Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • El_Cabron
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2007
    • 218

    Opprinnelig skrevet av Fritz
    Det er fordi han ikke vil sjæl - hans hjerte er i Lillestrøm...

    Meget mulig at Doffen, hvis han kommer, danker ut Espen fra laget - i så fall er han en bedre spiller. Men han er en spiller som koster opp mot ti millioner - det er ti millioner kroner vi ikke får brukt til å forsterke lagdeler hvor vi sliter mer enn vi gjør på Doffens tiltenkte posisjon.

    Jeg sliter virkelig med å se hva Doffen skal tilføre Lillestrøm, som er så mye bedre enn det vi allerede har i dag.
    20 mill på konto ved videresalg om et par sesonger + bredde i en stall som skal kjempe i toppen!

    Ser du bedre nå?
    |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

    Kommentar

    • kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

      enig, men vi skal huske på at da søgård var ute av laget så sleit vi mer... men på en annen side så er det bra å ha såpass bredde i stallen at hvis det skulle oppstå at vi får nøkkelspillere ute med skade, så vet vi hva vi får av søgård(misforstå meg rett)

      Kommentar

      • Fritz
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2004
        • 1033

        Opprinnelig skrevet av El_Cabron
        20 mill på konto ved videresalg om et par sesonger + bredde i en stall som skal kjempe i toppen!

        Ser du bedre nå?
        Egentlig ikke. Først og fremst mener jeg at Lillestrøm ikke har økonomiske muskler til å kjøpe bredde til 10 millioner. For så mye penger skal man kjøpe en klar forsterkning.

        Videre ser jeg poenget i at Doffens salgspotensiale er mye større enn Espens, men Wigan-fiaskoen er en stygg ripe i lakken. Doffen later også til å ha stagnert i år, og jeg er ikke sikker på at han er så salgbar som mange later til å tro. Men helt urealistisk er det ikke, så jeg setter det på plussiden for et kjøp, uten at jeg er i nærheten av overbevist om at vi skal handle.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Mener dette er en sjanse vært å ta. Kommer Doffen opp på nivået i 2005 sesongen blir han en nøkkelspiller. Nordlie har fått han til å blomstre før og kan klare det igjen. Mener å huske at Milan var interessert i han i 2005 og summen lå rundt 40 mill.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Kimito
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 2601

            Opprinnelig skrevet av Fritz
            Jeg sliter virkelig med å se hva Doffen skal tilføre Lillestrøm, som er så mye bedre enn det vi allerede har i dag.
            Jeg har tenkt litt over dette nå, og kommet til at den store forskjellen på Hæstad og Søgård, er at førstnevnte også har et veldig driv fremover på banen. Hæstad vinner ikke bare ballen, men tar den med seg fremover, før han spiller fri en medspiller. Søgård vinner ballen på midten og leter etter en annen spiller med en gang. Ingen av dem er spesielt målfarlige, men Hæstad er mer spillende.

            Merker at tanken på at Søgård kan skvises ut trigger mange
            følelser her, og det skjønner jeg, men Søgård kan fortsatt bli i klubben, og vil få spille mange kamper, selv om vi henter Hæstad. Men fast vil han isåfall neppe bli, hvis han ikke danker ut Steinar Pedersen på høyrebacken.

            Om Hæstad er verdt prisen? Kanskje.
            Ferdigskåra

            Kommentar

            • Fritz
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2004
              • 1033

              Opprinnelig skrevet av Kimito
              Men fast vil han [Søgård] isåfall neppe bli, hvis han ikke danker ut Steinar Pedersen på høyrebacken.
              Godt poeng. Dersom Espen kan bekle backrollen tilfredsstillende slipper vi å kjøpe en spiller der (Pedersen som førstevalg klinger ikke), og det vil de facto redusere prisen på Hæstad.

              Selv om jeg er stor fan av Espen Søgård betyr ikke det at jeg begynner å supe dersom han blir satt ut av laget. Jeg er først og fremst opptatt av at Sportsklubbens penger disponeres fornuftig. Prisen på Hæstad er skremmende høy, men dersom hans inntreden betyr omskolering av en nåværende spiller, og det i sum forsterker laget blir det litt mer fristende.

              Kommentar

              • kimmern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 1174

                HVIS vi får doffen, så har vi 4 kvalitetsspillere til 3 plasser. det er perfekt siden vi slipper å måtte bruke de 3 antatt beste i hver kamp, ergo vi kan rullere litt på plassene(ikke i kjent Rafa-Stil) og holde alle sammen i topp slag sesongen igjennom.

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  Opprinnelig skrevet av kimmern
                  HVIS vi får doffen, så har vi 4 kvalitetsspillere til 3 plasser. det er perfekt siden vi slipper å måtte bruke de 3 antatt beste i hver kamp, ergo vi kan rullere litt på plassene(ikke i kjent Rafa-Stil) og holde alle sammen i topp slag sesongen igjennom.
                  De 4 er? Jeg mener vi har fler uten å være negativ til Doffen av den grunn.

