Kristofer Hæstad er LSK-aktuell i flg. TV2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Opprinnelig skrevet av Jan Banan
    Kristofær Hæstad sier i dag at han er på vei bort fra Start. Det står mellom en norsk og en utelandsk klubb. Ingen link dessverre, for du hører det FØRST her på kfl.no
    Har han ikke uttalt at søpla er eneste alternativ i Norge?
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
      Ukjent for meg, men ikke utenkelig at han lar seg friste av Martines sleske smil.
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

Kommentar

• Jan Banan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 809

Æsj, de slo meg med ti minutter, men det var tilfeldigheter som forsinket innlegget
          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• defoe6472
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Nov 2006
            • 13

Vet at Tom Nordlie har et godt øye til Hæstad. Kunne godt tenkt meg en slik midtbanespiller på Lillestrøm. Dette er første gang jeg sier siden debatten gikk på om Dag Risnæs en gang skulle til fugla.

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Får mareritt av å tenke på at vi kan blåse hele budsjettet på en Søgård light. Kjøper vi Hæstad, en midtspiss og enda en midtstopper så går jeg i dvale til 2009 sesongen. Hvor mange indreløpere skal vi ha?

Kommentar

• mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                I tilfelle så er det smart tenkt av Martine. Han må jo ha med noen som kan flytte beina i det laget også, stakkars!
                Fugla mot nye høyder

Kommentar

• maurakanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2005
                  • 641

Opprinnelig skrevet av reka
                  Får mareritt av å tenke på at vi kan blåse hele budsjettet på en Søgård light. Kjøper vi Hæstad, en midtspiss og enda en midtstopper så går jeg i dvale til 2009 sesongen. Hvor mange indreløpere skal vi ha?
                  Vel, nå er det vel en grunn til at Doffen er på landslaget, og ikke Søgård. Så det er vel heller en bedre utgave av Søgård vi får .....
                  VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Niern
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Jan 2007
                    • 73

Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                    Boyband - Han var med i The Players som hadde en konsert. Kvisvik, Gamst, Hæstad, Svenning og en pjokk til stilte i supertighte hvite klær og "sang" en eller annen sang.
                    Sistemann var forøvrig ingen ringere enn Dos Santos. Så Søpla var også godt representert.
                    "Det finnes ikke dårlige klær. Bare dårlige kampdatoer."

Kommentar

• Fritz
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2004
                      • 1033

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                      Vel, nå er det vel en grunn til at Doffen er på landslaget, og ikke Søgård. Så det er vel heller en bedre utgave av Søgård vi får .....
                      Er ikke så sikker på at du skal bruke landslaget som en målestokk på kvalitet, tross alt har både Anders Rambekk og Ronny Johnsen landskamper i år.

Dersom jeg kunne velge mellom Doffen og Espen hadde jeg valgt Espen. Hver gang.

Kommentar

• Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

Opprinnelig skrevet av KARANTENE_JHNY
                        Espen er jo faktisk en av få i LSK som spiller med stolthet for klubben. Heller 1.div. med 11 mann med stolthet for sportsklubben. Enn gull med 11 idioter som spiller fotball for pengenes skyld og null stolthet for sportsklubben!
                        Med spillere som Søgård og Sundgot på laget, rykker vi aldri ned. Hvis vi mister sånne klubbspillere, øker risikoen betraktelig.

Kommentar

• CFD
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2319

Jeg vet ikke hvor god doffen er. Han var god når start var i medgang ,men nå ser det ut som han har mistet flyten og mye av motivasjonen. Klarer han å få den tilbake så tror jeg det kan bli bra ,men doffen er ikke den spillertypen vi trenger i LSK akkurat nå. Men nå får vi se hva Tom får lov til. Mye tyder på at Doffen er overpriset og at vi kan få mer "krutt" for pengene et annet sted.
                          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• Henrik
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2006
                            • 2110

Opprinnelig skrevet av Torolf
                            Ifølge TV2-sporten er Brann og LSK i førersetet i kampen om å sikre seg Doffen.
                            Jeg liker det ikke.

Kommentar

• LasseB
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Aug 2007
                              • 81

Opprinnelig skrevet av Torolf
                              Ifølge TV2-sporten er Brann og LSK i førersetet i kampen om å sikre seg Doffen.
                              På tvèn i bakgrunnen i innslaget var LSK...... ;=)
                              LasseB
                              - gul ved Randsfjorden!

Kommentar

• _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4397

Skremmende å se at folk ikke vil ha Doffen fordi vi har Søgård osv. fra før. Mangel på bredde i stallen var det som kosta oss medalje i år når alle karantenene kom. Akkurat det samme som at ingen skjønte hva Brann skulle med J.G Solli og Hassan El Fakiri. De hadde jo så mange spillere fra før. Alle ser jo hvordan det gikk til slutt. En storklubb skal ha en god og bred stall. Doffen er en stjernespiller. Hent han ASAP!
                                ..................

Kommentar

• sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

Faen skal vi med fuglebrøstet Doffen da? Ikke bruk en masse penger på han da, vær så snill. Vi trenger kantspillere både foran og bak. irriterer meg alt dette rasket som Nordlie skal komme drassenede med fra Start.

Petter

Kommentar

• Henrik
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2006
                                    • 2110

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                    Skremmende å se at folk ikke vil ha Doffen fordi vi har Søgård osv. fra før. Mangel på bredde i stallen var det som kosta oss medalje i år når alle karantenene kom. Akkurat det samme som at ingen skjønte hva Brann skulle med J.G Solli og Hassan El Fakiri. De hadde jo så mange spillere fra før. Alle ser jo hvordan det gikk til slutt. En storklubb skal ha en god og bred stall. Doffen er en stjernespiller. Hent han ASAP!
                                    Hadde vi hatt ubegrenset med penger å bruke hadde jeg gjerne tatt imot Doffen jeg. Men når vi ikke har det syns jeg det er trist at vi skal bruke 10+(?) mill på en spiller til den plassen vi kanskje har best dekning på.

Gi meg en back og to vinger !!

Kommentar

• Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

Vi burde definitivt hente Doffen dersom prisen er riktig. Førsteprioritet må være kantspillere og backer, men om vi kan hente Doffen rimelig er han absolutt en forsterkning. Doffen er en bra spiller som alltid gir 100%, og sånne er alltid velkomne til LSK. Dog ville jeg heller hatt Strømstad dersom han er tilgjengelig.
                                      Lauken er vår venn!

Kommentar

• BD
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2006
                                        • 1441

Vi trenger kantspillere både bak og foran mer, enig i det. Men tror ikke dette handler om å svi av alle pengene vi har på ham. Dermed er jeg veldig for. En klar forsterkning!

Er tross alt en landslagsspiller som vi vet passer til stilen.

Kommentar

• general
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2004
                                          • 1150

Ser med forundring på at vi ikke vil ha Hæstad. Hva i all verden foregår?

Må si at jeg mer en gjerne vil ha han og at han nesten går rett inn på laget.

Mot argumentet er da Espen.

Valget blir da om vi vil ha flere middels spillere som vi elsker eller seriemedalje (sjanser til gull). Jeg vil gjerne ha en kombinasjon av begge, men det ser ikke ut til å gå. Per dags dato er det altfor mange av våre gutter som ikke holder gullnivå.

Til alle som ikke vil ha Hæstad og spillere av hans kaliber. Da kan dere heller aldri ha ambisjoner om noe stort.

Jeg ønsker meg gull en gang i fremtiden, ja takk til Hæstad.
                                          Seriegull 2016!!!

Kommentar

Working...