Personlig stoler jeg på at Bertheussen blir skadefri til sesongen starter. Snakket med han etter semifinalen, og han var frustrert over skaden og klar som et egg for å spille igjen. Lasse Bergan Foss er og midtstopper, og jeg håper han tar et steg videre, og kan vikariere om nødvendig.
Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Personlig stoler jeg på at Bertheussen blir skadefri til sesongen starter. Snakket med han etter semifinalen, og han var frustrert over skaden og klar som et egg for å spille igjen. Lasse Bergan Foss er og midtstopper, og jeg håper han tar et steg videre, og kan vikariere om nødvendig.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Hva disse diskusjonene har å gjøre i tråden "Kristoffer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2" er jeg dog usikker på, men dette er jo kaos-tråd nr.1 på forumet nå så...
Kristoffer, kan du vennligst bestemme deg snart!?!?!?!!!!Kommentar
-
Etter å ha fundert litt har jeg kommet med noen argumenter for å kjøpe Hæstad og for å ikke kjøpe.
Argumenter for:
1. Hæstad er en kvalitetspiller som vil gjøre midtbanen vår komplett.
2. Har lykkes under Tom Nordlie før og kommer til å spille med gamle kjente som Pedersen, Johnsen og Midtun Lie
3. Hvis Hæstad presterer på Åråsen er det stor mulighet for at han blir solgt til en storklubb i utlandet , kanskje vi kan få en pris rundt 15-30 millioner.
Argumenter mot kjøp:
1. Kommer til å koste en del millioner som jeg personlig mener at vi heller bør bruke på en venstekant som Hoff eller Aubeynn.
2. Hvis han ikke lykkes har vi spylt 10-15 mill. rett i dass.
3. Men ikke minst vi har ESPEN SØGÅRD. Kanskje verdens mest undervurderte midtbanespiller i hele VERDEN, som ALLTID presterer.Kommentar
-
Hvor mange norske spillere har blitt solgt fra Norge for over 15 millioner de siste sesongene? Pleier vel stort sett å være FC Oslo sine nigerianere som går for slike summer. Våre spillere forsvinner alltid som Bosman-spillere uansett...En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
"– Grensa for antall Start-spillere på vei inn er overskredet, parerer Fjørtoft"
Betyr dette at en viss spiller må belage seg på turne med the Players i stedet????En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
-
ville vært en positvi tilvekst men er litt negativ til å bruke så mye penger på en posisjon vi egentlig ikke trenger. greit at vi skal ha inn en indreløper til, men da kunne vi hentet en billigere spiller, og konsentrert oss mer om en ving...
er positiv om hæstad men ville helst hatt en ving på plass først, og ikke gamlagubben aubynn som bosman...
hæstad har stort potensiale men vi har godt med folk på midten nå om kiesen og bjarki arnarsson holder mål...
rimelig sikker på kiesen men ikke på islendingen... er jo een grunn til at han aldri får et innhopp engang...Kommentar
-
Kommentar
-
Sitter med en følelse som sier at han trekker på seg en ufyselig og stygg blå drakt- sponset av blåkors...
Leste et sted at Fjøra hadde vært en tur i Danmark i helga - lov å håpe han drar frem litt gull(ikke danton klasse).Kommentar
-
Kommentar
-
han var på benken i en god del kamper mot slutten av årets sesong...og selvom vi ledet sikkert fikk han ikke prøve seg, men er usikker på han uansett kiesen har bevist tidligere at han innehar kvalitet.Kommentar
-
Foreslår at det legges inn en avstemning i denne tråden. Alternativene kan f.eks. være:
Vil du ha Hæstad til Åråsen?
-Ja, jeg vet ikke bedre
-Nei, ikke faen
-Vet ikke, jeg trodde ikke det var Hæstad vi diskuterte i denne tråden men alt annet.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
-
-
Det har vel skjedd verre ting på overgangsfronten i år enn at vi kjøper en overpriset spiller til en posisjon hvor vi har dekning. Jeg klarer ikke å hisse meg så jævlig opp over dette mer. Fint om han kommer, fint om han går til søpla.Kommentar
-
Enda bedre om han går til søpla og brekker beinet, eller alternativt kommer til oss og får et par sinnsykt bra sesonger for deretter å bli solgt for 40 mill. Det værste er at han har potensiale til å gjøre det meget, meget bra under de riktige omstendigheter (AKA Tom Nordlie).Last edited by El_Cabron; 03.12.2007, 20:01.|01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|Kommentar
-
- Steng tråden, og forby all chatting omkring Hæstad i Hovedforumet til en avklaring lyser mot oss på landes nettaviser.Kommentar
-
er vel ikke noe galt å ha en sånn tråd?? husker du ikke OO tråden før han blei klar. en av de beste trådene som har vært. i denne perioden er det ikke veldig mye som skjer, så da går det jo an å snakke litt løst om det meste...Kommentar
-
Jeg er skuffet over at ingen har rapportert en Kristiansandregistret bil på ÅråsenEnøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Bruker Hæstad like lang tid på å velge damer på byen som han bruker på denne overgangen, så blir den eneste fitta han får se den han ser når han står foran speilet :-)
På tide å velge snart, Hæstad. En oppegående veladministrert Sportsklubb eller opphausa, sportslig svakt jippolag fra ghettoen ? Det burde være enkelt...LSK Norges beste lagKommentar
-
Kan jo hende han vil ha litt is i magen for å se om det dukker opp flere tilbud. Hvordan vet vi at han i det heletatt har fått tilbud han er fornøyd med. For alt vi vet kan det fortsatt være forhandlinger. Dessuten vil han vel være helt sikker, han var ikke akkurat heldig med den forrige overgangen sin.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar