Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #21
    Jevnt over så vil jeg vel si at Hæstad er bittelitt bedre enn Søgård, men langt i fra så god at det er verdt å blåse bort ti mill på ham.

    Hæstad er litt raskere enn Søgård og kommer hurtigere opp i press. Han er også litt bedre enn Søgård med ball. Tidligere var Hæstad en liten driblefant, men han la om spileestilen og la vekk driblinga. Teknisk vil jeg vel si at Hæstad klart bedre enn Søgård. Hæstad er vel også et lite hakk mer målfarlig enn Søgård. Søgård er nok litt bedre i lufta. I tillegg får Søgård langt færre kort enn Hæstad. Summasummarum vil jeg si at Hæstad er bedre enn Søgård, men at det er unødvendig å blåse bort for mange mill på ham. Da må vi mye heller få oss noen vingalternativer selv om et kjøp av en indreløper vil føre til at vi kan flytte Riise opp. Men det beste er nok å få noen vinger slik at Riise kan brukes som indreløper. Trur eg.

    Kommentar

    • kimmern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2005
      • 1174

      #22
      Start er nå nede.. ergo jeg tror (hvis fjøra og nordlie er intressert) at doffen går for spotpris.. løp å kjøp.

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #23
        Opprinnelig skrevet av kimmern
        Start er nå nede.. ergo jeg tror (hvis fjøra og nordlie er intressert) at doffen går for spotpris.. løp å kjøp.
        Vil heller ha Strømstad.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          #24
          Opprinnelig skrevet av kimmern
          Start er nå nede.. ergo jeg tror (hvis fjøra og nordlie er intressert) at doffen går for spotpris.. løp å kjøp.
          Det er slutt på den tida da neddrykka klubber selger spillere for spottpris. Prisen går som regel ikke ned, men det kan være lettere å få spillerne til å ville gå, selvsagt.
          RoyVaadal.

          Kommentar

          • kimmern
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 1174

            #25
            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
            Det er slutt på den tida da neddrykka klubber selger spillere for spottpris. Prisen går som regel ikke ned, men det kan være lettere å få spillerne til å ville gå, selvsagt.
            ja, men kontrakten hans går snart ut.. husk det

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #26
              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
              Det er slutt på den tida da neddrykka klubber selger spillere for spottpris. Prisen går som regel ikke ned, men det kan være lettere å få spillerne til å ville gå, selvsagt.
              Om klubbene som skal kjøpe har nok is i magen, går prisen ned. Strømstad og Hæstad vil trolig ikke spille Adecco, og jeg tviler på at de vil synes det er greit at Start avslår masse tilbud de ikke synes er gode nok. Grunnen til at de kan opprettholde prisen er at klubber blir helt på tuppa når de ser at spillere som Hæstad og Strømstad vil vekk, og blar opp kjempestore summer.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #27
                Hæstad og Strømstad er såpass ambisiøse at de antakeligvis har sikret seg mot adeccoliga-spill gjennom klausuler i kontrakten. Strømstad har vel signert ny kontrakt etter gjennombruddet i 2005, Hæstad har ihvertfall gjort det. Det som virkelig gjelder her er vel sign-on fee. Men ingen av dem er vel negative til å gjenforenes med Tom..
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • fugla4ever
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Jul 2005
                  • 212

                  #28
                  ikke noe poeng å hente strømstad eller hæstad det vi trenger er en venstreving a la Espen Hoff eller Lars Iver Strand

                  Kommentar

                  • sigurdsen
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 1824

                    #29
                    Vil gjerne se Doffen og strømstad i LSK drakt til neste år. Også kanskje Morten Hæstad?

                    Men ser tvilsomt ut?:
                    ÅRÅSEN (VG Nett) LSK-trener Tom Nordlie ser på det som helst urealistisk at romerikingene henter landslagsstjernen Kristofer Hæstad fra nedrykkede Start.

