Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Sterkt innlegg... og jeg tipper at du heller ikke var tilstede under den kampen jeg tror du henviser til... la det heller være med at de har lagt saken bak seg begge to...
Men når det er sagt så lurer jeg på hvor god vår kjære Espen hadde blitt med konkurranse med hæstad om ankerrollen
Enig. Småkonger og diskoløver fra distriktsnorge er en belastning. Vi risikerer DosSantos-fenomenet hvor vedkommende blir upopulær både i baren og på banen. Med litt homoerotiske føringer så krever jeg ekte mannfolk på banen, med hår på brystet, ekte svette, og som er villig til å ofre 1-2 liter i året for klubben (da tenker jeg blod, Mr Lyn-Eriksen, ikke sæd).
Sterkt innlegg... og jeg tipper at du heller ikke var tilstede under den kampen jeg tror du henviser til... la det heller være med at de har lagt saken bak seg begge to...
Men når det er sagt så lurer jeg på hvor god vår kjære Espen hadde blitt med konkurranse med hæstad om ankerrollen
Boyband - Han var med i The Players som hadde en konsert. Kvisvik, Gamst, Hæstad, Svenning og en pjokk til stilte i supertighte hvite klær og "sang" en eller annen sang.
Egentlig ikke. Men det ryktes om at LSK kommer med et storkjøp snart.
I og med at vi har henta Marius Johnsen fra nettopp Start, og at Doffen forlater klubben dersom de skulle rykke ned, så finnes det en ørliten sannsynlighet.
Jeg stiller meg positiv til kjøpet, dersom ikke prislappen er skyhøy. (Noe jeg frykter) Doffen er en typisk LSK-spiller i mine øyne. Han er beinhard, løper mye og har alltid 100% innsats.
Vi trenger ikke å gå over bekken etter vann, skal tro hvor mye Start skal ha for Doffen? Vi har Søgård. Vi trenger ikke spillere som Hæstad som selges for (grov) overpris. Hva er så bra med å krige til seg ballen for så og miste den igjen? Arbeidsjern-jobben blir ofte overvudert fordi alle er så bevisste på denne jobben de gjør - det blir poengtert så ofte at det blir overdrevet. Hæstad er sånn sett et perfekt eksempel, han har en abnorm evne til å bli overvurdert, i likhet med mange av grovarbeiderne. Det er andre steder på laget som bør prioriteres først, og å handle inn spillertypen Hæstad blir bare ren sløsing med resursser. Søgård gjør den jobben minst like bra.
Enig i at Doffen blir overflødig. Han er ikke bedre enn Riise og Brenne, og det vi trenger er en backup for disse. Tror neppe Doffen er fornøyd med å sitte på benken...
Mouelhi spiller sentralt med Kiesenebner som backup.
Gjør meg virkelig ikke noe at doffen kommer. Sjansene er der forid vi hentet Johnesen og han vil vekk hvis start rykker ned pluss at han har uttalt at han liker Tom Nordlie og vil spille for han. Ellers så kan han godt ta med seg Fredrik Strømstad og lille broren sin
Det er ingenting som tilsier at doffen IKKE skal ta turen til oss, han er jo kjempefan av nordlie. Men jeg tror ikke start rykker ned ergo prisen blir nok desverre for høy
For meg blir det litt det samme med Doffen som med Lars Iver Strand (uten sammeligning forøvrig), indreløpere er ikke det vi trenger å bruke penger på...
nei men det hadde jo vært en løsning om å evt sette doffen på v indreløper og brenne på h indreløper og dermed flytte riise opp som ving permanent da.
Jo, men Nordlie har vel sagt så mange ganger at han ser på Riise som indreløper at jeg tviler på det. Og noe har jeg lært etter en sesong med han som trener, han er jævlig sta.
nei men det hadde jo vært en løsning om å evt sette doffen på v indreløper og brenne på h indreløper og dermed flytte riise opp som ving permanent da.
Jo da, men hva er det Hæstad har som ikke Søgård har? Søgård og Doffen er veldig like, og de holder omtrent samme nivå. På samme måte som eksempelvis Gerrard og Källström - litt satt på spissen. Som spillertyper veldig like, forskjellen er (omtrent) bare at Gerrard blir hausa opp, mens Källström ikke har mye mediatekke. Håper klubben er veldig bevisst på å ta vare på de spillerne i klubben som har en fremtid og som man har "utviklet" selv - og en slik signering er ikke annet enn feil fokus. Hæstad har et større navn enn kvalitet. Fotball er ofte veldig enten eller og sådan svart/hvitt: Enten er man "kvalitetsspiller" eller ubrukelig. Pussig nok er distansen mellom disse to ytterpunktene uforvarende liten. Jeg har mer tro på signeringer av typen Huseklepp, Reginiussen, Hoff, Hauger og Andreasson, mao dyktige og temmelig undervurderte spillere, enn kjøp av "store" navn med tilhørende prislapp og gasje - à la Jarstein, Andresen, Ødegaard, Hæstad og Myhre.
Kommentar