juli 2007

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

lsk.no: Tilbud til Norway Cup-deltagere

Tilbud til Norway Cup-deltagere
    Lørdag 28. juli klokka 17:00 spiller LSK mot Odd Grenland hjemme på Åråsen, og er du Norway Cup-deltager kan du nå få billetter til spesiell pris.
    Norway Cup arrangeres i månedsskiftet på Ekebergsletta i Oslo, og samtidig spiller LSK hjemmekamp mot Odd Grenland. Derfor har LSK nå satt sammen et tilbud til Norway Cup-deltagerne som ønsker å få med seg en Tippeliga-kamp når de er på Østlandet.
    Priser:
    Voksen/barn på Romerikes Blad- el. Diadora-tribunen kun kr. 50,- inkl. avgift.
    Øvrige priser: se Billetter
    Ønsker deres lag å se storkampen, vil det være naturlig at dere kommer i grupper og vi tilbyr mulighet til å forhåndsbestille billetter ved å sende en mail til anita@lsk.no. Sett opp kontaktpersonen for deres lag og hvor mange billetter dere ønsker å forhåndsbestille (bestillingen er bindende). Billetter avhentes og betales senest 1 time før kampstart i billettluka på Åråsen.
    Vi ønsker dere en god sommer og lykke til i Norway Cup.

Kommentar

• sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

Treningskampen mot Sandefjord spilles på Storstadion, og ikke på den nye arenaen.

Sakset fra hjemmesiden til Sandefjord Fotball:

Treningskampen spilles på Storstadion
      - 09.07.2007
      Treningskampen mellom Sandefjord Fotball og Lillestrøm spilles på Storstadion lørdag 14.juli kl.15.00. Grunnet ekstremt mye nedbør vokser ikke røttene nedover lenger, dvs de leter ikke mer etter vann, og det blir for risikabelt å utsette matta for denne treningskampen. 1.laget vil derfor foreta sine første spark på den nye banen først neste onsdag.

Tom Nordlie kommer med hele kosteballetten, så det blir en skikkelig tøff generalprøve før den spennende høstsesongen. Sesongkortinnehavere slipper gratis inn ved å vise kortet, mens andre må betale kr.100,- pr billett. Fri seating.

Kommentar

• RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

Rogalands Avis

10.07.2007 kl. 07:41

I følge Rogalands avis er Vikings Øyvind Svenning enig med 3. divisjonsklubben Randaberg om en overgang. Viking jobber med å få på plass en erstatter før de lar ham gå:

"Etter det Rogalands Avis har grunn til å tro, er Lillestrøms Shane Stefanutto en av spillerne Viking vurderer å hente inn for å erstatte Øyvind Svenning. Ingen i verken LSK og Viking ville bekrefte dette."

Kommentar

• Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

Siste rykter rundt overganger

1. Øyvind Svenning kan være på vei fra Viking til Randaberg i 3. divisjon, melder Rogalands Avis.

2. Rogalands Avis skriver at Lillestrøms Shane Stefanutto kan bli Svennings erstatter i Viking, etter at Stefanutto har fått konkurranse om venstrebackplassen i LSK av Marius Johnsen

3. Ifølge Stavanger Aftenblad tyder imidlertid alt på at Fredrikstads Trond Erik Bertelsen blir hentet inn som Svenning-erstatter.

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2004
            • 1470

Huseklepp til Stabæk

Erik Huseklepp forlater Brann, og er blitt enig med Stabæk om en kontrakt som varer ut 2010-sesongen.
            ...
            "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 1470

Shane: Ler av Viking-ryktene

Ler av Viking-ryktene

ÅRÅSEN:
              Shane Stefanutto er oppgitt.
              Av Wegard Bakkehuag

LSKs Shane Stefanutto har vært linket til Viking de siste dagene. Det stiller den australske backen seg helt uforstående til.
              Øyvind Svenning er så godt som klar for Randaberg, men Viking nekter å slippe backen før en erstatter er på plass. Stavanger-pressen er sikre på at det skal være enten Stafanutto eller Fredrikstads Trond Erik Bertelsen.
              – Jeg har ikke snakket med noen som helst. Ikke agenten min engang, sier Stafanutto til rb.no
              Han kom hjem fra ferie sent mandag kveld og forteller at ingen tyder på at han skal gjenforenes med Uwe Rösler på Viking stadion selv om han snakket varmt om siddisene forrige uke.
              – Helt ærlig – jeg har ikke snakket med noen klubb. Ikke engang LSK, forteller Stefanutto.
              "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

Oversikt over LSKs kamper i sommer (lsk.no)

Foto: Scanpix.

Treningskamp mot SF

Lørdag spiller LSK treningskamp mot Sandefjord i forbindelse med oppkjøringen til høstsesongen. Kampen spilles på Storstadion i Sandefjord.

Av: Ole Kristian Bakkene

Fjorten dager etter forrige oppgjør møtes LSK og Sandefjord igjen. Denne gangen spilles det treningskamp. Sandefjord stilte opprinnelig sin nye stadion, Komplett.no Arena, til disposisjon. Likevel blir kampen nå flyttet til Storstadion i forbindelse med dårlig vær. Det har regnet mye i Sandefjord, og mye nedbør gjør at røttene på gresset ikke vokser. Sandefjord ønsker derfor ikke å riskere skader på gressmatta før første seriekamp på ny stadion.

Kampen på Storstadion spilles altså lørdag klokka 15:00, og billettene koster 100,- per stykk.

Tett program
                LSK skal på sin side gjennom en meget hektisk periode den ut juli. Etter treningskampen er det UEFA Cup-kvalifisering som står på programmet den 19. juli. Da venter Käerjéng i UEFA-cupen hjemme på Åråsen klokka 19:00. Deretter Fredrikstad på bortebane 22. juli klokka 18:00, og Aalesund hjemme i cupen tre dager etter.

Tidligere har Tom Nordlie uttalt dette om det tette kampprogrammet til LSK.no:
                - Vi har et tett program, men det er sånn det er når man skal være med i dette gamet. Vi har en bra og ikke minst bred stall, og selv om det koster krefter å spille i Europa så er det dette vi trener for å tåle. Lagene som ikke spiller i Europa må jo trene de også.
                - Vi har fokus på å være i topp form til hver eneste kamp, og vi gleder oss til spill i Europa, sier Nordlie.

Ferien over
                LSK-spillerne har hatt ferie siden Sandefjord-kampen, men vil være tilbake på trening fra onsdag. Da starter oppkjøringen mot høstsesongen. Espen Søgård gleder seg.
                - Vi har et godt utgangspunkt foran høsten, og skal spille både serie, cup og europacup. Jeg gleder meg. Vi skal gjøre alt for å komme så langt som mulig både i Europa, i cupen hjemme, og ikke minst serien.

NB! Verdt å merke seg er at hjemmekampen på Åråsen mot Odd Grenland har fått nytt kamptidspunkt. Oppgjøret skal spilles lørdag 28. juli klokka 17:00. Første bortekamp i august mot Lyn har også blitt flyttet. Kampen skal spilles søndag 12. august klokka 20:00.

LSKs kamper i juli:

Sandefjord-LSK (Treningskamp) lørdag 14.07 kl. 15:00
                LSK-Käerjéng (UEFA-cupen) torsdag 19.07 kl. 19:00
                Fredrikstad-LSK (Tippeligaen) søndag 22.07 kl. 18:00
                LSK-Aalesund (NM for menn) onsdag 25.07 kl. 18:00
                LSK-Odd Grenland (Tippeligaen) lørdag 28.07 kl. 17:00
                Käerjéng-LSK (UEFA-cupen) tirsdag 31.07 kl. 20:00

Gå til "Kamper" på høyresiden for å se oversikten over LSKs kamper, eller trykk her.

Kommentar

• RSP
                  Moderator
                  • Aug 2004
                  • 10498

TV-kamper runde 17 og 18

NFF har i samarbeid med Norsk Toppfotball og TV 2 satt opp TV-kampene i runde 17 og 18 i Tippeligaen i august.

Her LSks kamper:

Søndag 12.8 20:00 FC Lyn Oslo-Lillestrøm (TV2)

Søndag 26.8 18:00 Lillestrøm-Aalesund (TV2 Sport)

Kommentar

• Håkon Henriksen
                    Administrator
                    • Nov 2003
                    • 6411

- Er her for å vinne

I morgen starter oppkjøringen til høstsesongen. Her er den nye Lillestrøm-spilleren Marcus Kiesenebner. ( Foto: Audestad Paal )
                    Relaterte klubber
                    Lillestrøm
                    Stiftet: 02.04.1917
                    Hjemmebane: Åråsen
                    Tilskuerrekord: 13595
                    Neste kamp: 19.07.2007 Lillestrøm-UN Kaerjeng
                    Mer om Lillestrøm

Relaterte ligaer

LILLESTRØM: Markus Kiesenebner (28) er krystallklar: Han kommer til Norge for å vinne seriegull, og neste år skal han spille i EM på hjemmebane.

