Fredrikstad-LSK søn. 22. juli kl. 18

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
    Kritisk til LSK for ALT. Tar kaka når han kritiserer Kiesenebner før han har spilt så mye som ett minutt for Fugla.
    Utrolig. La han kommentere damehåndball og slipp til kunnskapsorakelet Arne Scheie.
    Å sammenlikne de to er som å samenlikne fjærvekt mot tungvekt.
    Jeg reagerte på det samme. Jeg ble faktisk kraftig irritert og forbanna av den kommentaren! For en fjott denne bergenseren er.

Og jeg må også si at Scheie hadde vært bedre. Jeg savner virkelig å høre Scheie kommentere kamper! Irriterende at det ikke er NRK som har rettighetene.

Kommentar

• veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

Det som er kjedelig med å se LSK nå er at man ikke får følelsen av at det er farlig når vi kommer i angrep. Det er trist å se på!
      Er ikke noe gullkandidat vi ser, det føler jeg meg dessverre sikker på.

Rambekk tilbake til Odd, det er ikke noe tap synes jeg. Han gjør mye rart...
      Og få ut Sundgot, han har ikke noen god dag på jobb.

Wehrman har forøvrig vært MYE bedre enn Kiko.

Kommentar

• Guling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 484

Opprinnelig skrevet av veiron
        Det som er kjedelig med å se LSK nå er at man ikke får følelsen av at det er farlig når vi kommer i angrep. Det er trist å se på!
        Du har et poeng. Angrepsspillet er veldig avhengig av individuelle prestasjoner, og det er ikke et maskineri som trykker på og ruller opp angrep etter angrep selv om det har vært tilløp på høyrekanten. Foreløpig må vi bare være ærlige og innrømme at vi har griseflaks som ikke ligger under.

Men fy fader så deilig det hadde vært med et seiersmål mot slutten...

Kommentar

• veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

Rambekk og resten av laget har hvertfall tatt seg opp i andre omgang. La oss håpe på et mål!

Kommentar

• Bekkis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 441

skjønner virkelig ikke hvorfor nordlie spiller med sungodt hele kampen. han har ikke innvolvert seg på en positiv måte i hele kampen. hvorfor ikke utnytte riise på kanten, occean i midten og myklebust på venstre. kiesenebner burde helt klart få prøvd seg på midten i dag...

Otto gjorde en kjempekamp. midtstopperne, kiko, søgård, riise og occean spilte også godt.

Kommentar

• Guling
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 484

Og der var kampen over.

Jeg tenkte med meg selv før kampen at et poeng borte mot Fredrikstad ville vært godkjent, så U'en er grei nok, den. Spillet vi viser fram er imidlertid verre selv om det kom seg i andre omgang. Heldigvis var flaksen på vår side i dag, så Fredrikstad klarte på en eller annen måte å sløse bort alle sjansene sine.

Altså: Ok resultat, skuffende spill.

Selv om jeg allerede har gjort det i keeper-tråden vil jeg framheve Otto her også. Han viser at så lenge vi får huka inn en andrekeeper fra utenfor støtteapparatet vårt, så er det ikke noen krise hvis Heinz går.

Kommentar

• KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

Dette var ikke oppløftende. Kun OO og Riise som gjør noe offensivt. Resten bidrar lite. Riise skyter for mye. Når du har løpt med ballen i beina i lang tid, driblet to mann, er det klokt å la vær å skyte, spesielt når man er på vei vekk fra mål og dårlig balanse. Da er det bedre å få ballen til noen som ikke har slitt seg ut.

Kommentar

• Arind
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2006
                  • 459

Hmmm....skuffa gitt.....hvor i helvete ber det blitt av tempo og pressisjon......detta var tafatt syns jeg..... :evil:
                  Men Otto stod en kjempekamp syns jeg.....
                  Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

Synes vi burde ha gjort et bytte. Inn med Kiesi, ut med Sundgot, Kiko som indreløper, Riise opp på høyre, OO i midten og Mykle på venstreving. Vi produserte så og si ingenting, selv om vi hadde mange angrep.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

Opprinnelig skrevet av KFL41
                      Dette var ikke oppløftende. Kun OO og Riise som gjør noe offensivt. Resten bidrar lite. Riise skyter for mye. Når du har løpt med ballen i beina i lang tid, driblet to mann, er det klokt å la vær å skyte, spesielt når man er på vei vekk fra mål og dårlig balanse. Da er det bedre å få ballen til noen som ikke har slitt seg ut.
                      Risse skyter ikke for mye. Han skyter for dårlig.

Sitter med følelsen av at vi trenger supermann for å få noen målgivende legg. Fugla sliter med å putte ballen i goal om dagen.
                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• fotball_marthe
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1069

Noen som vet om målet vårt var riktig annulert??
                        Hadde vært gøy om Shane fikk sitt første mål!Men så ble det jo selvfølgelig annulert..
                        Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

Kommentar

• Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

Skuffet og gidder ikke skrive altfor mye - alt skalgå så jævlig tregt!

