Fredrikstad-LSK søn. 22. juli kl. 18

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Bjørkøy dreit seg skikkelig ut. Han Glemte at det bare er NFF som har lov til å undergrave dommerens autoritet. Man kødder ikke med NFF og derfor får kan karantene.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Brækken
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jun 2007
      • 109

Nå er det vel sånn at FFK bare kan anke saken, og det betyr vel at Bjørkøy kan spille kampen på søndag, så fremt ikke NFF behandler saken og avslår anken iløpet av dagen/helgen.

Når det gjeder kampen på søndag så håper jeg virkelig at vi glemmer kampen i går. La oss alle støtte gutta 170% gi full gass på tribunen og vise dem alle hva som bor i oss. Laget trenger oss virkelig nå!!
      Team Wenche Myhre

Kommentar

• hoyt
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 2850

FFK har anket saken, så om NFF ikke behandler anken før avspark, spiller Bjørkøy mot oss.

"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
        - Nosa

Kommentar

• KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

Opprinnelig skrevet av hoyt
          FFK har anket saken, så om NFF ikke behandler anken før avspark, spiller Bjørkøy mot oss.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/arti...1/1009/AKTUELT

Tipper det er av taktisk karakter fra FFK. De venter lengst mulig med anken for at den ikke skal bli rukket å bli behandlet før kampen mot oss. De vil heller ha med Bjørkøy mot oss enn mot Lyn. De har en dårlig sak så jeg tror neppe de har noe håp om at han slipper straff.

Edit: Her e ren artikkel fra demokraten. Her sies det at det er praktisk umulig å behandle anken før kampen. http://www.demokraten.no/lokalsport/article2887936.ece
          Last edited by KFL41; 20.07.2007, 15:40.

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

Må si demokraten provoserer meg kraftig med alt drittpratet om "slakterne fra Åråsen" - både barnslig og unødvendig å koke sammen sånt møl.

Kommentar

• Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

Denne matchen må vi vinne. Neste helg møter vi Odd hjemme, og alle vet hva det betyr. Alt annet enn 3 poeng.

Jeg har godfølelsen i dag. Tror gutta tar fram den gutsen som skal til for å slå FFK. Er mer bekymra for onsdagens cupmatch og lørdagens Odd-match.

Kommentar

• KFL41
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 3648

Iom at Brann møter Stabæk bør vi ha tre poeng. Ellers så kan vi risikere å ligge 5-7 poeng bak. Det er mye innbyrdes oppgjør blant de andre rivalene nå så dersom vi gjør jobben vår vil vi enten få et forsprang eller det vi vil stikke fra med ett lag til. Tidligere år har vi alltid ligget på etterskudd og vi har aldri klart å hente inn poeng. Vi har som regel gjort jobben mot storlagene men feilet mot de svake lagene. Det hadde vært deilig å hatt noen poeng til gode når vi møter Stabæk, Brann, VIF og RBK fra den 21-til den 24 serierunden. VI har en ypperlig mulighet å legge det forspranget nå, men det krever at vi bruker den gode gamle RBK-oppskriften; vinner-nullstiller og forsøker en ny gevinst i neste kamp.

Kommentar

• AG-3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 1081

Vi reiser oss i dag! Ingen ting er værre enn å møte " et skadet dyr"...Nå skal gutta våre revansjere Uefa-kampen!!

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

Opprinnelig skrevet av reka
                    Må si demokraten provoserer meg kraftig med alt drittpratet om "slakterne fra Åråsen" - både barnslig og unødvendig å koke sammen sånt møl.
                    Håpløst. Skal visst veldig lite til for å lov til å kalle seg "journalist".
                    Sjønt, jeg skjønner jo at FFK forstår hva det vil si å være slakt, 0-2-5, 3-15 kan ikke ha vært mye moro for taperne. Men å begynne å grine om skader (vet de virkelig så lite om fotball der nede at de ikke skjønner at det er en del av spillet?) er ynkelig. Da har man lite å fare med.

Norsk rettskriving er heller ikke noe krav for a kalle seg journalist: den stor stygge ulven??? Hva er det?
                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• haggisb
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Feb 2007
                      • 51

Hva blir laget i denne kampen da???
                      BRGDS

Hallgeir

Kommentar

• Gjest

Noen som har en billett til overs?

Vet ikke hvor jeg kan få svar på spørsmålet, bortsett fra her. Er det noen som har en billett til dagens kamp til salgs så kjøper jeg den gjerne. Enten i Lillestrøm med det første eller i Fredrikstad før kampen.

Kommentar

• 10.09.50
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 1410

Opprinnelig skrevet av biggie
                          Vet ikke hvor jeg kan få svar på spørsmålet, bortsett fra her. Er det noen som har en billett til dagens kamp til salgs så kjøper jeg den gjerne. Enten i Lillestrøm med det første eller i Fredrikstad før kampen.
                          Jeg kan hjelpe deg. Har sendt deg pm. Tror jeg - jeg holder på fra mobilen og knoter verre.

Kommentar

• Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

Opprinnelig skrevet av haggisb
                            Forhåpentligvis mål.

Kommentar

• aguado
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2006
                              • 448

Opprinnelig skrevet av haggisb
                              Vel, på Fredrikstad skal de sikkert lage pølse i vaffel. Lillestrømspillerne skal lage eggerøre av Fredrikstadspillerne. Selv skal jeg lage en sommerfugl av billetten min.

Kommentar

• KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

Laget til FFK

Shaaban
                                Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Sjöberg
                                Multaharju - Bjørkøy - Wehrman - Kvisvik
                                Tarik - Fofana

Ser vel ut til at det skal være overkommelig å komme gjennom på sidene. Speseilt høyre.... Vet ikke hva denne Sjøberg står for, men han får vel ikke så mye hjelp av Kvisvik? Cwartek er vel heller ikke allverden? De har lite tyngde på topp og jeg tror de ikke har allverden duellstyrke. De har gode midtstoppere, men reste ser greit ut for vår del. Tre poeng bør være overkommelig.

Kommentar

• Eriksve
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2006
                                  • 885

Fredriksson
                                  Søgård - Andresen - Rambekk - Stafanutto
                                  Riise - Mouelhi - Brenne
                                  Myklebust - Sundgot - Occean

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

Når jeg ser denne kampen, er det først og fremst en ting jeg undres over: HVORFOR satser TV2 millioner på rettighetene, men bare 10 bananer i måneden på hovedkommentator? Alsaker er bare sørgelig å høre på. Han kan jo ingenting om fotball jo!

Kritisk til LSK for ALT. Tar kaka når han kritiserer Kiesenebner før han har spilt så mye som ett minutt for Fugla.

Har før kampen ikke klart å forberede seg såpass at han vet noe om spillerens status dvs kom hit ikke matchfit etter skade, men tar ikke fem øre for på "ekspertvis" å kritisere LSK for å skaffe en spiller som ikke starter i første viktige seriekamp etter ankomst. Fasit: IDIOT! Kunnskapsløs om fotball. Og denne mannen får slippe til med mikrofon?

Utrolig. La han kommentere damehåndball og slipp til kunnskapsorakelet Arne Scheie.
                                    Å sammenlikne de to er som å samenlikne fjærvekt mot tungvekt.
                                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

Dårlig 1. omgang av oss. Jeg synes vi spiller alt for mange 50-50 pasninger som vi taper. Vi får ingen flyt i spillet. Myklebust og Sundgot er helt ute av kampen. Rambekk virker også som om han ikke er tilstede i situasjonene slik han var på sitt beste. Vi må gjøre mye bedre valg enn det vi gjør. Brenne jukser voldsomt i returløpene sine.

Kommentar

• Dole
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 1647

[QUOTE=KFL41;180251]Myklebust og Sundgot er helt ute av kampen. [/
                                        QUOTE]

Myklebust har jo være fullstendig usynlig siden slutten av mai. Han er ikke med i kampene i det hele tatt.

Håper jeg tar feil. Men om en time tror jeg vi er ute av gullkampen.

Kommentar

• KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

Vi ligner i hvertfall ikke noen gullkandidat i 1.omgang. Ett poeng her og tre poeng til Brann er kanskje ikke det værste. Håper på stor forbedring og tre poeng.

Kommentar

Working...