Av: Are Bye
                    Publisert: 11.07.2007 kl. 07:13
                    Endret: 11.07.2007 kl. 07:23
                    Det er kaldt her i Norge, men sommeren kommer vel. Vi trener uansett bra, og jeg gleder meg til serien starter igjen, sier Markus Kiesenebner.

Vi er ute og rusler i Lillestrøm. Han er innlosjert på hotell med kona og deres fire måneder gamle gutt, og huskjøp står for tur. Men selv ikke en godt betalt fotballspiller kan velge og vrake i det norske boligmarkedet.

- Jeg er ikke vant til budrunder, men vi skal snart ordne noe. Prisene her er jo enormt høye, men hus må man ha, sier Kiesenebner med et smil.

28-åringen kom til LSK som Bosman-spiller, og han har signert en kontrakt på tre og et halvt år. Han er ventet å ta den sentrale midtbaneposisjonen i Tom Nordlies 4-3-3-system. Akkurat det blir nytt, men østerrikeren forsikrer at han ser frem til en slik rolle likevel.

- Jeg har spilt mest i 4-4-2, men Lillestrøm spiller en annen fotball enn lagene i Østerrike. Det er positivt. Her løper alle i 90 minutter, i Østerrike står flankene mye stille, og de to sentrale på midten må jobbe, forklarer Kiesenebner.

Gamle kjente

Han kjenner både Raymond Kvisvik, Sigurd Rushfeldt og Thorstein Helstad fra tiden i Austria Wien, og han gleder seg til å se dem igjen. Men det viktigste med oppholdet er likevel å vinne serien.

- Vi har et meget godt lag, og vi vil vinne serien. Det er derfor jeg er her. Men det skal bli trivelig å se gamle kjente igjen, sier midtbanemannen som husker Rushfeldt som en spiss som alltid var på rett plass.

Østerrikeren har 12 landskamper, og han tar det nærmest for gitt at han spiller EM på hjemmebane neste sommer. Som vertsnasjon er Østerrike sikret en plass i gruppespillet.

- Jeg har et godt forhold til landslagsledelsen, og de kommer til Norge for å følge meg utover i sesongen. Det er som en drøm å få spille EM i mitt eget land, og jeg tror faktisk vi kan få noen gode resultater selv om mange i Østerrike er skeptiske til landslagets kvaliteter, sier Kiesenebner.

Men først er det høstsesong i Norge.

- Vi har en fin miks av utlendinger og norske spillere her i klubben. Vi blir farlige, spår østerrikeren som er den 10. utlending i dagens LSK-stall.
                    Håkon Henriksen
                    -
                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                    -
                    ALT FOR FUGLA

Kommentar

• RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

Fædrelandsvennen (100% Fotball)

100% Fotball har stilt følgende spørsmål til representanter for supporterklubbene:

1. Hvor trenger dere forsterkninger?
                      2. Hva syntes du om forsterkningene laget ditt har gjort så langt?
                      3. Hvilken spiller fra eliteserien er drømmen å få til din klubb?
                      4. Hvem kan/vil dere selge?

Her svarene fra KFLs representant:

Erling Stray, talsmann for Kanari-fansen (Lillestrøm):

1. I forsvaret og på keeperplass.
                      2. Jeg vet ikke så mye om Markus Kiesenebner, men jeg har såpass stor tiltro til at klubben vet hva de holder på med. Når det gjelder Marius Johnsen, så synes jeg det er bra at LSK fortsetter å handle inn norske spillere.
                      3. Det som er viktig er at klubben kjøper spillere etter roller. Men en jeg kunne tenke meg er Rune A. Jarstein fra Odd.
                      4. Jeg synes vi har solgt nok jeg nå. En spiller som Kasey Wehrman kommer til å bli savnet.

Kommentar

• RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

Tips AS

NULL OG GULL: - Simen Brenne blir høstens slager og Lillestrøm vinner Tippeligaen, mens Roar Strand & Co. i Rosenborg ikke en gang tar medalje, spår Bet365.

