Ja jeg ser det her og ser ikke helt hvor han skal ta plass, vi har jo midtbanespillere i fleng. Skremmende pris på han er antydet til minst 10 mill. Bruk noen kroner på Lars Iver Strand som bare koster 9 mill ;-)
Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Vi burde definitivt hente Doffen dersom prisen er riktig. Førsteprioritet må være kantspillere og backer, men om vi kan hente Doffen rimelig er han absolutt en forsterkning. Doffen er en bra spiller som alltid gir 100%, og sånne er alltid velkomne til LSK. Dog ville jeg heller hatt Strømstad dersom han er tilgjengelig.Kommentar
-
Midtbanespiller i fleng, ja det har vi (eller ikke hvis vi sammenligner oss med brann). Men svært få holder gullnivå. Etter årets sesong må vi jo kunne se det(hvis du titter med objektive øyne da).
Gi oss, kvalitet, fyldig stall og la oss kjempe om gull. Velkommen Doffen!Seriegull 2016!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Brenne har virkelig tatt store skritt i år, han er i mine øyne bedre enn Doffen. Riise er klart bedre enn Doffen (og mye bedre som indreløper enn ving) ergo syns jeg ikke at Doffen burde gå rett inn på laget. Med ubegrensede midler skulle jeg gjerne hatt en spiller han på benken. Men med det begredelige vingspillet vi har vist i år så gi meg heller Huseklepp og Hoff. Nei dette blir helt feil prioritering av ressurser...Kommentar
-
Nja, Heidar og Zane gikk jo for 15-20 mill hver. Andersson fikk vi noen mill for. Koren og Mifsud gikk jo som bosman, men jeg tror vi vil tjene på Doffen. I tillegg er det jo sansynlig at vi får en god del penger for Riise etterhvert...................Kommentar
-
Hæstad presterte veldig bra under Nordlie i Start. Ser ikke bort fra at LSK kan få karrieren på rett kjøl. Og ikke minst. Han står for mye av de verdiene LSK har. Nemlig knallhardt arbeid og fandenivoldsk innstilling. Vi kommer til å bli rene duracellaget med Søgård, Riise, Kiko og eventuelt Hæstad. Tenk hvilke aksjonsradios disse vil ha??!!
Jeg synes riktignok at han blir en smule dyr. Men det er nok mange om beinet. VIF og Brann er nok hovedkonkurrenter i Norge. Han er vel god kompis med Grindheim etter det jeg har forstått. Jeg vil heller ha han til LSK enn at noen av de skal få ham.Kommentar
-
Kommentar
-
Nei nei nei... For det første er det snakk om en oppskrytt spiller som ikke har noe på landslaget å gjøre. For det andre har vi Espen, som er bedre og som i tillegg til å løpe rundt og sparke vilt rundt seg, også kan steppe inn som anker eller back om nødvendig, noe boybandrasisthomsedvergen hadde fått angst av. I tillegg; som poengtert tidligere: Hva skal vi med flere indreløpere??
10 millioner på dette, og 2008-sesongen er ødelagt før den har begynt... (Og til de som nevner Riise, hvordan skal dette kunne erstatte han som ving?)En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Ønsketenkning;
30 mill fordeles på Doffen, Hoff og Huseklepp.
Så omskolerer vi Søgård til back.
Han ofrer jo liv og helse for klubben vår uansett på banen!! Spiller bra som back har han gjort også!!
Konkurranse i laget er også jævlig viktig. Som nevnt tidligere; se på Brann i år. Der har vi mye å lære! Bredden i stallen er også fryktelig viktig og dessuten soner vi vel karantene i stort sett hver kamp neste år også - så det er alltid en eller annen som er på tribunen.
Men å svi av hele pengesekken på Doffen er selvsagt ikke bra.. Derfor har vi jo 3 x Doffen til disp.LasseB
- gul ved Randsfjorden!Kommentar
-
Brenne har virkelig tatt store skritt i år, han er i mine øyne bedre enn Doffen. Riise er klart bedre enn Doffen (og mye bedre som indreløper enn ving) ergo syns jeg ikke at Doffen burde gå rett inn på laget. Med ubegrensede midler skulle jeg gjerne hatt en spiller han på benken. Men med det begredelige vingspillet vi har vist i år så gi meg heller Huseklepp og Hoff. Nei dette blir helt feil prioritering av ressurser...Kommentar
-
Kommentar
-
Ryktene om Hæstad har pågått en liten stund. Jeg har hørt alt fra "han er så godt som klar" til det som har blitt sagt i media. Det er vanskelig å si hva som er korrekt, men jeg rimelig sikker på at det er en grunn til at lysene fortsatt er på i LSKs lokaler på Åråsen.
Og ja, de er på i den delen der Fjøra og co. har kontorer. ;-)Kommentar
Kommentar