                  Kiko
                  Søgård
                  Brenne
                  Riise
                  Doffen
                  Kisenebner

                  Kom til 6 jeg.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1174

                    kisen må bevise(det harn ikke gjort enda.. MEN) også glemte jeg av en :P

                    Kommentar

                    • fugla4ever
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Jul 2005
                      • 212

                      Synes han doffen kan dra til vålerenga og mislykkes sammen med andresen. Vi har Espen Søgard. Han er kanskje norges mest undervurderte spiller og mye bedre enn Doffen. Kan heller bruke pengene på Lars Iver Strand eller Espen Hoff og en keeper

                      Kommentar

                      • KFL41
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 3648

                        Ifølge NRK er LSK og Start så godt som enige om overgangssum. Men han kan fortsatt velge å gå et annet sted.
                        Last edited by KFL41; 07.11.2007, 19:21. Begrunnelse: presisering "så godt som"

                        Kommentar

                        • xeR
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 11206

                          Opprinnelig skrevet av KFL41
                          Ifølge NRK er LSK og Start enige om overgangssum. Men han kan fortsatt velge å gå et annet sted.
                          Det kan man vel tolke dithen at Hæstad er interessert i å komme til oss. Hadde LSK vært uaktuelt hadde det vel aldri blitt forhandlinger.
                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                          Kommentar

                          • e.d
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 688

                            Please Doffen, - kom til oss!!
                            synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                            Kommentar

                            • CFD
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2319

                              Jeg håper iallefall ikke ha går til VIF. Vi skal trykke godt på for å spille oss igjennom en midtbane med Doffen , grindheim og andresen. Og en annen idiot som begynner med Z.. Det er noen ganske gode navn på et midtbane.
                              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                Virker som et dårlig tegn at vi allerede er enige om pris. Det betyr at vi har lagt alt for mye penger på bordet. Start pleier alltid å være kravstore når det kommer til å selge spillere.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  Jeg tipper vi har gått enten via 10-12 mill eller vesentlig lavere sum og høy prosent av videresalg og x-antall kamper med flagget på brystet.

                                  Kommentar

                                  • El_Cabron
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Oct 2007
                                    • 218

                                    Skjønner ikke alt maset om penger hele tiden, da det angivelig IKKE skal være pengene det står på så lenge man finner de riktige spillerene.
                                    Jeg kunne skjønt det hvis det var deres penger som skulle brukes, men så lenge noen gidder å kaste penger etter spillere, som kommer LSK og oss til gode så skjønner jeg ikke problemet i det hele tatt.

                                    Hva så om vi må betale en mill eller to ekstra for Hæstad kontra en mindre profilert, sannsynligvis dåligere spiller som mest sannsynlig flopper.
                                    Det er sannsynligvis noe i ordtaket om å"Spare seg til fant"!
                                    |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

                                    Kommentar

                                    • SirBusby
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Sep 2006
                                      • 88

                                      Jeg tolker det som et styrketegn etter det som har skjedd i dag.

                                      Si meg; hvorfor skulle Hæstad velge VIF fremfor Sportsklubben? I LSK vil han møte på gamle spillere som MJ, SP, JML bl.a. Tror dere Hæstad velger M. Andresen som trener fremfor Nordlie? Jeg tviler..

                                      Kommentar

                                      • CFD
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 2319

                                        Opprinnelig skrevet av Paddis
                                        Jeg tipper vi har gått enten via 10-12 mill eller vesentlig lavere sum og høy prosent av videresalg og x-antall kamper med flagget på brystet.
                                        Er redd for at det blir noe slikt. Ser jo ut som start kjøpte Lie for 750k og må betale 25.000kr for hver kamp de brukte han. Samt penger ved videresalg osv.. Den løsningen stinker!
                                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                        Kommentar

                                        • Ola
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1651

                                          Hva som plager meg er at de siste signeringene tyder på at vi prioriterer løpsstyrke(ikke nødvendigvis løpsfart) og innsats fremfor spisskvalitet. Med dette mener jeg at vi går mot en anti-fotball med innsats, taklinger og "hit'n run" fremfor driblinger, lekre innlegg og smartness.

                                          Hvem skal slå innleggene, hvem skal dra av to spillere, hvem skal legge dødballer i krysset og hvem skal snu kamper på egen hånd??

                                          Jeg er ikke negativ til Hæstad, men jeg hadde vært mer positiv til Strømstad.(som det er naturlig å sammenligne med.)

                                          Jeg håper for all del det er penger igjen til å kjøpe TYPER ala Kvisvik, Mifsud, Huseklepp, Alanzinho(for å nevne noen.) Spisskompetanse folkens, det er viktig...

                                          Kommentar

                                          Working...