Noen som tror Muller blir solgt i sommer?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jeg tror det kan bli vanskelig for Muller å prestere i norsk fotball etter dette, det er jo litt synd i og med at han har vært en av TL's beste keepere i år. Men tror nok dette åpner for muligheten for salg i løpet av sommern, spørs kanskje om det er noen utenlandske klubber som vil ha ham. Kan muligens være ønsket i Sverige/Danmark. Kanskje dette åpner for å kjøpe RAJ?
Unnskyld at jeg sier dette høyt, men det må vel være årets dummeste tråd
LSK kommer ikke til å selge Muller uansett! De har satt seg rundt bordet for å diskutere ny kontrakt -. noe de har nok tid til fremoverKommentar
-
Bortsett fra i vårt eget reir, så er vel ikke vi kanarifugler først og fremst kjent for å være umåtelig populære blant andre. Og det gir vi vel også ganske lett blaffen i. Det som betyr noe for Heinzy på veien tilbake, er at han føler en enorm støtte i sin egen klubb. Og det er jeg ikke i tvil om at han vil få fra både sportsklubben og oss supportere. Han har jo nylig uttalt at han trives godt i lillestrøm og at han, med den rette kontrakten, gjerne blir værende her. Denne saken tror jeg ikke kommer til å endre på det.Kommentar
-
Hvor lang kontrakt har Müller idag?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Det er klart man ikke skal forhaste seg.. Men hvor bra hadde det ikke vært om Heinz og LSK blir enige om ny treårskontrakt, og hadde annonsert dette imorgen. Det hadde vært tillitserklæringen sin det!
Samtidig slått fast at Lillestrøm SK ikke lar seg presse og lar fotballspillere spille fortball, med de risikofaktorer det innebærer!Kommentar
-
Hannes ble jo nødt til å ta et år i danmark før han kom tilbake. Så jeg regner med at müller må lånes ut til sverige eller danmark i et år, før han vil være i stand til å prestere i tippeligaen igjen.
Nei, jeg tror nok denne saken er ute av verden nå. Fevang har det bra, han ser ikek ut som om han lider og ingen har omkommet. Müller har beklaga og fått straffen sin. Heinz er nok tilbake som tippeligaens beste keeper etter ferien.Kommentar
-
Som Sheffield Wednesday-supporter husker jeg godt episoden da Paolo Di Canio dyttet dommeren i en kamp mot Arsenal. Mannen ble utestengt i noen måneder først av klubben, og så av FA. Han ble sur og ville ikke spille mer for Wednesday, og gikk til West Ham. Nå sier ikke jeg at vi skal sammenligne spillerne, men situasjonen er ikke helt ulike.Kommentar
-
Solgt nå.......nei det kan jeg umulig tenke meg. Heinz er proff og takler dette....det må en toppkeeper gjøre! Han har selvtillit og er i form......tror ikke det tenkes salg gitt.....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Ting kan tyde på det:
http://fotball.aftenposten.no/elites...ticle84813.ece, eller se i nyhetstråden.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
-
Kommentar
-
- Di Canio var en meget populær offensiv spiller som var likt i England. Muller er keeper og ikke akkurat veldig populær blant andre lags fans.
- Di Canios handling ble sett på som morsom av mange, det gjorde ikke Mullers.
Nå kan det faktisk se ut som om Muller kan være på vei til nettopp Sheffield Wednesday, og da er vel ironien fullkommen?Kommentar
Kommentar