- LSK tar over tronen

(11.07.2007 11:51)

Spillselskapet Bet365, som var først ute med å utrope Stabæk til tippeligafavoritten, har nå gitt favorittstempelet til Lillestrøm.

av Thomas Møller

Etter at det Stoke-baserte selskapet utropte Stabæk til gullfavoritt, har bærumsklubben inntatt tabelltoppen. Og de fleste andre bookmakerne har fulgt etter med å ha Stabæk som favoritt.

Men nå som bæringene ferierer på tabelltoppen, kommer Bet365 med et nytt utspill: Lillestrøm vinner Tippeligaen, lyder det fra Stoke!

Her følger forklaringen fra den engelske bookmakeren:

- Etter halvspilt sesong har Tippeligaen fått satt seg. Uvanlig mange lag henger fortsatt med i gullkampen, og nesten halve Tippeligaen har en realistisk sjanse til å ta gullet.

Bet365 er ikke i tvil og har valgt å sitte Lillestrøm opp som gullfavoritt. Før andre halvdel av 2007-sesongen ligger kanarifuglene på 3. plass men har kun fire poeng opp til Stabæk som leder.

Flere faktorer skulle tilsi at Lillestrøm står igjen som gullvinner etter 26 spilte seriekamper. Først og fremst er LSK sin jevnhet i alle lagdeler deres store fordel i forhold til gullutfordrerne Stabæk og Brann som begge har vesentlige mangler i forsvaret.

LSK har blant annet styrket seg med Marius Johnsen fra Start. Frode Kippe er sjefen med stor S i de bakre rekker til LSK og ved siden av å være en ruvende skikkelse i forsvar, er han også en matchvinner i begge ender av banen. Kippe er den type spiller som blant annet Brann, Stabæk og RBK mangler.

Bet365 mener videre at Simen Brenne blir en av høstens store profiler. Etter en litt treg start på LSK-karrieren, blomstret han i de siste kampene før sommerpausen. Brenne har det lille ekstra og er svært vrien å få tak i fra sin midtbaneposisjon der han vandrer svært mye.

Midtbanespillere som er teknisk gode og er med i angrep hele veien inn i boksen er en mangelvare i norsk fotball. Simen Brenne er en spiller som Bet365 med tiden tror vil spille seg til fast plass på det norske landslaget. Ved siden av Kippe og Brenne har LSK en fryktet angrepsrekke i Olivier Occean, Bjørn Helge Riise, Arild Sundgot og Magnus Myklebust. Dette angrepet har alt; fart, kraft, hodestyrke og målfarlighet.

Nøkkelstyrken til dette LSK-laget er jevnheten i alle lagdeler. Stor spisskompetanse i både forsvar og angrep og dessuten har LSK et variert angrepsspill med gode relasjoner langs bakken og i luften. I Tom Nordlie har LSK også et av de absolutt mest interessante treneremnene i Norge.

Bet365 mener at Rosenborg vil stå uten medalje etter 26 seriekamper. RBK sliter stort med angrepsrelasjonene samt at forsvaret er under enhver kritikk.

Ifølge Bet365 vil Odd overleve. Fernando de Ornelas kommer tilbake etter spill i Copa America og Odd har for bra lag til å rykke ned. På den andre siden tror Bet365 at Strømsgodset får en tøff høst sesong og vil måtte prøve å unngå kvalikplassen. Både Aalesund og Sandefjord spås ned til Adeccoligaen.

Bet365 betaler 3,00 hvis du tror LSK tar gullet. Stabæk og Brann betales med 4,00 og 4,33. Tror du RBK gjør en kjempebra høstsesong og tar igjen alle lagene foran seg, får du betalt 5,50 ganger pengene.

[Siden en ikke kan bruke "tommel opp"- funksjonen på innlegg en selv har lagt inn, gir jeg tommel opp her i stedet. Gode vurderinger - måtte de slå til!]

Kommentar

• gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

Kiesenebner debuterer

RB papir skriver at Markus Kiesenebner debuterer i LSK-trøya borte mot Strindheim i kveld. Påsan, JP og Mykle er også med for kriselaget LSK2 som nå er i desperat poengnød.

Mvh
                          Gammer`n
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

Kommentar

• RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

Vårens stjerneskudd (fxt)

Vi er inne i en ferietid med kåringer av ymse slag. Fxt har vurdert hvilke tippeligaspillere som har fått sitt definitive gjennombrudd i vår, og satt opp en liste over ni spillere som: "har tatt steget ut fra en relativt anonym tilværelse, til å bli markante skikkelser på sine respektive lag - og i ligaen."

Én LSKer på listen, Magnus Myklebust på en 2. plass:

2. Magnus Myklebust (22), Lillestrøm
                            Lillestrøm begynner etterhvert å få en god tradisjon for å foredle summørstalenter på Romerike. Magnus Myklebust er intet unntak, og i år har han slått ut i full blomst under Tom Nordlie. Starten på sesongen var spesielt bra, og fire mål og fire målgivende lar seg høre. Myklebust har et gjennomsnitt på 5,42 på vår børs.

JUBELGUTT: Magnus Myklebust har blomstret under Tom Nordlie.

Hele saken:

Kommentar

• RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

Drammens Tidende

I følge Drammens Tidende er Strømsgodset på jakt etter minst én sideback, og Shane Stefanuttos navn skal stå på blokka:

"I disse dager sjekker Strømsgodset ut flere navn - deriblant Stefanutto og Høiland.
                              -Vi er klar over begge to, sier sportssjef Jostein Flo.

DYR. Shane Stefanutto har spilt fast for Lillestrøm denne sesongen, men plassen på laget henger i en tynn tråd etter kjøpet av Marius Johnsen. Det kan gjøre ham tilgjengelig for salg. Strømsgodset viste interesse for den australske venstrebacken foran forrige sesong, men da ville ikke Lillestrøm slippe ham."

Kommentar

• RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

RB

DEBUTERER I KVELD: Markus Kiesenebner. FOTO: MORTEN SVESENGEN

Følg LSK 2 LIVE

ÅRÅSEN:
                                Markus Kiesenebner får sin debutt i kveld.

Følg kampen LIVE her fra klokka 18.00

Av Wegard Bakkehaug
                                Publisert 12.07.2007 - 13:28

Strindheim kunstgress er arenaen da østerrikeren Markus Kiesenebner skal slå sine første pasninger i LSK-trøya.
                                Den tidligere Austria Wien-spilleren trente med LSK i går da laget hadde sin første økt etter ferien, og er med i troppen som reiser til Trondheim for å spille 2. divisjonskamp i kveld.
                                – Det ser ut som om Markus er i bra form. Han har allerede gått opp to runder på Nordlie-testen. Nå blir det spennende å se hva han kan gjøre for oss i kamp, sier LSK-rekruttenes lagleder Tor Arne Solberg.

Han tar med seg flere meritterte spillere nordover i dag i håp om å sanke nok poeng til å klatre over streken før ferien. Med tre tap på rad på en uke med juniorpreget mannskap trenger kanarifuglene en seier.
                                – Vi må ha noen poeng nå. Selv om vi har seks mann ute i a-stallen og ti ute blant rekruttene stiller vi brukbart, sier Solberg.
                                Strindheim nærmer seg førsteplassen og har feid lag som Hødd og Ranheim av banen på sitt eget kunstgress i år. Med borteseier i denne framskutte kampen fra 13. serierunde vil romerikingene passere tre lag.

Antatt LSK 2-lag 4-3-3:
                                Lars Sutterud – Johan Petter Winsnes, Dan Anton Johansen, Lasse Bergan-Foss, Jonas Kordahl – Kjetil Sørum, Markus Kiesenebner, Pål Strand – Karim Essediri, Cisse Aadan Abshir, Magnus Myklebust.

Kommentar

• RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

2. divisjon 12. juli: Strindheim - LSK2 7-0

LSK2 har nettopp tapt borte mot Strindheim. Sluttresultatet ble 7-0.

Kommentar

• RSP
                                    Moderator
                                    • Aug 2004
                                    • 10498

NRK Sport

Lillestrøm bekymret for karantener

Tom Nordlie er bekymret for høstsesongen etter alle karantenene spillerne har fått i løpet av vårsesongen.

Av Anders Engeland
                                    Publisert i dag 20:53 Oppdatert i dag 21:00

Spillerne har stått over tilsammen tolv kamper på de tretten første seriekampene, sier Nordlie til NRK Sporten.

På karantenetoppen
                                    Lillestrøm ligger øverst blant eliteserielagene på "gule/røde kort-statistikken" med to røde og 24 gule kort. Tett fulgt av Tromsø med et rødt kort og 26 gule, mens Viking ligger på tredje plass med fire røde og 17 gule.
                                    - Hittil har det vært karantener som har vært det store problemet og det får vi prøve å gjøre noe med, sier Lillestrømtrener Tom Nordlie til NRKsporten. Og det kan være viktig å luke bort unødvendige gule og røde kort.
                                    For med det tette kampprogrammet er det nok viktig at alle kan være med å bidra.

Kamp hver tredje dag
                                    På lørdag spiller de treningskamp borte mot Sandefjord. Torsdag 19. juli er det ut i UEFA-cupen. Da spiller de mot Käerjéng (Luxemburg) hjemme. Tre dager senere er det seriekamp mot Fredrikstad.
                                    Så er det NM tre dager etter det igjen mot Ålesund før de tre dager etter det igjen spiller seriekamp mot Odd. Deretter er det returkamp i UEFA-cupen mot Käerjéng den 31. juli. Det betyr sju kamper på atten dager.

Resultatservice, nyheter, videoer og sendeplan for sport i radio og TV. Oppdater deg på sportsnyheter fra inn- og utland på NRK Sport.

Kommentar

• RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

Fredriksstad Blad

"Jons Overblikk" - sak i Fredriksstad Blad, med såpass sterke referanser til LSK og KFL at jeg synes at dette utklippet kan fortjene en plass i Nyhetstråden:

"Da har vi egentlig ikke annet å vente på enn kampen mot Lillestrøm den 22.juli, og så fort som dagene går nå i regnværet, så er ikke det lenge til. Jeg skrev vente og ikke glede seg til, for LSK er virkelig et av lagene Fredrikstad har slitt med siden vi gikk opp. Jeg gleder meg ikke til kampen, samtidig som jeg har en drøm...

Drømmen er ganske banal og slett ikke av det visjonære slaget, for det jeg drømmer om er at FFK endelig slår fjøsnissane fra Lillestrøm, grundig, brutalt og med sterke innslag av fornedring.
                                      Det er kanskje det laget jeg helst vil at FFK skal slå, selv om en seier smaker bamsemums og champagne samme hvem den kommer mot. Men det er noe spesiellt med Lillestrøm, noe som er vanskelig å definere.

Lillestrømfansens herjinger i byen i fjor var jo ikke spesiellt god reklame for tettstedet i Skedsmo kommune, men det brydde de seg vel ikke så mye om.
                                      Vi får bare håpe at promillen er lavere, og politiets beredskap høyere i år, slik at ingen behøver få øl i tubaen sin. Men kanskje vi kan håpe på bedre tørk om drøye to uker..."

Kommentar

• RSP
                                        Moderator
                                        • Aug 2004
                                        • 10498

NRK Sport

Ønsker større åpenhet

Lillestrøm-trenar Tom Nordlie vil ha større åpenhet i fotball-Norge.

Av: Bjørnar Hjellen
                                        Publisert i dag 07:56

Han mener publikum har rett til å få vite om diskusjoner som foregår i fotball-Norge, både på klubbnivå og hos Fotballforbundet.
                                        Nordlie mener det vil være positivt for norsk fotball.
                                        - Så lenge det ikke går på klage eller angrep på personer, så tror jeg at det vil være greit at også publikum kan få lese litt om debatten. At den ikke bare foregår i lukkede rom, sier han.

- Det er jo ikke krigen i Irak eller statsbudsjettet vi snakker om, avslutter Nordlie.

Resultatservice, nyheter, videoer og sendeplan for sport i radio og TV. Oppdater deg på sportsnyheter fra inn- og utland på NRK Sport.

Kommentar

• vollafugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2006
                                          • 978

Kiesenebner usikker mot Sandefjord

Fra dagens Aftenposten:

"Lillestrøms nyervervelse, østerrikeren Markus Kiesenebner (27), spilte hele kampen for Lillestrøms annetlag mot Strindheim onsdag, en kamp romerikingene tapte hele 7-0.
                                          - Han viste mye bra offensivt og viste at det bor mye i han. Men han har vært borte lenge og trenger tid, sier LSKs hjelpetrener Svein Cato Bakkemo til RB, som ikke kunne si noe om 27-åringen er på banen i dagens treningskamp mot Sandefjord i hvalbyen".

Kommentar

Working...