Fredrikstad-LSK søn. 22. juli kl. 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    #21
    Opprinnelig skrevet av petter
    Hvordan skal vi demme opp for Kasey?
    Stå høyt på han, presse han til å gjøre hasardiøse feil og skjebnesvangre tversoverpasninger?




    Petter
    Kasay er jo mye bedre til å passe når han har en som henger over ryggen. Hvis han er alene med sånn halveis press er det ikke så trygt med han som passningslegger.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      #22
      Kanskje de som har sutra over hvor dårlig Kasey har vært i enkelte kamper vil bli overrasket over hvor bra han spiller, når han spiller på et annet lag?
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

        #23
        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
        Kanskje de som har sutra over hvor dårlig Kasey har vært i enkelte kamper vil bli overrasket over hvor bra han spiller, når han spiller på et annet lag?
        Det kan godt være, og for min del håper jeg Kasey får en fin opplevelse på banen når vi gjester FFK 22.juli. Men da understerker jeg på banen, og ikke under feltet "resultat" på dommerens dommerkort! Akkurat der unner jeg ikke Kasey noen verdens ting, samme hvor stor han er...

        Kommentar

        • Arind
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2006
          • 459

          #24
          Kasey eller ikke, Fredrikstad er en flott by med et fotballag som har sjel og supportere som er engasjert......MEN uansett unner jeg de den samme skjebnen som hjemmekampen 09.04. 0-3 er et bra resultat :twisted:
          I`ll be there.....
          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #25
            Trur Kasey passer perfekt inn i FFKs spillestil og er mer en vært penga. Vi må prøve å utnytte oss av de unødvendige defensive feilene han har gjort for oss så vi "får litt igjen for dem".

            Må være veldig hurtig opp i ballfører spesillt om han har ballen. Da har vi tidligere sett han gjør feil.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • christoffer
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2004
              • 326

              #26
              Nå snakker jo plutselig "alle" om at Kasey er så utrolig god. Ok han er en bra spiller, og holder en grei tippeliga standard.

              Men husk for all del, Kasey har spilt i Norge i 7 år nå. Og hans beste tabellplassering har vært nr 4... Med andre ord, han er ikke den type spiller som tar med laget sitt et par hakk opp.. (1 mål på 4,5 år i lsk sier ganske mye)

              Men jeg liker fyren.

              Kommentar

              • Rathsmeister
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 561

                #27
                Opprinnelig skrevet av christoffer
                Nå snakker jo plutselig "alle" om at Kasey er så utrolig god. Ok han er en bra spiller, og holder en grei tippeliga standard.

                Men husk for all del, Kasey har spilt i Norge i 7 år nå. Og hans beste tabellplassering har vært nr 4... Med andre ord, han er ikke den type spiller som tar med laget sitt et par hakk opp.. (1 mål på 4,5 år i lsk sier ganske mye)

                Men jeg liker fyren.
                Nå har ikke Kasey akkurat spilt for noen gullkandidat alle disse 7 årene heller. Å sammenligne klubbens tabellposisjon og nivået på en enkelt spiller i stallen blir etter min mening for dumt og verdiløst....

                Men han er ikke akkurat en kar som er vant med å dytte ballen over streken. Der er vi enige...
                Mvh
                Martin Raths

                Kommentar

                • christoffer
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2004
                  • 326

                  #28
                  Ser at MOss ikke var noen gullkandidat, men jeg drister meg dit at før sesongen 2003, 04, 05 og 06 så var LSK en av gullkandidatene.

                  Men det blir jo gull i år, og da blir også Kasey mester.

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1573

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av christoffer
                    Men husk for all del, Kasey har spilt i Norge i 7 år nå. Og hans beste tabellplassering har vært nr 4... Med andre ord, han er ikke den type spiller som tar med laget sitt et par hakk opp.. (1 mål på 4,5 år i lsk sier ganske mye)
                    Hvilken annen spiller på Lillestrøm er det som har ført laget til gull i denne perioden? Kippe? Søgård? Strand? Faktisk ganske mange som ikke holder mål i forhold til den måten du vurderer spillere.

                    Kommentar

                    • christoffer
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2004
                      • 326

                      #30
                      Nå har det seg sånn at hverken Espen, påsan eller Kippe har gått til FFK. Og blir eller ei beskrevet som sinnsykt gode spillere av den grunn.

