http://www.rb.no/lsk-magasinet/article2887444.ece
– LSK vil ha meg
TROMSØ/ÅRÅSEN:
Kenny Stamatopoulos (bildet) kan være aktuell i Åråsen-buret.
Av Espen Bolstad og Per Kristian Torvik
Publisert 20.07.2007 - 11:26 Oppdatert 20.07.2007 - 13:13
BEKREFTER KONTAKT: LSK-manager Jan Åge Fjørtoft. FOTO: SCANPIX
LSK-keeper Heinz Müller ønsker seg til Barnsley så kjapt som mulig. LSK har sagt at de ikke vil la tyskeren gå før de har funnet en god erstatter.
– Vil leie meg
Nå melder Bladet Tromsø at TIL-keeper Kenny Stamatopoulos er aktuell.
– Lillestrøm har kontaktet klubben og ønsker å leie meg ut denne sesongen. Det er alt jeg vet, sier Stamatopoulos til avisen.
Sportslig leder i Tromsø, Morten Kræmer, ønsket ikke å kommentere saken overfor Bladet Tromsø i går.
– Fra nå av kommenterer vi ikke denne saken, eller andre navn som måtte komme opp, sier Kræmer.
Har hatt kontakt
Til rb.no bekrefter LSK-manager Jan Åge Fjørtoft at klubben har vært i kontakt med Stamatopoulos.
– Det er to klubber i Norge som har tre keepere. Det er Molde og det er Tromsø. Dermed er det naturlig at vi kikker den veien når vi er på jakt etter en ny keeper, sier Fjørtoft.
Rb.no følger saken
– LSK vil ha meg
TROMSØ/ÅRÅSEN:
Kenny Stamatopoulos (bildet) kan være aktuell i Åråsen-buret.
Av Espen Bolstad og Per Kristian Torvik
Publisert 20.07.2007 - 11:26 Oppdatert 20.07.2007 - 13:13
BEKREFTER KONTAKT: LSK-manager Jan Åge Fjørtoft. FOTO: SCANPIX
LSK-keeper Heinz Müller ønsker seg til Barnsley så kjapt som mulig. LSK har sagt at de ikke vil la tyskeren gå før de har funnet en god erstatter.
– Vil leie meg
Nå melder Bladet Tromsø at TIL-keeper Kenny Stamatopoulos er aktuell.
– Lillestrøm har kontaktet klubben og ønsker å leie meg ut denne sesongen. Det er alt jeg vet, sier Stamatopoulos til avisen.
Sportslig leder i Tromsø, Morten Kræmer, ønsket ikke å kommentere saken overfor Bladet Tromsø i går.
– Fra nå av kommenterer vi ikke denne saken, eller andre navn som måtte komme opp, sier Kræmer.
Har hatt kontakt
Til rb.no bekrefter LSK-manager Jan Åge Fjørtoft at klubben har vært i kontakt med Stamatopoulos.
– Det er to klubber i Norge som har tre keepere. Det er Molde og det er Tromsø. Dermed er det naturlig at vi kikker den veien når vi er på jakt etter en ny keeper, sier Fjørtoft.
Rb.no følger saken
Kommentar