4.runde i cupen: LSK-Aalesund 25.7. kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Nybergsund får i alle fall hjemmekamp mot Søpla.
Måtte tømmerhoggera fra trysilskauen knuse gjengen fra plata, og sende dem på "hue" ut av cupen.Kommentar
-
Sakset fra VG:
"Hvem som får hjemmekamp i de andre oppgjørene blir offentliggjort mandag, men hovedkriteriet er hvilke lag som spilte hjemme eller borte i forrige runde. Kampene er berammet til 25. og 26. juli".
Vente helt til mandag! Hallo, hvor vanskelig kan dette være, da?
Nils Skutle og RBK er jo allerede sikret hjemmekamp, da bartene spilte borte mot Skeid i 3. runde mens Odd spilte hjemme mot Tønsberg.Kommentar
-
Men vi skal ikke være for tøffe i trynet vi heller. Aalesund vil nok være ganske gira på å reise seg etter den dårlige kampen de presterte mot oss sist.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Jeg mener der er viktigst å i det hele tatt komme seg til kvarten. En bortekamp mot Ålesund haddde vært 50/50, mens en hjemmekamp er 75/25 i vår favør. Hadde vært liten trøst med god sjanse for hjemmekamp i kvarten, hvis vi blir slått ut.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Nå er det mye rart her. Noen bruker like mye energi på hvem Rbk eller Vif møter enn hvem Lillesrøm møter eller om det blir borte eller hjemme. Sandefjord knuste Rbk borte ifjor bare for å minne dere på det. Og det er vel ingen tvil om at vi skal slå Aalesund borte. og eventuelt få en hjemmekamp på Åråsen med fult hus.Kommentar
-
Det er en liten skandale hvis vi ikke får hjemmekamp.
Aalesunds borteturer:
Sykkylven: 25,5 km, 28 min.
Volda: 63 km, 1 t.
Totalt: 88,5 km, 1 t. 28 min.
Lillestrøms:
Flisa: 129 km, 1 t. 50 min.
Orkla: 402 km, 5 t. 18. min.
Totalt: 531 km, 7 t. 8 min.Kommentar
-
Vi kan fort få hjemmekamp i kvarten også. Det er som regel hjemmelagene som går videre, og noen av dem vil ikke ha hatt noen større reisebelastning enn oss.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar