sett rånern som anker, han imponerte meg stort i den rollen
Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nei. Søgard kjempe for ballen om igjen. Kiko er innmari bra med balen rundt seg men ikke så flink med å få den tilbake.Kommentar
-
Kiko er god ballen, og han jobber meget bra uten ballen også. Ankeret skal også være en ballfordeler, og du skal være ganske inngrodd Søgård fan om du mener han er bedre enn Kiko til det. Søgård har tatt store skritt denne sesongen, jeg skammer meg ikke når han spiller lengre og han har løst rollen som indreløper på en meget tilfredstillende måte.Kommentar
-
Kommentar
-
Kiko er god ballen, og han jobber meget bra uten ballen også. Ankeret skal også være en ballfordeler, og du skal være ganske inngrodd Søgård fan om du mener han er bedre enn Kiko til det. Søgård har tatt store skritt denne sesongen, jeg skammer meg ikke når han spiller lengre og han har løst rollen som indreløper på en meget tilfredstillende måte.
Espen har derimot tatt mange steg videre denne sesongen, og etablert seg som en indreløper av klasse (i tillegg til at han har gjort nødvendi innsats i andre posisjoner når det har vært nødvendig.) Når det da blir snakk om at han skal erstattes med en spiller som var på topp i 2005, og som har fått lite til denne sesongen, skjønner jeg lite. Det Søgård har prestert denne sesongen har vært bedre enn Hæstad sine prestasjoner. Når prislappen i tillegg blir urimelig høy, så skjønner jeg ikke at dette skal være en aktuell spiller. Indreløperplassene er vel dekket av Brenne/Søgård/Riise, i tillegg til at andre spillere (Kiesen, Bjarki, JML) også kan være aktuelle.
Med fare for å gjenta meg selv: Jeg fatter ikke hva vi skal med denne spilleren!En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Korrekt observert, Kiko sine evner som anker er mye bedre enn Espen sine. (Allikevel må det sies at jeg syns Espen har løst oppgaven med bravur når han ble tvunget til å spille anker i år)
Espen har derimot tatt mange steg videre denne sesongen, og etablert seg som en indreløper av klasse (i tillegg til at han har gjort nødvendi innsats i andre posisjoner når det har vært nødvendig.) Når det da blir snakk om at han skal erstattes med en spiller som var på topp i 2005, og som har fått lite til denne sesongen, skjønner jeg lite. Det Søgård har prestert denne sesongen har vært bedre enn Hæstad sine prestasjoner. Når prislappen i tillegg blir urimelig høy, så skjønner jeg ikke at dette skal være en aktuell spiller. Indreløperplassene er vel dekket av Brenne/Søgård/Riise, i tillegg til at andre spillere (Kiesen, Bjarki, JML) også kan være aktuelle.
Med fare for å gjenta meg selv: Jeg fatter ikke hva vi skal med denne spilleren!Kommentar
-
Kommentar
-
Kiko har vært en glimrende ballvinner på midtbanen etter at han fikk ankerplassen fast. Problemet hans er at han løper opp og plukker ballen ifra motspillerne så lett at det ikke ser ut som om han gjør noe. Synd å si det, men Kiko hadde nok fått mer respekt av massene om han tro til med noen Bjerkland/Bjarmann/Wehrman taklinger, men Kiko's måte er like effektiv, bare litt mindre spektakulær.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Hæstad har også disse kvalitetene (defensiv forståelse).
Søgård er mer "følg-etter-og-plag" typen. Utrettelig jobbing og ødeleggende for motstanderens spill, men ikke like ballvinnende som Kiko i form.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Nrk Sa : At det ser ut som at Doffen går til LSK.
Tv2 Sa : At det ser ut som at Doffen går til VIF.
Bli enige :S1997 på bislet xD
5-1 Diallo Lekte seg :PKommentar
-
Kommentar
-
Strømstad har akkurat takket nei til RBK
Hæstad har vært på omvisning på åråsen
Solèr har sagt hvertfall 10 mill per hue på de gutta
Per Berg har sagt hvertfall 20 mill på nye spillere
hadde vært fine gutter og hatt i stallen vårdet er helt for jæveligKommentar
-
Lille start
Jeg får åpne en liten Pub i Lille(-start)strøm der hvor startsuportera kan komme å ta en pils før de får se stjernene sine spille i TP. Som om vi liksom skal svi av hele onkels binge på disse to.
Fugler trenger vinger for å fly høyt.________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
-
kan fort inntjene det dobbelte om de får riktig utvikling, dessuten om vi kavlifiserer oss til EM vil europa også følge med
Nei, tviler ikke på at det radarparret ville gjort segdet er helt for jæveligKommentar
-
Ser for meg 3-6-1 som taktikk neste år... forfriskende... not...Fugla mot nye høyderKommentar
-
Det vil da si at vi står igjen med Kieseneber og Kiko som ankere. Hæstad , Søgård, Brenne , Strømstad vil kjempe om to indreløper roller. God dekning og det trenger vi om vi skal bli seriemestere.Fugla til vi dør!!!Kommentar
-
Vi trenger kanskje ikke to men en bør vi ha og han bør hete Hæstad. Hadde vel heller ikke sagt nei til begge sånn i utgangspunktet. Riise kan vi bare rendyrke som høyrekant.
Det vil da si at vi står igjen med Kieseneber og Kiko som ankere. Hæstad , Søgård, Brenne , Strømstad vil kjempe om to indreløper roller. God dekning og det trenger vi om vi skal bli seriemestere.
Hadde ikke sagt nei takk til Strømstad, jeg heller, men det virker ikke veldig sannsynlig at han kommer hit, basert på de utalselsene han har gitt i det siste. Men med Doffen inn, og kanskje en seriøs utfordrer til Brenne, vil vi få en helvetes sterk midtbane neste sesong. Vi vil også få den bredden vi har mangla ved noen anledninger i år.
KimFLKommentar
-
Kommentar
Kommentar