Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Grusom B forteller deg hva han synes om bartejævler!
Grusom B forteller deg hva han synes om bartejævler!
En ung skribent med masser av talent, skriveglede, godt utseende, stort vokabulær og ikke minst et vanvittig ego holder for tiden harem på tippeliga.com.
Er du lysten på litt saftig trønderhets i timene før kampstart? Ta en kikk på dette:
Nydlig artikkel! *klappe klappe* men du sa at alle disse spillte i klubber som kunne utfordre knust trønder...vel...Azar Karadas gjorde det samme, likeså med Runar Berg, Andre "Satan" Bergdølmo, Sigurd Rushfeldt, og John Carew.
fint hvis dere registrerer dere og setter skriver inn en kommentar eller to. jeg er under forholdsvis harde angrep, og litt støtte mot trønderdominansen skader jo ikke.
var iallefall ikke noe trønderdominans på tribunen i dag..
Kjernen var rett og slett pinlige..
Fikk de betalt for å ikke synge? 8)
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Trønerne var latterlige! Det jeg hørte fra den kanten var ei trønder kjerring som prøvde å lire ut av seg dårlige roooseenbååårg. Og henne hørtes bedre enn hele kjernen til sammen! Mer er det vel ikke å si om den saken.
Det kjipeste med trønderne og kjernen(er det det de heter?) i dag var at de ikke møtte opp! På 10 år har jeg aldri opplevd dårligere oppmøte av trøndere på Åråsen. Adidas-tribunen var noe glissen da! Den har de nesten klart å fylle til randen før. Og tidligere har det vært masse trøndere rundt på sittan, de var det ikke mange av i går. Trist, for der gikk Sportsklubben glipp av masse penger. Men kanskje klubbens egen feil, siden de ikke er atraktive nok for borte-supporterene... ?
bra innlegg!! er så enig som bare det!! Kjernen er nok en av landets dårligste supportergjenger!! Tar av alle andre, lite trøkk, dårlig med sanger, null orginalitet o.s.v
Kjernen er da tøffe de. Jubler når dem scorer, synger i 2 min å venter til dem får ett mål til før dem synger litt igjen, pluss at de er helt "gærne" som fyrer av fyrverkeri, italienske tilstander..
Re: Grusom B forteller deg hva han synes om bartejævler!
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
En ung skribent med masser av talent, skriveglede, godt utseende, stort vokabulær og ikke minst et vanvittig ego holder for tiden harem på tippeliga.com.
Er du lysten på litt saftig trønderhets i timene før kampstart? Ta en kikk på dette: http://www.tippeliga.com/tp/index.ph...id=60&Itemid=2
Jeg bare må trekke frem denne igjen........
Den er jo i allerhøyeste grad aktuell...
Barte jævler.....
.
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
- ALT FOR FUGLA
Kommentar