Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
-
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Vel, nå er det vel en grunn til at Doffen er på landslaget, og ikke Søgård. Så det er vel heller en bedre utgave av Søgård vi får .....VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
"Det finnes ikke dårlige klær. Bare dårlige kampdatoer."Kommentar
-
Dersom jeg kunne velge mellom Doffen og Espen hadde jeg valgt Espen. Hver gang.Kommentar
-
Med spillere som Søgård og Sundgot på laget, rykker vi aldri ned. Hvis vi mister sånne klubbspillere, øker risikoen betraktelig.Kommentar
-
Jeg vet ikke hvor god doffen er. Han var god når start var i medgang ,men nå ser det ut som han har mistet flyten og mye av motivasjonen. Klarer han å få den tilbake så tror jeg det kan bli bra ,men doffen er ikke den spillertypen vi trenger i LSK akkurat nå. Men nå får vi se hva Tom får lov til. Mye tyder på at Doffen er overpriset og at vi kan få mer "krutt" for pengene et annet sted.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Skremmende å se at folk ikke vil ha Doffen fordi vi har Søgård osv. fra før. Mangel på bredde i stallen var det som kosta oss medalje i år når alle karantenene kom. Akkurat det samme som at ingen skjønte hva Brann skulle med J.G Solli og Hassan El Fakiri. De hadde jo så mange spillere fra før. Alle ser jo hvordan det gikk til slutt. En storklubb skal ha en god og bred stall. Doffen er en stjernespiller. Hent han ASAP!..................Kommentar
-
Faen skal vi med fuglebrøstet Doffen da? Ikke bruk en masse penger på han da, vær så snill. Vi trenger kantspillere både foran og bak. irriterer meg alt dette rasket som Nordlie skal komme drassenede med fra Start.
PetterKommentar
-
Skremmende å se at folk ikke vil ha Doffen fordi vi har Søgård osv. fra før. Mangel på bredde i stallen var det som kosta oss medalje i år når alle karantenene kom. Akkurat det samme som at ingen skjønte hva Brann skulle med J.G Solli og Hassan El Fakiri. De hadde jo så mange spillere fra før. Alle ser jo hvordan det gikk til slutt. En storklubb skal ha en god og bred stall. Doffen er en stjernespiller. Hent han ASAP!
Gi meg en back og to vinger !!Kommentar
-
Vi burde definitivt hente Doffen dersom prisen er riktig. Førsteprioritet må være kantspillere og backer, men om vi kan hente Doffen rimelig er han absolutt en forsterkning. Doffen er en bra spiller som alltid gir 100%, og sånne er alltid velkomne til LSK. Dog ville jeg heller hatt Strømstad dersom han er tilgjengelig.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Vi trenger kantspillere både bak og foran mer, enig i det. Men tror ikke dette handler om å svi av alle pengene vi har på ham. Dermed er jeg veldig for. En klar forsterkning!
Er tross alt en landslagsspiller som vi vet passer til stilen.Kommentar
-
Ser med forundring på at vi ikke vil ha Hæstad. Hva i all verden foregår?
Må si at jeg mer en gjerne vil ha han og at han nesten går rett inn på laget.
Mot argumentet er da Espen.
Valget blir da om vi vil ha flere middels spillere som vi elsker eller seriemedalje (sjanser til gull). Jeg vil gjerne ha en kombinasjon av begge, men det ser ikke ut til å gå. Per dags dato er det altfor mange av våre gutter som ikke holder gullnivå.
Til alle som ikke vil ha Hæstad og spillere av hans kaliber. Da kan dere heller aldri ha ambisjoner om noe stort.
Jeg ønsker meg gull en gang i fremtiden, ja takk til Hæstad.Seriegull 2016!!!Kommentar
Kommentar