Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er bare å innse at vi mister super-keeperen...
Hva er dette for noe tull??? Her er det INGEN som har en ide om hva som kommer til å skje, men vi vet at Heinz trives på Åråsen, dessuten tipper jeg han liker norske piker bedre enn engelske
Inntil noe som helst er avklart er det mindre lurt å å komme med utsagn som indikerer at Heinz er tapt for Fugla.
Det er bare å innse at vi mister super-keeperen...
Tipper at Jan Åge har en plan...slik han alltid har!!!
Ja, mon det. Fjøra er flink til å skaffe nye spillere, men ikke spesielt flink til å sørge for at vi faktisk beholder de vi har bruk for. Det er altfor seint å tenke på/ snakke om ny kontrakt når det bare er et halvt år igjen. Da er "gribbene" på banen for å sikre seg gode spillere som er usikre på om de i det hele tatt har noen jobb neste sesong.
Hvis jeg ikke husker feil - og korriger meg hvis jeg tar feil - så forsvant Gylfi som Bosman-spiller fordi LSK nølte. Det samme skjedde med Korén - ifølge RB var han klar for kontrakt høsten før han forsvant, men LSK kom ikke på banen før slaget var tapt. Nå skjer det samme igjen. En meget verdifull spiller, som Fjøra sier er med i planene framover, forsvinner kanskje/ antakelig/ høyst sannsynlig pga at forlenget kontrakt ikke skrives tidlig nok.
Ingen "framtidsspillere" bør ha kortere gjenværende kontraktstid enn 12 mnd. Da kan vi i hvert fall få noe igjen for dem hvis det kommer andre klubber på banen. Samtidig vil det være såpass tidlig at spillerne gjerne velger det sikre (ny kontrakt) framfor det usikre (vente og se).
Og dette betyr også, Jan Åge, (hvis du leser dette), at hvis Khaled Mouelhi inngår i planene lenger enn neste sesong, må forlengelse gjøres på denne siden av jul. Jeg vil ikke ha flere slike "amatørfeil" som at nøkkelspillere forsvinner fordi vi hadde tenkt å snakke med dem - om en stund.
Ingen "framtidsspillere" bør ha kortere gjenværende kontraktstid enn 12 mnd.
Spilleren selv (de populære spillere) har alt å tjene på å vente med og signe. Spillerene har agenter og vet godt om evt. interesse fra andre steder.
Det er ikke selsagt at spillere som Gylfi eller Koren gadd å snakke kontrakt 12 mnd. på på forhånd, uansett hvor mye klubben hadde forsøkt.
Tror ikke at Fjøra & Co hadde gått ut med at de bedriver kontrakts forhandlinger med en spiller 12 mnd. før utløp, men at spilleren ikke ønsker ny kontrakt.
Det er ikke lett og beholde spillere som slår til.
Jeg tror det kan bli vanskelig for Muller å prestere i norsk fotball etter dette, det er jo litt synd i og med at han har vært en av TL's beste keepere i år. Men tror nok dette åpner for muligheten for salg i løpet av sommern, spørs kanskje om det er noen utenlandske klubber som vil ha ham. Kan muligens være ønsket i Sverige/Danmark. Kanskje dette åpner for å kjøpe RAJ?
Virket nesten som du er journalist, utifra måten du skriver på.
Det virker som om Heinz snart er historie ja. Ifølge Aftenposten og Dagbladet så er Heinz og Barnsley mer eller mindre enige.
Det skal vel mye til at Fjøra & Co får han til å endre tankene. Og greier de ikke det så er det bare spørsmål om han forlater oss nå i sommer eller etter sesongslutt.
Jeg tror han går nå i sommer og at overgangsummen kommer til å ligge på rundt 5 mill.
Da kan man i ettertid fundere på hvorvidt det var lurt å ikke anke Müller-saken. Av prinsipp mener jeg det hadde vært riktig å anke, men jeg forstår at det var en tøff påkjenning for Heinz og at klubben derfor valgte å la anken ligge.
Spillere kommer, spillere går - Lillestrøm består!
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Dette her er i så fall dödskjipt og 99% Tv2\nettavisen, VG og Dagbladet sin feil. För heksejakta var Muller innstilt på å bli i LSK i lang tid fremover. Han har värt best i ligaen hittils i år, så det vil väre supersurt å miste han nå. Forövrig så har jeg full forståelse for at Heinz önsker å forlate norsk fotball. NFF og media har värt så jävlig döve mot ham at det er flaut. Alt har blitt sett ut i fra konsekvens i denne saken, og alle intensjoner, foranledninger og omstendigheter har blitt totalt ignorert. forbanna
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Kommentar