Occean, Riise, Steffen og Otto får godkjent av meg i dag....Natta!

Kommentar

• egil
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2005
                            • 1119

Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                            Noen som vet om målet vårt var riktig annulert??
                            Hadde vært gøy om Shane fikk sitt første mål!Men så ble det jo selvfølgelig annulert..

Det var en riktig annulering. Shabaan har god kontroll på innlegget, men så går Sundgot klart i kroppen på ham slik at ballen går inn. Lite å si på den annuleringen.
                            KFL - medlem nr 23

Kommentar

• Arind
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2006
                              • 459

Det var riktig annullering.....ikke mer å si om det.
                              Er litt lei av at vi liksom skal spille dårligere og dårligere ut over sesongen....skuffa i dag.....tilbake på jobb i morra...
                              Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• Ahlsen
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Feb 2004
                                • 6

Merkelig at ikke flere har fått det med seg, men målet ble annullert for offside. Kan ikke forstå annet. Linjemann var tidlig oppe med flagget og hoveddommer holdt armen i været frem til Shaaban tok frisparket. Det betyr offside. Men i tillegg ville det nok blitt blåst frispark også, så liten tvil om den

Kommentar

• ap4
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 271

Nå er jeg så DRITTLEI av å se Sundgot ikke få til noenting! Occean er skikkelig i slaget og så blir han brukt på kanten hvor han ikke hører hjemme. Ut med Sundgot og inn med Occean i midten før jeg klikker.

Kommentar

• KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

Tanken var nok at vi skulle utnytte Kvisviks manglende returløp til å få tak på høyresida med innlegg til Sundgot og OO. Men dette fikk vi sjeldent til. Tror nok at det var planen til Nordlie. Desverre har ikke Mykle vært like god som han var før han ble skadet.

Kommentar

• MedlemNR35
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2004
                                      • 905

Opprinnelig skrevet av Paddis
                                      Occean, Riise, Steffen og Otto får godkjent av meg i dag....Natta!
                                      Ta med Espen også så er jeg enig!

Kommentar

• BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

Ett poeng er det gledelige i dag, men spillet tilsier egentlig null poeng, og det er skremmende.

Jeg tar for meg prestasjoner slik jeg opplever det, basert på leddene:
                                        * Positivt med Otto i dag, men det er vel stort sett det eneste å glede seg over. Soleklar BB hos oss.

* Forsvaret klarer seg greit nok, men det er ikke de helt store spissene vi møter. Bidrar ikke fremover. Rambekk åpner elendig, men spiller seg opp. PSA er god, men får et unødvendig kort. Shane er grei bakover, men slår elendige dødballer. Gledelig at Søgård nok en gang løser forsvarsoppgaven bra.

* På midtbanen er Riise den eneste som utmerker seg, selv om det svikter i avslutningene. Kiko er grei nok, men ikke overraskende er Kasey bedre. Brenne leverer nok en slett forestilling, og gjør mye rart med kula, spesielt i mottak. Godt gjort med tanke på at matta er pefekt.

* Angrepet er stort sett begredelig. Vi har ikke en eneste avslutning hvor Shaban må redde. Det eneste er noen møljer på dødball, og skudd fra distanse som ikke treffer innenfor ramma. Occean er et hederlig unntak. Leverer stort sett bra, og skal ikke ha skylden for at han presses ut på kant. Myklebust var usynlig i første, litt mer med i andre, men lang unna godt nok. Det største problemet er at han trekker for raskt inn, og dreper rom. Dette skjedde gjentatte ganger i andre, og det ødela for Occean og Riise. Sundgot bør forbigås i stillhet. Markerer seg stor sett med feilpasninger og tapte dueller.

* Nordlie synes jeg svikter ved å ikke prøve å sette inn en innbytter. At Myklebust og Sundgot begge får spille 90 minutter er merkverdig. Greit nok at Påsan er ute av form, men det skal godt gjøres å levere dårligere enn Sundgot. Med Påsan inn siste 15 kunne også Occean fått plass i midten, og dødballene blitt farlige igjen.
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• aguado
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 448

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                          * Nordlie synes jeg svikter ved å ikke prøve å sette inn en innbytter. At Myklebust og Sundgot begge får spille 90 minutter er merkverdig. Greit nok at Påsan er ute av form, men det skal godt gjøres å levere dårligere enn Sundgot. Med Påsan inn siste 15 kunne også Occean fått plass i midten, og dødballene blitt farlige igjen.
                                          Ja, hva skjedde med Nordlie under kampen egentlig? Fikk han et akutt tilfelle av handlingslammelse? Vi har etterhvert fått en solid stall, da er det relativt merkelig at samtlige av spillerne i dag fikk spille i 90 minutter.

Kommentar

Working...