Noen som tror Muller blir solgt i sommer?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vil tro den er en god del bedre faktisk. Barnsley slipper overgangssum, så lønnen blir nok ganske mye bedre enn det LSK kan tilby. Men jeg nekter å tro at LSK slipper ham i sommer.Kommentar
-
LSK slipper også overgangssum hvis vi forlenger kontrakten hans. Alternativet er å hente inn en ny keeper, noe som antakelig vil medføre en overgangssum.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfHvis VG-børsen blir feil, kan man jo se på statistikken over antall innslupne mål. Eventuelt antall mål delt på antall sjanser. Uansett hvordan man vrir og vender på det, er Heinz Müller for dårlig for LSK.RoyVaadal.Kommentar
-
Har jeg sagt noe om at det er lurt å forlenge kontrakten med Heinz? Hvis vi får 4 millioner for ham, synes jeg vi skal slippe ham i sommer og kjøpe inn en god erstatter. Jeg er imidlertid veldig usikker på om Jarstein er mannen.Kommentar
-
Har fjørtoft myndighet til å godta bud alene? Trodde det var en styresak jeg.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Hvis Müller slippes nå i sommer, burde de få ræva i gir og skaffe en erstatter så raskt som muligLillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Kommentar
-
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
I følge RB så har det ryktes at Ivar Rønningen er aktuell - noe jeg ikke tror, men skulle det være sant så veit jeg faen ikke hva jeg gjør ut sesongen...Kommentar
-
helt enig med at grodås og otto ikke holder. om müller går nå, blir jeg nervøs... er redd for gullet i år! jeg velger å tenke positivt. müller er proffesjonell og han lar ikke avisskriverier stå i veien for å fortsette i lsk. om ikke, bør de ha en meeeget god erstatning! ellers vet jeg ikke hva jeg gjør... ikke selg!!!Fotballgal nordlending, men med hjertet på rett sted :)Kommentar
-
Noen i Barnsley F.C må ha gått på tysk-kurs de siste ukene. I tilleg til Heinz ønsker de også kjøpe keeperen til Fortuna Düsseldorf: Kenneth Kronholm.
Edit: Kronholm er født i USA så da ble nok språkproblemene langt mindre.Kommentar
-
I følge BBC South Yorkshire/Radio Sheffield skal Müller signere for Barnsley i dag.
Men hverken LSK eller Barnsley FC har bekreftet dette.Kommentar
-
iallefall, av tidligere erfaring er vel ikke akkurat engelsk presse det mest pålitelige som finnes...Fugla mot nye høyderKommentar
-
Fikk en mail fra en tidligere arbeidskollega som nå bor i England. Engelsk presse, like troverdig som "en norsk politiker foran kommunevalget".Kommentar
-
Synes mange er veldig ensporet i jakten på Jarstein som en eventuell erstatter for Heinz. Leste for kort tid siden at Tom før sesongen vurderte Otto som veldig nær Heinz i kampen om førstekeeper rollen, og hvis dette stemmer er det kanskje ikke kritisk å hente inn en ny keeper til enhver pris. Husker og en kamerat som er ganske oppdatert si at da Otto ble hentet var fjøra i tyskland og kikket på han, og sa at dette var en spiller vi måtte kjøpe. Jeg tror Otto kan gjøre det bra bare han får litt tillit og sjansen.
Jarstein har et temperament jeg frykter kan bli et problem, og jeg tror Jan Kjell Larsen kan være en vel så god investering. Prisen på Jarstein kan og bli noe høy siden Odd vet vi er så til de grader på jakt etter han.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
Kommentar