                      Men nå er jo jeg vokst på med å se spellere som sundby, osvold og solbakken. Så jeg har kanskje lagt lista litt høyt

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #31
                        Kasey-debatten avsluttes i denne tråden, bruk tommel opp og ned funksjonen på de eksisterende innleggene dersom man fortsatt ønsker å si sin mening om Kasey, eventuelt start en egen tråd.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

                          #32
                          FXT: Knapp FFK-seier

                          Knapp FFK-seier



                          Kasey Wehrman debuterte da Fredrikstad så vidt klarte å slå Kongsvinger i treningskamp.

                          Fredrikstad - Kongsvinger 2-1:
                          Fredrikstad lå under til pause mot Kongsvinger, men kom sterkere tilbake i andreomgang i mandagens treningskamp.
                          Harald Stormoen ga KIL 1-0-ledelsen i det 12. minutt, men sju minutter ut i andreomgang var det klart for utligning. John Anders Bjørkøy klinte ballen i nettet fra ti meter, 1-1. Brian West ble matchvinner med sitt 2-1-mål ni minutter før slutt.
                          - Jeg er godt fornøyd med det laget presterer i dag, men skulle gjerne sett flere mål, sier FFK-trener Anders Grönhagen til f-b.no.
                          Nykommerne Kasey Wehrman og Johan Sjöberg debuterte for FFK foran 984 tilskuere på Fredrikstad Stadion.

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #33
                            FB: Fornøyd med Wehrman

                            FFK - KIL 2-1
                            Fornøyd med Wehrman

                            http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/arti...3/1009/AKTUELT

                            FFK slo KIL 2-1 i kveldens treningskamp på Stadion, og Anders Grönhagen var fornøyd med debutantens innsats. Se videointervjuet her!

                            Per Andreas Windingstad

                            De 984 tilskuerne som møtte opp på Fredrikstad Stadion denne sommerkvelden, fikk i første omgang se et FFK-lag som ville, men ikke fikk det helt til. KIL ledet til pause, etter at Harald Stormoen hadde sendt dem i føringen med et nydelig skudd fra 18 meter etter 12 minutter. Det ga KIL en liten vitamininnsprøytning, og de hadde overtaket noen minutter. De siste femten minuttene av første omgang var imidlertid hjemmelaget klart best, og hadde en rekke muligheter til å utligne.

                            I andre omgang fortsatte FFK og dominere, og etter 52 minutter løsnet det endelig. John Anders Bjørkøy klinte ballen i mål fra ti meter, og utlignet dermed KILs ledelse. Ni minutter før slutt var det Fofana og West sin tur. Spissduoen lurte KILs offsidefelle, og amerikaneren gjorde ingen feil alene med Kongsvingers keeper.

                            -Jeg er godt fornøyd med det laget presterer i dag, sier Anders Grönhagen etter kampen. Han synes det er positivt at spillerne kommer til så mange sjanser, men skulle gjerne sett at flere av dem hadde resultert i mål.
                            -Det hadde vært bra for selvtilliten, fastslår treneren.

                            Grönhagen sier også at han er fornøyd med begge de nye spillerne som viste seg frem - Kasey Wehrman og Johan Sjöberg.

                            Fra kampreferatet:
                            73 minutter: Kasey Wehrman får en god skuddmulighet fra 18 meter, men ballen går høyt over mål.

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              #34
                              Er Kasey spilleklar for FFK i denne kampen? Jeg ville sagt at det var naturlig av LSK at han ikke ble spilleklar til denne siden vi møter FFK i første kampen. Spillervinduet er jo ikke lukket, slik som tilfelle f eks var med Brenne i serieåpning (men han måtte jo stå over likevel).
                              Men siden det ikke har kommet fram noe info, så regner jeg med at han er spilleklar.

                              Kommentar

                              • RoyVaadal
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2004
                                • 4055

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av KFL41
                                Er Kasey spilleklar for FFK i denne kampen?
                                Fjøra kom med en formulering i nyhetstråden for et par uker siden om at LSK ville at Kasey skulle komme godt i gang i sin nye klubb, og at han ble spilleklar til kampen mot oss. Det var tydelig at det var et svar på Foruminnlegg som mente vi burde kreve at overgangen først gikk i orden etter FFK-kampen.
                                RoyVaadal.

                                Kommentar

                                • KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

                                  #36
                                  Takk Roy. Normalt er jeg oppdatert på nyhetstråden, men i disse ferie tider har jeg ikke hatt tilgang til internett slik som jeg ellers har. Har prioritert å lese de som var i juli og ikke de som var rett før kampen mot Sandefjord.

                                  Forsåvidt greit av Fjørtoft. Det er vel også mange grunner til at han får spille for FFK. Vi vet jo hvordan han spiller og det er vel heller sjelden at noen slår til i første kamp for nytt lag etter så kort tid. Det får vi håpe vi kan utnytte.

                                  FFK har vel brukbar hjemmestatistikk, men de har fått godt betalt også. De har vært gode noen kamper, heldige i noen andre. Får håpe at vi er såpass gode offensivt at vi ikke behøver å bruke for mye ressurser bakover. Jeg så at Brian West er klar for spill igjen. Dette blir nok en vrien kamp. Vi må få opp effektiviteten. Occean må score på den første sjansen han får og ikke bare den siste. Forhåpentligvis sette både den første og den siste. Og så må slike ferdigscorede som Sundgot og Riise hadde mot Start i mål.

                                  Kommentar

                                  • RoyVaadal
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 4055

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                                    det er vel heller sjelden at noen slår til i første kamp for nytt lag etter så kort tid. Det får vi håpe vi kan utnytte.
                                    I debuten for Fugla blei han utvist på Molde stadion. En tilsvarende debut for FFK hadde ikke vært dumt.
                                    RoyVaadal.

                                    Kommentar

                                    • KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

                                      #38
                                      Etter det jeg forstår er John Anders Bjarkøy suspendert mot oss



                                      Sanksjonssak 21/07 - John Anders Bjørkøy, Fredrikstad FK

                                      Doms- og sanksjonsutvalget i NFF finner det dokumentert at Fredrikstad-spiller John Anders Bjørkøy trakk dommerens integritet i tvil i et intervju med TV 2 like i etterkant av Tippeligakampen Strømsgodset - Fredrikstad 24. juni 2007.

                                      Doms- og sanksjonsutvalget finner at Bjørkøys uttalelser rammes av Sanksjonsreglementets § 2-1(2) a - upassende opptreden mot dommer.

                                      For at en person skal kunne ilegges sanksjon, må det foreligge forsett eller uaktsomhet. Bjørkøy har i sin redegjørelse både erkjent og beklaget sin uttalelse.

                                      Doms- og sanksjonsutvalget ser alvorlig på uttalelser og atferd som er egnet til å trekke dommernes integritet i tvil, og mener også det må kunne stilles ekstra krav til en kapteins uttalelser i en slik sammenheng.

                                      Beslutning:

                                      Etter en samlet vurdering og i henhold til tidligere praksis, fant Doms- og sanksjonsutvalget det passende å ilegge John Anders Bjørkøy en kamps karantene.

                                      Karantenen skal sones i førstkommende Tippeligakamp etter at avgjørelsen er rettskraftig.
                                      FFK kan nok anke og dersom den ikke behandles før kampen, vil han nok være spilleklar. Jeg tror ikke FFK har en god sak her slik at en anke tror jeg vil være nytteløst. Men de kan jo hende de anker likevel.

                                      Men for all del. Vi har nok med komponering av eget lag. At FFK har et par spillere suspendert skal ikke bli noen hvilepute...

                                      Kommentar

                                      • vollafugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2006
                                        • 978

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av KFL41
                                        Etter det jeg forstår er John Anders Bjarkøy suspendert mot oss





                                        FFK kan nok anke og dersom den ikke behandles før kampen, vil han nok være spilleklar. Jeg tror ikke FFK har en god sak her slik at en anke tror jeg vil være nytteløst. Men de kan jo hende de anker likevel.

                                        Men for all del. Vi har nok med komponering av eget lag. At FFK har et par spillere suspendert skal ikke bli noen hvilepute...
                                        Er det noen som vet hva Bjarkøy skal ha sagt?

                                        Kommentar

                                        • KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                          Er det noen som vet hva Bjarkøy skal ha sagt?
                                          Husker ikke direkte, men han sa at de spilte mot 12 mann eller noe i den duren. Da sier han ikke bare at dommeren var dårlig, men at han også er partisk. Og det er vel her grensa går.

                                          Kommentar

                                          Working...