Når trekkes neste runde?
4.runde i cupen: LSK-Aalesund 25.7. kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, det gjør han. Stian har nettopp fylt 30 år, så han har en lang karriere foran seg.
Kommentar
-
Nybergsund borte er etter min mening kanskje en vel så tøff motstander som f eks Strømsgodset og Lyn borte. Dessuten er fallhøyden større....
Trysil-laget satser enormt, har et voldsomt engasjement og vil spille 4. runde som det skulle være cupfinale. Tror det ikke er noen overdrivelse å si at dette er Norges klart beste 2. divisjonslag i år.
Noen av oss husker vel også et par cupkamper der opp fra tidligere år, før Nybergsund fikk penger og begynte å satse. Glemmer f eks ikke den gangen Jan Ove ble matchvinner ett minutt før slutt. Det var en fæl kamp, det...
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Ja, det gjør han. Stian har nettopp fylt 30 år, så han har en lang karriere foran seg.
http://www.sundet-fotball.no/Default...CE=141&DGI=141Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg har gått glipp av alle tidligere cupkamper mot Sundet, så jeg vil gjerne ta turen dit.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvem vi møter i neste runde, jeg vil bare unngå å møte vålerenga...
FOR DEM SKAL VI GRUSE I FINALEN!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar