Bjørkøy dreit seg skikkelig ut. Han Glemte at det bare er NFF som har lov til å undergrave dommerens autoritet. Man kødder ikke med NFF og derfor får kan karantene.
Fredrikstad-LSK søn. 22. juli kl. 18
Collapse
X
-
Nå er det vel sånn at FFK bare kan anke saken, og det betyr vel at Bjørkøy kan spille kampen på søndag, så fremt ikke NFF behandler saken og avslår anken iløpet av dagen/helgen.
Når det gjeder kampen på søndag så håper jeg virkelig at vi glemmer kampen i går. La oss alle støtte gutta 170% gi full gass på tribunen og vise dem alle hva som bor i oss. Laget trenger oss virkelig nå!!Team Wenche MyhreKommentar
-
FFK har anket saken, så om NFF ikke behandler anken før avspark, spiller Bjørkøy mot oss.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
FFK har anket saken, så om NFF ikke behandler anken før avspark, spiller Bjørkøy mot oss.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/arti...1/1009/AKTUELT
Tipper det er av taktisk karakter fra FFK. De venter lengst mulig med anken for at den ikke skal bli rukket å bli behandlet før kampen mot oss. De vil heller ha med Bjørkøy mot oss enn mot Lyn. De har en dårlig sak så jeg tror neppe de har noe håp om at han slipper straff.
Edit: Her e ren artikkel fra demokraten. Her sies det at det er praktisk umulig å behandle anken før kampen. http://www.demokraten.no/lokalsport/article2887936.eceLast edited by KFL41; 20.07.2007, 15:40.Kommentar
-
Denne matchen må vi vinne. Neste helg møter vi Odd hjemme, og alle vet hva det betyr. Alt annet enn 3 poeng.
Jeg har godfølelsen i dag. Tror gutta tar fram den gutsen som skal til for å slå FFK. Er mer bekymra for onsdagens cupmatch og lørdagens Odd-match.Kommentar
-
Iom at Brann møter Stabæk bør vi ha tre poeng. Ellers så kan vi risikere å ligge 5-7 poeng bak. Det er mye innbyrdes oppgjør blant de andre rivalene nå så dersom vi gjør jobben vår vil vi enten få et forsprang eller det vi vil stikke fra med ett lag til. Tidligere år har vi alltid ligget på etterskudd og vi har aldri klart å hente inn poeng. Vi har som regel gjort jobben mot storlagene men feilet mot de svake lagene. Det hadde vært deilig å hatt noen poeng til gode når vi møter Stabæk, Brann, VIF og RBK fra den 21-til den 24 serierunden. VI har en ypperlig mulighet å legge det forspranget nå, men det krever at vi bruker den gode gamle RBK-oppskriften; vinner-nullstiller og forsøker en ny gevinst i neste kamp.Kommentar
-
Sjønt, jeg skjønner jo at FFK forstår hva det vil si å være slakt, 0-2-5, 3-15 kan ikke ha vært mye moro for taperne. Men å begynne å grine om skader (vet de virkelig så lite om fotball der nede at de ikke skjønner at det er en del av spillet?) er ynkelig. Da har man lite å fare med.
Norsk rettskriving er heller ikke noe krav for a kalle seg journalist: den stor stygge ulven??? Hva er det?LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg kan hjelpe deg. Har sendt deg pm. Tror jeg - jeg holder på fra mobilen og knoter verre.Kommentar
-
Kommentar
-
Laget til FFK
Shaaban
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Sjöberg
Multaharju - Bjørkøy - Wehrman - Kvisvik
Tarik - Fofana
Ser vel ut til at det skal være overkommelig å komme gjennom på sidene. Speseilt høyre.... Vet ikke hva denne Sjøberg står for, men han får vel ikke så mye hjelp av Kvisvik? Cwartek er vel heller ikke allverden? De har lite tyngde på topp og jeg tror de ikke har allverden duellstyrke. De har gode midtstoppere, men reste ser greit ut for vår del. Tre poeng bør være overkommelig.Kommentar
-
Når jeg ser denne kampen, er det først og fremst en ting jeg undres over: HVORFOR satser TV2 millioner på rettighetene, men bare 10 bananer i måneden på hovedkommentator? Alsaker er bare sørgelig å høre på. Han kan jo ingenting om fotball jo!
Kritisk til LSK for ALT. Tar kaka når han kritiserer Kiesenebner før han har spilt så mye som ett minutt for Fugla.
Har før kampen ikke klart å forberede seg såpass at han vet noe om spillerens status dvs kom hit ikke matchfit etter skade, men tar ikke fem øre for på "ekspertvis" å kritisere LSK for å skaffe en spiller som ikke starter i første viktige seriekamp etter ankomst. Fasit: IDIOT! Kunnskapsløs om fotball. Og denne mannen får slippe til med mikrofon?
Utrolig. La han kommentere damehåndball og slipp til kunnskapsorakelet Arne Scheie.
Å sammenlikne de to er som å samenlikne fjærvekt mot tungvekt.LSK Norges beste lagKommentar
-
Dårlig 1. omgang av oss. Jeg synes vi spiller alt for mange 50-50 pasninger som vi taper. Vi får ingen flyt i spillet. Myklebust og Sundgot er helt ute av kampen. Rambekk virker også som om han ikke er tilstede i situasjonene slik han var på sitt beste. Vi må gjøre mye bedre valg enn det vi gjør. Brenne jukser voldsomt i returløpene sine.Kommentar
-
[QUOTE=KFL41;180251]Myklebust og Sundgot er helt ute av kampen. [/
QUOTE]
Myklebust har jo være fullstendig usynlig siden slutten av mai. Han er ikke med i kampene i det hele tatt.
Håper jeg tar feil. Men om en time tror jeg vi er ute av gullkampen.Kommentar
Kommentar