4.runde i cupen: LSK-Aalesund 25.7. kl. 18.00
Collapse
X
-
Herreminsaligehatt, dette minner meg om de evinnelige diskusjonene tidligere år hvor man har tatt avansementet på forhånd bare for å få seg en i trynet.
Aalesund har holdt både trøndera og Lyn til uavgjort og fikk med seg tre poeng fra Alfheim og Marienlyst. Sistnevnte stadioner hvor Fugla tok med seg ett fattig poeng.
Kampen er helt åpen og for Aalesund et kjærkomment avbrekk fra kampen om å overleve i Tippeligaen. De har null press og kan spille uten høye skuldre, men idiotene i KFL har allerede begynt å jamre seg over en eventuell bortekamp i neste runde.
Fy faen, jeg blir fysisk dårlig av å tenke på hvor tett det faktisk er mulig å bli...
Hvem er tett??Kommentar
-
Nevn alle årstall - det er skandale omvi ryker ut mot bunnlaget(nesten) i Cupen, da bør alle spillerne gi lønna si til megKommentar
-
Greit å følge litt med i tiden, og få med seg at Aalesund kommer fra 1-0 hjemme mot Enga, og 2-2 borte mot RBK før de møter oss i cupen...................Kommentar
-
1-0 mot enga burde t.o.m LSK og Bærum klart... 2-2mot Rævbk er et under... (enga kjøp målputteren Bråthen, ler meg ihjel),
Jeg gjenter, neste mann som syntes Ålesund er skremmende bør holde seg sengeliggende ut året for da har ikke LSK høye mål for sesongen. Topp 10 i serien og ut i runde 4 i cupen Beklager men jeg melder meg snart ut av Fansen om vi skal holde så lav nivå...Kommentar
-
Er ikke det at vi mener at Ålesund er skremmende, men kampen må vinnes først. Om den jobben gjøres kan man diskutere opp i mente om hvem man ønsker i neste runde osv....Jeg gjentar; Om den jobben gjøres....
Å se på Ålesund som "walk-over" blir rett og slett for dumt da de er et godt lag som har hevet seg vesentlig etter at vi møtte dem i serien...
LSK må, som andre har nevnt ovenfor, innfinne seg med et favorittstempel og er et bedre lag. Det er ikke dermed sagt at vi vinner.
Fotball er IKKE matematikk, mål preger kamper, cup er cup, stafett er stafett osv...Mvh
Martin RathsKommentar
-
1-0 mot enga burde t.o.m LSK og Bærum klart... 2-2mot Rævbk er et under... (enga kjøp målputteren Bråthen, ler meg ihjel),
Jeg gjenter, neste mann som syntes Ålesund er skremmende bør holde seg sengeliggende ut året for da har ikke LSK høye mål for sesongen. Topp 10 i serien og ut i runde 4 i cupen Beklager men jeg melder meg snart ut av Fansen om vi skal holde så lav nivå..."en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"Kommentar
-
Faen begynner du og nå
Jo mot Ålesund tar jeg ting for gitt... Hjemmekamp, nye spillere, spillernes hevn etter finaletap. Yes im going to Ulevaal...(ihvertfall til kvarten)
Bare vær pessimister dere!Kommentar
-
banker AAFK(H) i 4.runde
banker Lyn(B) i kvarten
banker RBK hjemme i semi'n
banker enga i finalen
Det er forskjell på drømmer og ren skjær idioti!!Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Norges Fotballforbund har nå satt opp kampdato, klokkeslett og hjemmebane for 4. runde NM menn 2007 med følgende resultat:
25. juli: 18:00 Lyn-Bodø/Glimt
25. juli: 18:00 Lillestrøm-Aalesund
25. juli: 18:00 Strømsgodset-Notodden
25. juli: 18:00 Start-Haugesund
25. juli: 18:00 Rosenborg-Odd Grenland
25. juli: 20:00 Viking-Brann
26. juli: 18.00 Nybergsund-Vålerenga
8. august: 18:00 Stabæk-TromsøKommentar
-
Av de lagene vi kunne møte bør vi være veldig fornøyd med Ålesund, spesielt hjemme. Jeg vil regne Bodø/Glimt og alle de andre TL-lagene som bedre enn Ålesund akkurat nå. Jeg strekker meg faktisk til å si at Sundet borte skremmer meg mer enn Ålesund på Åråsen.
Her er det lov å være både optimist og realist, for dette oppgjøret vinner vi 6 av 7 ganger.Kommentar
-
Ingen tvil om at vi er favoritter mot Aalesund hjemme i cupen. Men det var vi også mot enga i serien for få uker siden. Da gikk det som det gikk, kanskje mye på grunn av overtenning. La oss ikke tape mot Aalesund på grunn av undervurdering. Med riktig innstilling er jeg ikke i tvil om at går videre i cupen - men la oss ikke ta noe som helst på forskudd.Kommentar
Kommentar