4.runde i cupen: LSK-Aalesund 25.7. kl. 18.00
Collapse
X
-
Med mindre Aalesund sykla til bortekampene, skal vi fortsatt ha lengre reisetid til tross for at Orkla-kampen bare regnes som en reise på et par timer.
Forøvrig synes jeg det er patetisk at vi har et opplegg som gjør det like interessant å regne reisetid som hvem vi møter, men hvorvidt cupen bør trekkes helt og holdent eller ikke, tilhører en annen tråd.Kommentar
-
Oppmøte før avgang 40 min.
Flytid OSL-TRD 55 min.
Ventetid på bagasje i TRD 15 min.
Buss TRD-Orkla 60 min.
Totalt 3 t. 2. min.
Da har jeg beregnet et minimum av tid.Kommentar
-
OK. Jeg glemte å legge innn innskjekkingstid og ventetid på bagasjen. Gjør NNF det tro? Kommer vel an på hvem som spør...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Hvis de gjør det så har jeg kontakter i Northport. Er det snakk om noen små minutter som avgjør hjemme/bortekamp så kan forsinkelser på gardermoen la seg ordne hvis LSK flyr med NorwegianDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Siste nytt er at NFF må utsette avgjørelsen om hvor LSK og Aalesund skal spille fordi de ikke har alle fakta på bordet. Nils Skutle er innhentet som ekspertvitne for å avgjøre hvor mange døgn det tar å kjøre fra Aalesund til Volda.Kommentar
-
LSK er nærmest garantert bortekamp i kvartfinalen (hvis vi kommer dit), da alle hjemmelagene i 4. runde, unntatt LSK, spilte borte i 3. runde. Det eneste håpet er at vi møter Nybergsund, for de hadde hjemmekamp i de to første rundene.Kommentar
-
Ja ja. Det gikk som jeg fryktet. Men det er vel noen som er fornøyde med å få hjemmekamp. Nå er vi jo nesten garantert borte i kvarten. Men vi får håpe at vi er så heldige at Nybergsund slår plata og vi trekker Nybergsund.
Men uasett så kan vi slå alle.Kommentar
-
Kommentar
-
Helt enig!! Skal man til cupfinalen er man nødt til å vinne en antatt vrien bortekamp. Jeg er strålende fornøyd med å få bra trekning nå, der vi stiller som relativt klare favoritter. Så får vi ta en eventuell vrien bortekamp i kvarten hvis og når den tid måtte komme. Det er da i såfall bare en vanlig fotballkamp 11 mot 11 som starter på 0-0 det også.Kommentar
-
Sant som det sies her gitt.....skal vi vinne cupen, må vi vinne alle kamper uansett om det er hjemme eller borte. Hadde selvsagt vært deilig og mest behagelig med hjemmekamp er, men sånn er det bare.....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Hadde mye teller tatt en bortekamp mot Ålesund, slik at vi evt kunne fått hjemmekamp i kvartfinalen mot det som antageligvis blir en presumtivt bedre motstander. Nå kan den "vriene bortenkampen" dere snakker om fort blir enda mer vrien enn med bortekamp her.Kommentar
-
Verre for de som får oss på besøk - de får en verre hjemmekamp enn vi får bortekampEnøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Borte i kvarten gjør ingen ting - VI SLÅR ALLE!
Semien blir vel trukket så når er det helt opp til oss selvKommentar
-
Aalesund er ikke walkover
Herreminsaligehatt, dette minner meg om de evinnelige diskusjonene tidligere år hvor man har tatt avansementet på forhånd bare for å få seg en i trynet.
Aalesund har holdt både trøndera og Lyn til uavgjort og fikk med seg tre poeng fra Alfheim og Marienlyst. Sistnevnte stadioner hvor Fugla tok med seg ett fattig poeng.
Kampen er helt åpen og for Aalesund et kjærkomment avbrekk fra kampen om å overleve i Tippeligaen. De har null press og kan spille uten høye skuldre, men idiotene i KFL har allerede begynt å jamre seg over en eventuell bortekamp i neste runde.
Fy faen, jeg blir fysisk dårlig av å tenke på hvor tett det faktisk er mulig å bli...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar