagere. Vi må anke denne avgjørelsen, evt. se hvilke andre tiltak klubben kan gjøre.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Denne dommen bør vi etter min mening ikke anke.
Straffen kunne blitt langt strengere dersom NFF hadde gitt etter for hyener som Svein Mathisen og Kjell Kaspersen.
At Heinz handlet uaktsomt, som det står i dommen, tror jeg det er få som er uenige i.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Jeg syns det er helt utrolig at det ikke blir sett på hele saken. Dette er et klart og tydelig farlig angrep på keeper i utgangspunktet. Hadde ikke Muller satt ut kneet hadde det nok endt opp med en stygg takling og gult kort til Fevang.Kommentar
-
Klarer ikke å akseptere urettferdighet, mer interessant blir det å se på hvor mange telefonsamtaler Brage Sandmoen har hatt med NFF de siste dagene! At NFF pålegger dommeren å ikke se noe, kun for å ha anledning til å gi karantene, viser hvilken kommuniststat vi lever i...En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Da bør det absolutt fortsette i denne duren. Dømme alle som forvolder "unødvendig skade". Dette tror jeg IKKE kommer til å skje..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det skal bli interresant å se hva de gjør neste gang en tilsvarende eller verre episode skjer, spesiellt hvis et av kjælelagene til NøFF - bydelslaget eller barteland, er innblandet.
Og enda bedre, hvilken unnskyldning de bruker for at de ikke er konsekvente.LasseNKommentar
-
Dømt er (skal være) dømt, dette er en skandale. Situasjonen i seg selv kvalifiserer selvsagt til gult/rødt kort/karantene, men det folk reagerer på (i alle fall jeg) er at NFF endrer praksisen med at de ikke kan overprøve dommerens avgjørelse. SKANDALE!Kommentar
Kommentar