Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Jeg synes LSK sender ut positive signaler ved, endelig, å legge inn bud på en landslagsspiller. Når var sist det skjedde? LSK har hatt mange landslagsspillere gjennom tidene, men de fleste har vel blitt dette ETTER spill i LSK-drakt?
PS - Molde solgte forøvrig en ung SoLSKjær til ManU for 15 mill.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Selv om jeg er en stor fan av Tom Nordlie, er det en tanke som har plaget meg litt den siste tida: Er anskaffelsen av Marius Johnsen, Steinar Pedersen, Jon Midttun Lie og eventuelt Kristofer Hæstad et symptom på at Tom Nordlie følger dårlig med i timen. Han har vært topptrener i mange år nå, noe som sikkert har tæret hardt på familielivet. Begynner han å bli litt sliten, slik at han ikke har det samme overskuddet til å finsikte spillere som før? Da er det lett å gå for spillere han kjenner fra før, selv om de ikke nødvendigvis er de beste på markedet i dag. Dette er som sagt bare en innskytelse som har plaget meg, og som jeg håper det ikke er noe hold i.Kommentar
-
Tror ikke det er noen her som har noe mot at LSK kjøper landslagsspillere. Derimot har vi et problem med denne landslagsspilleren da mange av oss mener at han er betydlig overvurdert og overpriset...Kommentar
-
Kommentar
-
Selv om jeg er en stor fan av Tom Nordlie, er det en tanke som har plaget meg litt den siste tida: Er anskaffelsen av Marius Johnsen, Steinar Pedersen, Jon Midttun Lie og eventuelt Kristofer Hæstad et symptom på at Tom Nordlie følger dårlig med i timen. Han har vært topptrener i mange år nå, noe som sikkert har tæret hardt på familielivet. Begynner han å bli litt sliten, slik at han ikke har det samme overskuddet til å finsikte spillere som før? Da er det lett å gå for spillere han kjenner fra før, selv om de ikke nødvendigvis er de beste på markedet i dag. Dette er som sagt bare en innskytelse som har plaget meg, og som jeg håper det ikke er noe hold i.Kommentar
-
Hvis denne karen vet hva han snakker om, er Doffen snart klar for VIF:
Håper han tar feil og bare snakker om hva som muligens kan skje.....Kommentar
-
Steinar Stromnes sier at han slutter i Garbage(har ikke Oe, og det maa ikke vaere tvil om hva man mener her) fordi Doffen er paa vei inn. Nettavisen.
Hvordan i helvete kan det ha seg at en stakkar i Ghana kommer fortere med nyheter enn 700 brukere i Norge?
Ah. Det er meg.
Og hvorfor i helvete snakker folk om at Sundgot er paa vei bort? Naa har jeg ikke lest nyhetstraaden ennaa(saaaaakte), men jeg trodde vi(jeg) hadde gjort det rimelig klart for lenge siden at Arildo ikke skal noe sted som helst?Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Steinar Stromnes sier at han slutter i Garbage(har ikke Oe, og det maa ikke vaere tvil om hva man mener her) fordi Doffen er paa vei inn. Nettavisen.
Hvordan i helvete kan det ha seg at en stakkar i Ghana kommer fortere med nyheter enn 700 brukere i Norge?
Ah. Det er meg.
Og hvorfor i helvete snakker folk om at Sundgot er paa vei bort? Naa har jeg ikke lest nyhetstraaden ennaa(saaaaakte), men jeg trodde vi(jeg) hadde gjort det rimelig klart for lenge siden at Arildo ikke skal noe sted som helst?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
I så fall tror jeg at vi må belage oss på å betale relativt mange millioner for ham (SIF har stor tro på ham). Betale mange mill. for en kneskadet spiller med 6 eliteseriekamper for et nyopprykket og middelmådig lag på merittlista. Jeg går for Doffen.
Espen Hoff. Utvilsom god. Eneste bittelille aberet må være at den nåværende arbeidsgiveren hans helt og holdent nekter å selge ham til LSK:
Bruer Hansen. Har gjort så lite inntrykk at jeg ikke har grunnlag for å uttale meg. Ser imidlertid at han endte på en 141 plass på VG-børsen med ikke-så-veldig-svimlende 3.65 i snitt på 17 kamper.
Kanskje vi rett og slett skal droppe å kjøpe spillere i det hele tatt, og heller kontakte Terra og be de om hjelp til å plassere de 25 millionene i amerikanske verdipapirer eller noe. Mye tryggere det enn å satse på Doffen. Mens vi er i gang kan vi jo like gjerne låne 100 mill. til og geare litt, sånn helt uten risiko.Kommentar
-
Mathias Andersson fra Strømsgodset, han som på grunn av en alvorlig kneskade ikke har spilt siden 6 serierunde, og som endte på en 55 plass på VG-børsen?
I så fall tror jeg at vi må belage oss på å betale relativt mange millioner for ham (SIF har stor tro på ham). Betale mange mill. for en kneskadet spiller med 6 eliteseriekamper for et nyopprykket og middelmådig lag på merittlista. Jeg går for Doffen.
Espen Hoff. Utvilsom god. Eneste bittelille aberet må være at den nåværende arbeidsgiveren hans helt og holdent nekter å selge ham til LSK:
Bruer Hansen. Har gjort så lite inntrykk at jeg ikke har grunnlag for å uttale meg. Ser imidlertid at han endte på en 141 plass på VG-børsen med ikke-så-veldig-svimlende 3.65 i snitt på 17 kamper.
Kanskje vi rett og slett skal droppe å kjøpe spillere i det hele tatt, og heller kontakte Terra og be de om hjelp til å plassere de 25 millionene i amerikanske verdipapirer eller noe. Mye tryggere det enn å satse på Doffen. Mens vi er i gang kan vi jo like gjerne låne 100 mill. til og geare litt, sånn helt uten risiko.
Jeg så anderson en del ganger i 1 div. der var han stor. har en veldig god hurtighet, ganske gode innlegg og en god avslutningsteknikk. Jeg mener han helt klart er en spillertype som er interresant for fugla! Men som du sier, kneskaden hans er vel minuset. jeg er ikke sikker på hvordan helsetilstanden hans er...
Bruer-hansen har jeg ikke sett så veldig mye, men å bruke VG-børsen som en indikasjon på spillere blir feil. de som bedømmer kan virkelig ikke sakene sine! Men han er en ung og lovende u-21 speller som helt klart har en fremtid. han har jo tross alt spilt for odd... det er ikke veldig rart at han ikke har vært så inmari synlig for alle...
Hvis brynestad får høre om ett bud på 10 mill, så våkner nok bussinessmannen i han... SELG. uansett hva bjarmann sier....
vil heller bruke 20 mill på 3 spillere, enn 15 mill på hæstad...Kommentar
-
Nå er det jo slik at Lyn i svært klare ordelag har gitt uttrykk for at Hoff ikke er til salgs. Det kan selvsagt hende at dette bare ble sagt for å heve prisen, men det også hende at Bjarmann faktisk mente det. Uansett innebærer Lyns holdning at Hoff i det minste vil bli priset særdeles høyt.
*600*Kommentar
-
Vi har nok av disse jokerne i stallen. Skal Bertheussen, Essediri, Bergan Foss, Kiesnebner, Arnarsson, Midtun Lie eller Gundersen slå til? Vet ikke, men skal vi styrke stallen nå, la det ikke være kun flere jokere. Har man råd til et ess eller to, vil man etter all sannsynlighet stille mye sterkere når kortene skal på bordet neste år.
Jeg ønsker ikke å sjanse på en spiller til 2 mill, sitte med 20 mill på konto, og deretter vente et år eller to for å se om vi har fått Dan Anton eller Schiller. Nå kan vi være med i toppen, vi har muligheten til å satse.
La oss ta den muligheten!Kommentar
-
Hvor går grensen?
Nå har det flere ganger blitt sagt på tv 2 at LSK har et bud som ble avslått på svimlende 13 mill. start vil ha 15 mill for Hæstad.
Noen andre som syntes det blir litt for mye? Jeg mener dobbelt så mye som Marius Johnsen.
Den gutten har litt å leve opp til hvis han kommer til åråsen, varene bør leveres på rekordtid med den slags penger. Noen tanker folkens?________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
-
Skjønner ikke hvorfor folk henger seg sånn opp i prislappen (=markedsverdien). Den er et resultat av tv-avtalen og den generelle økonomien i Norge. I forhold til tidligere år har vi fremdeles det samme markedet, hvor flere klubber ønsker de samme objektene, forskjellen nå er at klubbene har mer penger. En trenger ikke å ha bestått grunnskolen for å forstå at mer penger inn i et slikt marked vil føre til en økning i markedsverdien på spillerne (selv om spillerne selv er de samme skralle greiene).Kommentar
-
Skjønner ikke hvorfor folk henger seg sånn opp i prislappen (=markedsverdien). Den er et resultat av tv-avtalen og den generelle økonomien i Norge. I forhold til tidligere år har vi fremdeles det samme markedet, hvor flere klubber ønsker de samme objektene, forskjellen nå er at klubbene har mer penger. En trenger ikke å ha bestått grunnskolen for å forstå at mer penger inn i et slikt marked vil føre til en økning i markedsverdien på spillerne (selv om spillerne selv er de samme skralle greiene).Kommentar
-
-
Bruer-hansen har jeg ikke sett så veldig mye, men å bruke VG-børsen som en indikasjon på spillere blir feil. de som bedømmer kan virkelig ikke sakene sine!
Hvis brynestad får høre om ett bud på 10 mill, så våkner nok bussinessmannen i han... SELG. uansett hva bjarmann sier....
Videre vil nå jeg mene at en annen forholdvis god indikator er hva markedet er villig til å betale for en spiller. At Doffen jaktes av flere klubber (LSK, VIF og muligens IFK) på tross av et prisen antakelig vil ligge et sted mellom 12 og 15 millioner, er derfor en indikasjon på at Doffen er en meget god midtbanespiller i norsk sammenheng. Om han er spilleren vi trenger er selvsagt noe annet.
Nå har det flere ganger blitt sagt på tv 2 at LSK har et bud som ble avslått på svimlende 13 mill. start vil ha 15 mill for Hæstad.
Noen andre som syntes det blir litt for mye? Jeg mener dobbelt så mye som Marius Johnsen.
Den gutten har litt å leve opp til hvis han kommer til åråsen, varene bør leveres på rekordtid med den slags penger. Noen tanker folkens?
Du har et godt poeng nederst. En slik prislapp vil dessverre kunne bli en hemsko for ham.
Enig i at vi kan trenge det. Har du et realistisk forslag til en ving det er verdt å bruke 15 mill. på?Kommentar
Kommentar