                    Kommentar

                    • maurakanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 638

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av fugla4ever
                      ikke noe poeng å hente strømstad eller hæstad det vi trenger er en venstreving a la Espen Hoff eller Lars Iver Strand
                      Begge to er vel urealistisk, men enten doffen, eller strømstad, pluss en venstreving er vel ikke helt utenkelig. Og stallen har vært for tynn, så forsterkninger taes imot med takk. En midtbane med:


                      mouelhi
                      Doffen Brenne

                      hadde ikke vært å forakte.
                      VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av maurakanari
                        En midtbane med:


                        mouelhi
                        Doffen Brenne

                        hadde ikke vært å forakte.
                        Jeg vill heller ha
                        Mouelhi
                        Riise Brenne

                        Kommentar

                        • maurakanari
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2005
                          • 638

                          #32
                          Nja. Riise kan spille høyreving. Dessuten blir han solg for 25 mill etter neste års EM, så da trenger vi backup. Kjøp Doffen for 10.....
                          VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                          Kommentar

                          • heidar
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2129

                            #33
                            Etter å ha sett innsatsen til Doffeloff og resten av Start-laget igår, der de såkalte terrierne står og sover ved Lyns 2-0-mål, sier jeg bare: Takk Gud for Espen Søgård!
                            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                            Endelig er mørketida over.

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av maurakanari
                              Nja. Riise kan spille høyreving. Dessuten blir han solg for 25 mill etter neste års EM, så da trenger vi backup. Kjøp Doffen for 10.....
                              Jeg mener bedre at han er bedre som indreløper enn ving. Kanskje han blir solgt kanskje ikke, men uansett mener jeg Doffen er en for primitiv spiller til å styrke midtbanen vår.

                              Kommentar

                              • maurakanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 638

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av heidar
                                Etter å ha sett innsatsen til Doffeloff og resten av Start-laget igår, der de såkalte terrierne står og sover ved Lyns 2-0-mål, sier jeg bare: Takk Gud for Espen Søgård!
                                Som jeg har hørt mange har sagt: Du vinner ikke gull med Shane, Espen, og Arild i første-elleveren. Nå er vi kvitt èn, to igjen!!
                                VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                                Kommentar

                                • KARANTENE_JHNY
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Jun 2007
                                  • 67

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                  Som jeg har hørt mange har sagt: Du vinner ikke gull med Shane, Espen, og Arild i første-elleveren. Nå er vi kvitt èn, to igjen!!
                                  Espen er jo faktisk en av få i LSK som spiller med stolthet for klubben. Heller 1.div. med 11 mann med stolthet for sportsklubben. Enn gull med 11 idioter som spiller fotball for pengenes skyld og null stolthet for sportsklubben!

                                  Kommentar

                                  • Superstefan
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 2180

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av xeR
                                    Vil heller ha Strømstad.
                                    Tenk på hvor mye freshe nye småjenter vi får på KFL feltet hvis vi får Doffen da
                                    Fotograf Kreativ Kanaris

                                    KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                    Kommentar

                                    • Fuglemann
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2007
                                      • 183

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av fugla4ever
                                      ikke noe poeng å hente strømstad eller hæstad det vi trenger er en venstreving a la Espen Hoff eller Lars Iver Strand
                                      Her er jeg helt enig. Det er ikke Doffen typer vi trenger neste år, dem har vi da nok av. Hvorfor kjøpe noen som ikke klarer å holde laget sitt i tippeligaen forresten? En par kjappe backer hadde vært tingen, men hvem er jo spørsmålet... dem vokser ikke på trær.

                                      Kommentar

                                      • occean-fan!
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 737

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Fuglemann
                                        Her er jeg helt enig. Det er ikke Doffen typer vi trenger neste år, dem har vi da nok av. Hvorfor kjøpe noen som ikke klarer å holde laget sitt i tippeligaen forresten? En par kjappe backer hadde vært tingen, men hvem er jo spørsmålet... dem vokser ikke på trær.
                                        husar er et back alternativ hvis han utvikler seg defensivt hvertfall..

                                        Kommentar

                                        • Jan Banan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2004
                                          • 809

                                          #40
                                          Kristofær Hæstad sier i dag at han er på vei bort fra Start. Det står mellom en norsk og en utelandsk klubb. Ingen link dessverre, for du hører det FØRST her på kfl.no
                                          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                          Stuart Baxter har forstått det.

                                          Kommentar

                                          Working...