En liten oppklaring fra Jan Åge - ang fornyelse av kontrakter

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    En liten oppklaring fra Jan Åge - ang fornyelse av kontrakter

    Snakka nettopp med Jan Åge, og han ønsker at jeg skulle presisere et par ting for forumistene (og journalistene, hei på dere).
    LSK og Jan Åge er i spillersamtaler annenhver dag i snitt med de spillerne man ønsker seg videre, men som dere vet, så kan man ikke presse på for mye heller.
    Alle desperate gutter vet at for mye mas ikke gir særlige resultater på damefronten.
    Når det gjelder Heinz, så har LSK vært i dialog med spilleren siden Marbella i vinter, og med Kiko i et par måneder allerede.

    Selv om det ikke står i media, så jobbes det til stadighet med nåværende spillerstall da altså, så jeg tror ikke vi skal være altfor bekymra. Vi får stole på Jan Åge, det gjør ihvertfall jeg.

    Petter
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

    #2
    Opprinnelig skrevet av petter
    LSK og Jan Åge er i spillersamtaler annenhver dag i snitt med de spillerne man ønsker seg videre, men som dere vet, så kan man ikke presse på for mye heller.
    Dette burde være innlysende for alle her, selv uten denne pongteringen. For noe annet ville være totalt inkompetent av klubben og jeg tror ikke Fjøra & Co leker butikk.
    Fugla mot nye høyder

    Kommentar

    • 10.09.50
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1410

      #3
      Opprinnelig skrevet av petter
      Vi får stole på Jan Åge, det gjør ihvertfall jeg.
      Og nå virker det jaggu som om han begynner å stole på deg igjen òg. Rørende.

      Kommentar

      • Torstein
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Jan 2005
        • 18

        #4
        Takk for rask tilbakemelding! (Jeg regner med at svaret i stor grad var myntet på meg etter et lite innlegg i Heinz Müller-tråden). Det bekrefter vel bare det som kanskje burde være kjent stoff for de fleste, at avisene ofte/ stort sett serverer halve sannheter og at å bare basere seg på det man tror man kan lese både på og mellom linjene, ikke alltid stemmer. Jeg beklager derfor å ha blåst ut min frustrasjon over noe som tydeligvis ikke stemte helt med virkeligheten.

        Derfor, Jan Åge - fortsett å jobbe like intenst både med å beholde de gode spillerne og å skaffe nye. (Og hvis det hjelper, hils Kiko fra meg og si at han er en vidunderlig elegant spiller).

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          Greit med tilbakemelding for å få roet nervene litt... He he neida jeg stoler fult og holdent på Fjøra! Han har gjort en meget god jobb for LSK siste årene og bør få hyllest deretter!

          Kommentar

          • siljelille
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jul 2006
            • 152

            #6
            stoler på

            jan åge jeg å, selvom jeg ikke skjønte tanke gangen med å selge wherman
            vi trenger muller vidre. forza fugla

            Opprinnelig skrevet av petter
            Snakka nettopp med Jan Åge, og han ønsker at jeg skulle presisere et par ting for forumistene (og journalistene, hei på dere).
            LSK og Jan Åge er i spillersamtaler annenhver dag i snitt med de spillerne man ønsker seg videre, men som dere vet, så kan man ikke presse på for mye heller.
            Alle desperate gutter vet at for mye mas ikke gir særlige resultater på damefronten.
            Når det gjelder Heinz, så har LSK vært i dialog med spilleren siden Marbella i vinter, og med Kiko i et par måneder allerede.

            Selv om det ikke står i media, så jobbes det til stadighet med nåværende spillerstall da altså, så jeg tror ikke vi skal være altfor bekymra. Vi får stole på Jan Åge, det gjør ihvertfall jeg.

            Petter

            Kommentar

            Working...