4.runde i cupen: LSK-Aalesund 25.7. kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • egil
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 1119

    #81
    Opprinnelig skrevet av Ola
    Av de lagene vi kunne møte bør vi være veldig fornøyd med Ålesund, spesielt hjemme. Jeg vil regne Bodø/Glimt og alle de andre TL-lagene som bedre enn Ålesund akkurat nå. Jeg strekker meg faktisk til å si at Sundet borte skremmer meg mer enn Ålesund på Åråsen.

    Her er det lov å være både optimist og realist, for dette oppgjøret vinner vi 6 av 7 ganger.

    Og hvis spillerne og støtteapparatet har samme innstilling til kampen så taper vi 1 av 2 ganger....
    KFL - medlem nr 23

    Kommentar

    • hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

      #82
      Opprinnelig skrevet av egil
      Og hvis spillerne og støtteapparatet har samme innstilling til kampen så taper vi 1 av 2 ganger....
      Har spillerne samme innstilling til denne kampen som mange her på forumet vil jeg si vi taper 10 av 10 kamper.
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

      Kommentar

      • chrissp
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 2403

        #83
        Opprinnelig skrevet av egil
        Og hvis spillerne og støtteapparatet har samme innstilling til kampen så taper vi 1 av 2 ganger....
        Opprinnelig skrevet av hoyt
        Har spillerne samme innstilling til denne kampen som mange her på forumet vil jeg si vi taper 10 av 10 kamper.
        Holder å tape én kamp i cup´en, så er eventyret over...
        Bølerkanaris

        Kommentar

        • egil
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1119

          #84
          Opprinnelig skrevet av chrissp
          Holder å tape én kamp i cup´en, så er eventyret over...
          Nettopp derfor synes jeg vi skal være superfornøyde med hjemmekamp i fjerde runde.
          KFL - medlem nr 23

          Kommentar

          • Harald_88
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 550

            #85
            Opprinnelig skrevet av egil
            Nettopp derfor synes jeg vi skal være superfornøyde med hjemmekamp i fjerde runde.
            Enig, vi må vinne en vanskelig bortekamp for å vinne cupen uansett, så om den kommer i 4.runde eller kvarten har lite å si.
            Alt For Fugla

            Gå Av Grønlund

            Kommentar

            • RoyVaadal
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 4055

              #86
              Opprinnelig skrevet av Harald_88
              Enig, vi må vinne en vanskelig bortekamp for å vinne cupen uansett, så om den kommer i 4.runde eller kvarten har lite å si.
              Det ser ikke ut til at du har rett. Jeg sjekket fakta fra 2000-2006:

              2004. Lyn i finalen og hadde Vard Haugesund (2.div) borte som den "vanskelige" bortekampen i 4.runde.
              2003. RBK vinner. FK Haugesund(2.div) borte i kvarten.
              2001. Bryne i finalen. Skeid(1.div) borte i 3.runde.
              2000. Odd og Viking i finalen. Odd slapp unna med Strindheim(1.div) borte i fjerde runde, og Viking hadde sin tøffe bortekamp mot Træff(2.div) i fjerde runde.

              Fem av fjorten finalister de siste sju åra har sluppet en vanskelig bortekamp. Skal man lykkes i cupen så hjelper det mye å ha flaks med trekninga og NFFs bestemmelser.

              Kilde: http://www.rsssf.no/archive.html
              RoyVaadal.

              Kommentar

              • egil
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1119

                #87
                Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                Det ser ikke ut til at du har rett. Jeg sjekket fakta fra 2000-2006:

                2004. Lyn i finalen og hadde Vard Haugesund (2.div) borte som den "vanskelige" bortekampen i 4.runde.
                2003. RBK vinner. FK Haugesund(2.div) borte i kvarten.
                2001. Bryne i finalen. Skeid(1.div) borte i 3.runde.
                2000. Odd og Viking i finalen. Odd slapp unna med Strindheim(1.div) borte i fjerde runde, og Viking hadde sin tøffe bortekamp mot Træff(2.div) i fjerde runde.

                Fem av fjorten finalister de siste sju åra har sluppet en vanskelig bortekamp. Skal man lykkes i cupen så hjelper det mye å ha flaks med trekninga og NFFs bestemmelser.

                Kilde: http://www.rsssf.no/archive.html

                Den vanskelige bortekampen for oss blir Nybergsund eller Haugesund i kvartfinalen !
                KFL - medlem nr 23

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av RoyVaadal

                  Fem av fjorten finalister de siste sju åra har sluppet en vanskelig bortekamp. Skal man lykkes i cupen så hjelper det mye å ha flaks med trekninga og NFFs bestemmelser.

                  Kilde: http://www.rsssf.no/archive.html
                  Har dere lagt merke til hvordan NFF passer på å legge opp løpet for RBK, slik at de får de nødvendige bortekampene i tidlige runder?

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                    Har dere lagt merke til hvordan NFF passer på å legge opp løpet for RBK, slik at de får de nødvendige bortekampene i tidlige runder?
                    ja de trenger jo billettinntektene.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    Working...